Saatanan tyhmiä ja hyväksikäyttäjiä. En ole tavannut yhtään täydellistä vaaka naista tai miestä, ootteko te? Muka älykkäitä horskooppianalyysissä ja paskat!
Vaa'at
44
3441
Vastaukset
- höpsis...
En ole tavannut yhtään täydellistä ihmistä elämäni aikana, enkä haluakaan tavata, jos sellaisia ylipäätään on olemassa.
Pelottaa ihan jos joku LUULEE olevansa täydellinen.- palstalla niin
Mikään muu merkki ei ole kehunut itseään niin paljon kuin vaaka. Mikä hemmetin tarve niillä on kehua itseään. Muuten oletteko kuulleet vaa´an kehuvan tai edes puhuvan hyvää muista merkeistä. Minulle totuus on valjennut keskustelupalstoilla. Miksikö? Siksi että vaaka ei avaa suutaan kuin selän takana. Voi sitä narsismin määrää, mikä vaakanaisissa on. Miehet ehkä ovat laiskempia kehumaan itseään. Mutta nainen kun muutenkin haluua olla "nampö van", niin vaaka käyttää muita naisia kynnysmattonaan.
- Miiiiiiiiiinus
Pitää paikkaansa täydellisesti! Vaaka-miehet eivä pysty rakastamaan kuin itseään. Normaali ihmiset eivät ole yhtä narsisteja, patologisia valehtelijoita, uskottomia, väkivaltaisia ja jotenkin hölmöjä!
- huh, huh
Oletko tavannut sitten jostain muusta merkistä vain täydellisiä ihmisiä??
Ei niitä täydellisiä ihmisiä taida olla olemassakaan, en ole ainakaan törmännyt yhteenkään....
Enkä ole itsekään väittänyt koskaan olevani täydellinen olenpa vaan tällainen.
-Vaaka-- kuitenkin
Vaaka kuvittelee olevansa ylivertainen muihin verrattuna. Silmistä paljastuu miten vaaka tekohymynsä ohitse halveksii toista. Täydellinen ei ole kukaan, mutta juuri tuo ylivertaisuus, joka sikiää myös alemmuuden tunteesta, on merkitsevä luonteenpiirre vaakaihmisissä.
- naurattaa
kuitenkin kirjoitti:
Vaaka kuvittelee olevansa ylivertainen muihin verrattuna. Silmistä paljastuu miten vaaka tekohymynsä ohitse halveksii toista. Täydellinen ei ole kukaan, mutta juuri tuo ylivertaisuus, joka sikiää myös alemmuuden tunteesta, on merkitsevä luonteenpiirre vaakaihmisissä.
Sulla taitaa vaan olla jotain muuta antipatiaa jotain tiettyä vaakaa kohtaan ;)
- Vaaaka.
Mukavaa ajanviettoa näiden lukeminen. En menis lajittelemaan kaikkia vaakoja samanlaisiks. Saati sitte kaloja tai neitsyitä..
Joku vaaka on tainnu loukata aika pahasti ku tuommosta tekstiä suollat.
Henkilökohtasesti arvostan monia ihmisiä ja kaikki paitsi yksi niistä edustaa jotain muuta merkkiä kuin vaaka. Että semmosta! Ja harvoinpa sitä tulee itteä kehuttua. Minä ainaki oon vaatimaton luonteeltani.
Joten.. Kaikki on erilaisia horoskoopista riippumatta.- kuitenkaan
No totta kai kaikki vaa'at ovat samanlaisia. Etkö muka sitä tiennyt? Kerronpa millaisia. narsisteja, naisia, miehiä...
- Vaaaka.
kuitenkaan kirjoitti:
No totta kai kaikki vaa'at ovat samanlaisia. Etkö muka sitä tiennyt? Kerronpa millaisia. narsisteja, naisia, miehiä...
..että kuitenkaa tosissaan oot tuota mieltä.
Ja jos oot, ni se on okei. - kuitenkaan
Vaaaka. kirjoitti:
..että kuitenkaa tosissaan oot tuota mieltä.
Ja jos oot, ni se on okei.Minä olen sitä mieltä mitä vaaka ei ole. En tahdo olla samaa mieltä muiden kanssa, koska siitä tulee riippuvaiseksi. Ja minusta kun ei riipu muut kuin m...at. En siis halua olla samaa mieltä vain ollakseni samaa mieltä. Tämä siksi, että en hyödy oikeastaan mitään niistä, jotka ovat samaa mieltä kanssani. Se ei vie minua yhtään eteenpäin. Mutta muuten olen sitä mieltä, että kaikki vaa´at ovat samanlaisia....
isoja, pieniä nättejä rumia, kilttejä ja pahoja pubnaisia ja lavanaisia, juoppoja ja renttuja...
