Eli ois kiva saada kommenttia millanen paikka ruka on, olen saanut ristiriitaista tietoa sekä positiivista että negatiivista.
Kokemuksia Ruka hiihtokeskuksesta?
4
1732
Vastaukset
- suosituin useasti
usein suosituin ja monipuolisin Suomessa niin eikä se kerro jo missä mennään. Turhaa kehumatta on yksi parhaimmista ja ainakin hyvät palvelut ja afterski jutut.
- murtomaahiihdosta
Merkittävä ero muihin hiihtokeskuksiin on murtomaahiihdon osalta. Rukalla on ylivoimaisesti Pohjois-Suomen huonoin latuverkosto, koska jatkuvasti joutuu ylittämään jonkin isomman tien, ei metsäpolkuja jne.
Pujottelussa Ruka on kuulemani mukaan kärkipaikalla tai ainakin melkein. Hotelleista olen kuullut ristiriitaisia tietoja asiakkaiden odotuksista johtuen.
Näiden havaintojeni ja kokemusteni perusteella kehotan miettimään, haluatko murtomaahiihdon vai pujottelun lomaohjelmaasi. Jos haluat molemmat tasapuolisesti, en suosittele Rukaa.- Rukanmatkaaja
Ruka toimii lasten kanssa, mutta myös aikuisten lomana. Itse olen usein käynyt ja palaan uudelleen. Ilatelämää en kovin harrasta, mutta sitäkin kyllä piisaa. Verteilussa ehdotomasti voittaa Levin. Pyhällä pidän enemmän rinteistä, mutta muu on sitten pienempää ja Ylläksellä on myös mukavat rinteet. Vuokatissa liikaa naapureita. Saariselällä en ole käynyt, joten siihen en voi verrata. Kallistahan Rukalla on, mutta missäpä ei. Mutta ehdottomasti ykkönen laskettelu- ja talvilomakohde.
- Lasten kanssa
Olemme olleet vuosia Rukalla lomalla. Kaikki palvelut, skibussi, rinteet ja ladut aivan huippuluokkaa. Henkilökunta hisseillä tervehtii ja auttaa kapulaa.
Viimetalvena olimme hyvällä paikalla Vuosselissa, vuokramökissä. Siinä oli ajateltu myös lapsia. Valmiina stigat, pulkat ja lumilapiot. Emme tarvinneet tuoda niitä autossamme joka oli kyllä aivan täysi!
Sen mökin mainoksessa oli että se on aurinkopaikka ja kyllä oli upea terassi ja kokopäivän paistava aurinko hemmotteli naisväkeä!
Automme sai levätä päivisin menimme suoraan hissille ja ladulle.
Olemme varanneet taas saman Rukan Aurinkopaikan majapaikaksemme tulevalle talvelle. Suosittelen Rukaa ja nauttikaa lomasta!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2464482Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232929Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412692Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?781669Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1091532- 511251
- 851174
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2031054- 591003
- 45996