minkälainen ostos olisi

kysynpä ensin

tuollainen 1,6 koneella oleva vm2004-2006 laguna???

9

1821

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • facelift-malli

      Saa meinaan kohtuurahalla paljon vastinetta. Farmarina mieluimmin. 1.6 riittää tavalliseen perhekäyttöön.

    • rellunpippana

      Tuollaistahan ei voi suositella kenellekään runsaitten vikojen vuoksi. Osta ennemmin viimeistä vuosikertaa I-korin Lagunaa. Siis 1999 - 2000. On toimivia autoja.

      • lagu 2

        toi 1,6 on mopo,mutta riippuu mihin tarkoitukseen tulee.Itsellä on 2,0/16v-03 ja olen ollut ihan tyytyväinen.Joka automerkissä on maanantaikappaleita.Jos tarkoitus vetää esim:peräkärryjä ja muutenkin auto täynnä populaa suosittelen,että ostat vähintään 1,8 koneisen pikkasen enemmän vääntöä.Ei tarvitse joka mäessä sotkea laatikkoa


      • Anugal

        kaveri kysyy kaksi vuotta vanhan Lagunan ostosta ja sinä tarjoat vaihtoehdoksi 10 vuotta vanhaa ja vanhempaa korimallia olvaa vaihtoehdoksi.
        Ne sinun ehdottamat yksilöt ovat siin 1500-2000 euroa kun taas 2006 malliset lagunat vähän ajetut siellä 16-20 keur.

        No niin, vastaus itse kysymykseen, Minulla vm 2004 Laguna farmari nyt 85 tkm ajettu ja vielä ei ole mitään ongelmia ollut. Tosin ajan aika paljon tasaista nopeutta maanteitä päivittäin enkä revittele autoa ollenkaan joten minun kokemuksella voin suositella.


      • rellunpippana
        Anugal kirjoitti:

        kaveri kysyy kaksi vuotta vanhan Lagunan ostosta ja sinä tarjoat vaihtoehdoksi 10 vuotta vanhaa ja vanhempaa korimallia olvaa vaihtoehdoksi.
        Ne sinun ehdottamat yksilöt ovat siin 1500-2000 euroa kun taas 2006 malliset lagunat vähän ajetut siellä 16-20 keur.

        No niin, vastaus itse kysymykseen, Minulla vm 2004 Laguna farmari nyt 85 tkm ajettu ja vielä ei ole mitään ongelmia ollut. Tosin ajan aika paljon tasaista nopeutta maanteitä päivittäin enkä revittele autoa ollenkaan joten minun kokemuksella voin suositella.

        Harmihan se tietysti on jos on varautunut maksamaan 16 000 euroa autosta eikä saakaan menemään kuin 2000 €. Joutuu miettimään, mihin lopun laittaisi. Toisaalta saa paremman auton sillä 2000 eurolla. Loputhan voi vaikka käyttää hyviin harrastuksiin.


      • Anugal
        rellunpippana kirjoitti:

        Harmihan se tietysti on jos on varautunut maksamaan 16 000 euroa autosta eikä saakaan menemään kuin 2000 €. Joutuu miettimään, mihin lopun laittaisi. Toisaalta saa paremman auton sillä 2000 eurolla. Loputhan voi vaikka käyttää hyviin harrastuksiin.

        Yep, oikeassa olet. Jos ei auto ole maailman tärkein asia vaan pelkkä kulkuväline niin rahoille löytyy aika paljon parempia kohteita. Itseasiassa uusi auto on kaikkein huonoin sijoitus mitä voi tehdä. Jotenkin vaan ei kantti monella kestä ajaa 10 vuotta vanhoilla autoilla vaikka ne toimisikin ihan hyvin.


      • rellunpippana
        Anugal kirjoitti:

        Yep, oikeassa olet. Jos ei auto ole maailman tärkein asia vaan pelkkä kulkuväline niin rahoille löytyy aika paljon parempia kohteita. Itseasiassa uusi auto on kaikkein huonoin sijoitus mitä voi tehdä. Jotenkin vaan ei kantti monella kestä ajaa 10 vuotta vanhoilla autoilla vaikka ne toimisikin ihan hyvin.

        Ei mullakan ole kanttia ajaa 10 v. vanhalla autolla, mutta 2 kpl 14 v. vanhoja Relluja löytyy pihasta.


    • sinua ostaa

      Renault Laguna vuosimallia 2003, kahden litran turbo koneella ja Dynamique varustuksella?? Ajettu 75500km
      Ripeästi liikkuva perhesportti ja hyvä varustus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      334
      3290
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      226
      2043
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1632
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1467
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1346
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      286
      1257
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1084
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1081
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      83
      1033
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      148
      902
    Aihe