Tai no..? - Vaaaka.
kuitenkaan kirjoitti:
Minä olen sitä mieltä mitä vaaka ei ole. En tahdo olla samaa mieltä muiden kanssa, koska siitä tulee riippuvaiseksi. Ja minusta kun ei riipu muut kuin m...at. En siis halua olla samaa mieltä vain ollakseni samaa mieltä. Tämä siksi, että en hyödy oikeastaan mitään niistä, jotka ovat samaa mieltä kanssani. Se ei vie minua yhtään eteenpäin. Mutta muuten olen sitä mieltä, että kaikki vaa´at ovat samanlaisia....
isoja, pieniä nättejä rumia, kilttejä ja pahoja pubnaisia ja lavanaisia, juoppoja ja renttuja...
Tai no..?Oot sitä mieltä mitä vaaka ei? Selvempi homma.
Kaikki vaa'at jotka tunnen on ihan erilaisia kuin minä. Yks paljon hiljasempi ku minä, toinen fiksumpi ku minä. Onneks.. Haluanki olla ihan oma itteni vaikka mussa onki aika paljon puutteita. - kuitenkin
Vaaaka. kirjoitti:
Oot sitä mieltä mitä vaaka ei? Selvempi homma.
Kaikki vaa'at jotka tunnen on ihan erilaisia kuin minä. Yks paljon hiljasempi ku minä, toinen fiksumpi ku minä. Onneks.. Haluanki olla ihan oma itteni vaikka mussa onki aika paljon puutteita.Tuohon sisältyi sellainen "fiksu" idea, että vaaka ei ole mitään mieltä ja siksi olen eri mieltä.:)
No oli mulla provo mielessä tuossa, mutta toisaalta minua vaivaa usein se, että vaaka ei ole mitään mieltä. Kuitenkin uskon että vaakakin on jotain mieltä. Mistä oikein lopulta on kysymys? Ymmärrättekö te itse syyn tuohon? ...Ja ei sitten sitä, että vaaka ei halua loukata!!! On nimittäin niin, että se sanomattomuuskin loukkaa. Itse luulen sen johtuvan siitä, että...... - Mikäs
kuitenkin kirjoitti:
Tuohon sisältyi sellainen "fiksu" idea, että vaaka ei ole mitään mieltä ja siksi olen eri mieltä.:)
No oli mulla provo mielessä tuossa, mutta toisaalta minua vaivaa usein se, että vaaka ei ole mitään mieltä. Kuitenkin uskon että vaakakin on jotain mieltä. Mistä oikein lopulta on kysymys? Ymmärrättekö te itse syyn tuohon? ...Ja ei sitten sitä, että vaaka ei halua loukata!!! On nimittäin niin, että se sanomattomuuskin loukkaa. Itse luulen sen johtuvan siitä, että......sä sit oot Hmerkiltäs?
Ehkäpä vaa'at ei oo six oikein mitään mieltä jos ne luulee loukkaavansa jotakuta. Ei siis kannattais mielistellä liikaa, ei aina tarvii välittää mitä muut on mieltä kunhan on oikeessa.
Sanon vaan, että nuoret vaa'at on tyhmiä kunnes iän tuoma viisaus riippuen missä elämänkoulunsa käy toivottasti kasvattaa Vaa'an viisaammaksi ja varmemmaksi...
nimm. vaakaT - jooo-o
kuitenkin kirjoitti:
Tuohon sisältyi sellainen "fiksu" idea, että vaaka ei ole mitään mieltä ja siksi olen eri mieltä.:)
No oli mulla provo mielessä tuossa, mutta toisaalta minua vaivaa usein se, että vaaka ei ole mitään mieltä. Kuitenkin uskon että vaakakin on jotain mieltä. Mistä oikein lopulta on kysymys? Ymmärrättekö te itse syyn tuohon? ...Ja ei sitten sitä, että vaaka ei halua loukata!!! On nimittäin niin, että se sanomattomuuskin loukkaa. Itse luulen sen johtuvan siitä, että......tunnistettavaa vaa´an kannanottoa on
"asiaa en tunne, mut hanttiin pistän"-
tyyli. vielä korostetummin sama puoli
tulee esiin neitsyillä.
(ainakin mun tuntemilla.)
joskus mua toisaalta sisäisesti
hymyilyttää myös vaakojen nopeus
omaksua muitten ajatuksia.
miehenikään (tai 2:n systerin)
ei aina tarvitse edes kertoa ketä
on päivän mittaan tavannut,
sillä hänen alkaessa jutella
mielipidettään jostain aiheesta
voi helposti kuulla, kenen yhteisen
tuttavan mietteitten tuloksia
vaakani ominaan laukoilee.
- ovat......
harvoin älyllisesti antoisaa seuraa, miesvaa'at sensijaan ovat usein. Naisvaa'at ahdistuvat syvällisessä seurassa; kaiken pitää olla "kevyttä ja helposti pureksittavaa", ettei kenellekään tule paha mieli... Latteus on sana, joka kuvaa keskusteluja naisvaa'an kanssa.
- älä viitsi
Naputat kuin tikka siellä yhtä ja samaa.
- älä viitsi
älä viitsi kirjoitti:
Naputat kuin tikka siellä yhtä ja samaa.
Eihän se tikkakaan suostu ihan mitä tahansa lahoa pökkelöä hakkaamaan ;)
- ))))...
älä viitsi kirjoitti:
Eihän se tikkakaan suostu ihan mitä tahansa lahoa pökkelöä hakkaamaan ;)
älähtää johon kalikka pahiten kalahtaa... (eihän kalikka kalahda lahoon puuhun).
Pitihän se arvata, että naisvaa'alla ei ole taaskaan mitään kunnollista argumenttia. Ottakaa nyt kerrankin kantaa asiaan, kun on tilaisuus... - Vaaaka.
..minua, sillä vaadin parisuhteelta sitä, että voi keskustella syvällisiä. Joten älä yleistä :)
- älä viitsi
))))... kirjoitti:
älähtää johon kalikka pahiten kalahtaa... (eihän kalikka kalahda lahoon puuhun).
Pitihän se arvata, että naisvaa'alla ei ole taaskaan mitään kunnollista argumenttia. Ottakaa nyt kerrankin kantaa asiaan, kun on tilaisuus...Vaaka on sen verran älykäs, ettei kalistele tyhjiä kapuloita, vaan antaa mieluummin olla. Varsinkin silloin kun näkee, että kyseessä on vain pelkkä provo.
Ei ole kauaa kun sanoin "ukolle", että kun kaipaisi jotain henkevyyttä tähän elämään...;) Niinpä olenkin paennut kirjojen maailmaan kun en sitä muuten ole löytänyt. - säoot
Hmerkiltäsi kun et ole lattea ja muka syvällinen?
nimm. vaakaT - tunnen niin monta
Siis tuo ei pidä paikkaansa. Vaakanainen ja tuntemani vaa´at, myös miehet, ovat herkkiä ja itsessään kovin hauraita mutta eivät sitä näytä, vaan ulkokuoren pitää olla rohkea, ylpeä, ahkera, tyylikäs!! hän on hyvin asiallinen, järkevä ja vaakanainen on näyttävä tilanteessa kuin tilanteessa. Vaakalla on aina kaikki hyvin vaikka asiat ois täysin päin P...tä, siitä syystä useat vaakaihmiset sortuvat alkoholiin.
- pölvästiksi en silti aio ru...
olipahan läpeensä kyllästyneen ihmisen pahanolon purkaus. Varmaan olet monia vaakoja elämäsi aikana tavannut, että voit noin rajusti yleistää.
Rauha sielullesi, kyllä se elämä tulee hymyilemään sinullekin kunhan opit suhtautumaan siihen
hiukankin positiivisemmin.
Kaikille Suomen ihmisille, olivatpa mitä merkkiä tahansa, koska se ei kerro totuutta kenestäkään, oikein onnellisia loppuvuoden päiviä ja siitä etiäpäinkin - koskee siis myös sinua, joka näet
maailman mustien lasiesi läpi.- kuitenkin
sen, että olet vaakamaisen nokkava? Tuo on hyvin tyypillistä vaaoille. Koettakaa jo päästä perustelluimpiin vastauksiin. Vai ettekö osaa keskustella? Miten vastaat esittämääni kysymykseen?
- vaakawoman
kuitenkin kirjoitti:
sen, että olet vaakamaisen nokkava? Tuo on hyvin tyypillistä vaaoille. Koettakaa jo päästä perustelluimpiin vastauksiin. Vai ettekö osaa keskustella? Miten vastaat esittämääni kysymykseen?
Olet tylsä ja todella tylsä, eiks sulla ole mitään muuta tekemistä kuin kulutaa aikaa provosoiden vaaka naista???? avaa ne silmät ja katso kauemmaksi, huomaa tämä maailma!! Katso mitä maailmassa tapahtuu....olet tosi tylsä.
- Vaaaka.
kuitenkin kirjoitti:
Jos tarkotat ensimmäisen viestin kysymystä, että onko tavattu täydellistä vaakanaista taikka miestä, niin vastaus on ei. Ja en oo tavannu vielä mistään horoskooppimerkistä täydellistä ihmistä.
Oikeastaan aika naurettava ja tyhmä kysymys.
Ja sitten.. Ei osata keskustella? Muista en tiiä, mutta minä ainaki osaan, toisin ku sinä, koska provosoit koko ajan vaakoja. Eikö voitas paremminki keskustella siitä miks sulla on tuollainen inho vaakoja kohtaan? - kuitenkin
Vaaaka. kirjoitti:
Jos tarkotat ensimmäisen viestin kysymystä, että onko tavattu täydellistä vaakanaista taikka miestä, niin vastaus on ei. Ja en oo tavannu vielä mistään horoskooppimerkistä täydellistä ihmistä.
Oikeastaan aika naurettava ja tyhmä kysymys.
Ja sitten.. Ei osata keskustella? Muista en tiiä, mutta minä ainaki osaan, toisin ku sinä, koska provosoit koko ajan vaakoja. Eikö voitas paremminki keskustella siitä miks sulla on tuollainen inho vaakoja kohtaan?pysyisit asiassa.
"""""..Eikö voitas paremminki keskustella siitä miks sulla on tuollainen inho vaakoja kohtaan?....""""
Lause alkaa hyvin mutta päättyy taas kerran syyttelyyn. Minulla EI ole inhoa vaakoja kohtaan. Päinvastoin. Minua vaan ärsyttää vaakojen kaksinaamaisuus. Sen kun saatte hoideltua pois, niin juuri mikään merkki ei ylitä (?, tulee sanomista..) teitä. Sanokaa asiat myös elävässä elämässä suoraan tai jättäkää sanomatta, muta älkää nurisko ja panetelko selän takana. En koskaa kysy vaakaihmiseltä työssö mielipidettä ja tämä vain siksi, että he puhuvat muunnneltua totuutta. Tosiasia on myös että yhtään inhottavaa vaakaa en ole tavannut, mutta minulle heillä on oma paikka. Gaalailtaan valitsisin vaakaihmisen, mutta autiolle saarelle en. Mutta pysykää kanavalla... Keskustellaan ;)
Ai niin! Mikään muu merkki kuin vaaka ei tartu syöttiin, kun se heitetään "kekustelumielessä". Siksi pörräänn täällä. Te ootte niin lutusia... - kuitekaan/-kin
kuitenkin kirjoitti:
pysyisit asiassa.
"""""..Eikö voitas paremminki keskustella siitä miks sulla on tuollainen inho vaakoja kohtaan?....""""
Lause alkaa hyvin mutta päättyy taas kerran syyttelyyn. Minulla EI ole inhoa vaakoja kohtaan. Päinvastoin. Minua vaan ärsyttää vaakojen kaksinaamaisuus. Sen kun saatte hoideltua pois, niin juuri mikään merkki ei ylitä (?, tulee sanomista..) teitä. Sanokaa asiat myös elävässä elämässä suoraan tai jättäkää sanomatta, muta älkää nurisko ja panetelko selän takana. En koskaa kysy vaakaihmiseltä työssö mielipidettä ja tämä vain siksi, että he puhuvat muunnneltua totuutta. Tosiasia on myös että yhtään inhottavaa vaakaa en ole tavannut, mutta minulle heillä on oma paikka. Gaalailtaan valitsisin vaakaihmisen, mutta autiolle saarelle en. Mutta pysykää kanavalla... Keskustellaan ;)
Ai niin! Mikään muu merkki kuin vaaka ei tartu syöttiin, kun se heitetään "kekustelumielessä". Siksi pörräänn täällä. Te ootte niin lutusia...Muuten että en ole ketjun aloittaja, enkä vaihda kesken ketjun nimimerkkiä. Pususja!
- sä oot
kuitenkin kirjoitti:
pysyisit asiassa.
Ai niin! Mikään muu merkki kuin vaaka ei tartu syöttiin, kun se heitetään "kekustelumielessä". Siksi pörräänn täällä. Te ootte niin lutusia...sit Hmerkiltäsi??????????????
- Vaaaka.
kuitenkin kirjoitti:
pysyisit asiassa.
Ai niin! Mikään muu merkki kuin vaaka ei tartu syöttiin, kun se heitetään "kekustelumielessä". Siksi pörräänn täällä. Te ootte niin lutusia...No en kyllä tarkottanu sitä syyttelynä. Kysyin vaan koska sain semmosen käsityksen sun puheista, eli se oli sun oma johtopäätös että olisin muka syytelly.
"Vaakojen kaksnaamasuus" ... Joopajoo, nimittäin minäkään en siedä kaksnaamasuutta. Se on semmonen piirre ihmisessä, mikä saa mut kihisemään. Ja jos minulta asiaa kysytään ni saa kyllä suoran vastauksen. Joten lopetappa tuo yleistys. Ymmärrän jos oot tavannu vaakaihmisiä jotka on kaksnaamasia, mutta minä ite oon tavannu niitä lähes joka merkistä. - juitenkin
sä oot kirjoitti:
sit Hmerkiltäsi??????????????
Olen
- kyselijä nro2
vaakawoman kirjoitti:
Olet tylsä ja todella tylsä, eiks sulla ole mitään muuta tekemistä kuin kulutaa aikaa provosoiden vaaka naista???? avaa ne silmät ja katso kauemmaksi, huomaa tämä maailma!! Katso mitä maailmassa tapahtuu....olet tosi tylsä.
mooses kyselijä on tylsä..... vaa´an näkövinkkelistä katsottuna. Ettäs kehtaakin! :)
Mut, mut... oisitko kehottanut häntä avaamaan silmät jos hän ois provosoinut silittelemällä
myötäkarvaan?
- hevon kuuseen
ollut kolme vaaka naista,kaikille oli yhteistä: rakasti olla vaaka.asennossa,ei riittänyt yksi mies,suorastaan rakasti H-touhua. ja tämä on faktaa! ei koskaan enää tunteettomia,laiskoja jalkojen levittäjää...
- Vaaaka.
..ei tarvi varmaan ees sanoa mitään muuta ku hohhoi.
- Sten Bock
pitäisi oikeastaan jättää omaan arvoonsa.
Toisaalta olen miettinyt monissa vaakanaisten itseään ylistävissä kirjoituksissa erästä asiaa. He ovat kirjoitelleet avaavansa vaakanaisen ehdot täyttävälle miehelle maanpäällisen taivaan. Mutta mikä outoa, he ovat tarkoittaneet sänkykamaritaivasta, joka on vain osa parisuhteessa elämistä.
Tulee eittämättä mieleen, että vaakanainen pitää suoritustaan/antiaan/osuuttaan petipuuhissa jonkinlaisena palkkiona miehelle. - kenelle?
Sten Bock kirjoitti:
pitäisi oikeastaan jättää omaan arvoonsa.
Toisaalta olen miettinyt monissa vaakanaisten itseään ylistävissä kirjoituksissa erästä asiaa. He ovat kirjoitelleet avaavansa vaakanaisen ehdot täyttävälle miehelle maanpäällisen taivaan. Mutta mikä outoa, he ovat tarkoittaneet sänkykamaritaivasta, joka on vain osa parisuhteessa elämistä.
Tulee eittämättä mieleen, että vaakanainen pitää suoritustaan/antiaan/osuuttaan petipuuhissa jonkinlaisena palkkiona miehelle.Mihinkä me naiset sitten pistämme kaikki ne miehet jotka pitävät suoritustaan/antiaan/osuuttaan petipuuhissa jonkinlaisena palkkiona naiselle horoskooppimerkistä riippumatta?
- kuitenkin
kenelle? kirjoitti:
Mihinkä me naiset sitten pistämme kaikki ne miehet jotka pitävät suoritustaan/antiaan/osuuttaan petipuuhissa jonkinlaisena palkkiona naiselle horoskooppimerkistä riippumatta?
on huoraamista. Eikös pitänyt olla yhtymistä, mikä tapahtuu yhdynnäksi kutsutun proseduurin kautta. Huoraaminenhan tarkoittaa seksiä löysin perustein. On tosiasia, että nainen on viritetty seksipuuhissa miestä vahvemmaksi. Syytä lienee turha mainita, joten proseduurin kesto tai sen lyhyys ei ole vika vaan miehinen ominaisuus. Suku jatkuu ja maailma on pelastettu. -Kyllä te vaákanaiset osaatte sitten olla tylsiä noissa keskusteluissanne. Voi häpy yksinkertaisuus!
- todellakin!!
kuitenkin kirjoitti:
on huoraamista. Eikös pitänyt olla yhtymistä, mikä tapahtuu yhdynnäksi kutsutun proseduurin kautta. Huoraaminenhan tarkoittaa seksiä löysin perustein. On tosiasia, että nainen on viritetty seksipuuhissa miestä vahvemmaksi. Syytä lienee turha mainita, joten proseduurin kesto tai sen lyhyys ei ole vika vaan miehinen ominaisuus. Suku jatkuu ja maailma on pelastettu. -Kyllä te vaákanaiset osaatte sitten olla tylsiä noissa keskusteluissanne. Voi häpy yksinkertaisuus!
Jos tässä joku "esittää" yksinkertaista, niin niin eiköhän ole edellisen viestin kirjoittaja. Olis kiva tietää horoskooppimerkkisi kun niin kärkkäästi arvostelet Vaaka naisia.
Kuka on seksistä löysin perustein puhunut, saatika sitten huoraamisesta. On se sitten miehinen itsetunto huono, eihän ollut ollenkaan kysymys kestosta tai lyhyydestä. Vaan miehistä jotka pitävät suoritustaan/antiaan/osuuttaan petipuuhissa jonkinlaisena palkkiona naiselle horoskooppimerkistä riippumatta?
Sitäpaitsi kahden toisistaan välittävän aikuisen ihmisen välinen seksi on kaunista.
- Vaaka nainen - - kuitenkin
todellakin!! kirjoitti:
Jos tässä joku "esittää" yksinkertaista, niin niin eiköhän ole edellisen viestin kirjoittaja. Olis kiva tietää horoskooppimerkkisi kun niin kärkkäästi arvostelet Vaaka naisia.
Kuka on seksistä löysin perustein puhunut, saatika sitten huoraamisesta. On se sitten miehinen itsetunto huono, eihän ollut ollenkaan kysymys kestosta tai lyhyydestä. Vaan miehistä jotka pitävät suoritustaan/antiaan/osuuttaan petipuuhissa jonkinlaisena palkkiona naiselle horoskooppimerkistä riippumatta?
Sitäpaitsi kahden toisistaan välittävän aikuisen ihmisen välinen seksi on kaunista.
- Vaaka nainen -että yksinkertaiset ihmiset puhuvat yksinkeraisuuksia. En vaan vieläkään ole saanut selville mitä vaakojen keskustelu on. Kerronpa kuitenkin muutamia huomioita. Itsekehu,toisen syyttely, tekstissä negatiivisia sanoja paljon, ei ymmärrä keskutelun ydintä, kala kuivalla maalla, .... minä, minä, minä vaaka, vaaka nainen, minä....vaaka
...
Sitäpaitsi kahden toisistaan välittävän aikuisen ihmisen välinen seksi on kaunista!
Alappas arvata merkkiäni, voin kyllä kertoa tai olla kertomatta sitä, jotta en loukkaisi toista tai voin valehdellakin. Riippuu siitä mitä haluat. - Vaaaka.
kuitenkin kirjoitti:
että yksinkertaiset ihmiset puhuvat yksinkeraisuuksia. En vaan vieläkään ole saanut selville mitä vaakojen keskustelu on. Kerronpa kuitenkin muutamia huomioita. Itsekehu,toisen syyttely, tekstissä negatiivisia sanoja paljon, ei ymmärrä keskutelun ydintä, kala kuivalla maalla, .... minä, minä, minä vaaka, vaaka nainen, minä....vaaka
...
Sitäpaitsi kahden toisistaan välittävän aikuisen ihmisen välinen seksi on kaunista!
Alappas arvata merkkiäni, voin kyllä kertoa tai olla kertomatta sitä, jotta en loukkaisi toista tai voin valehdellakin. Riippuu siitä mitä haluat...jotkut vastaukset on melkosen ympäripyöreitä ja toistelet koko ajan samaa.
Mua ei sun horoskooppimerkkis niinkää kiinnosta, ihmetyttää vaan mikset voi sanoa sitä.. - kuitenkin
Vaaaka. kirjoitti:
..jotkut vastaukset on melkosen ympäripyöreitä ja toistelet koko ajan samaa.
Mua ei sun horoskooppimerkkis niinkää kiinnosta, ihmetyttää vaan mikset voi sanoa sitä..kysymykseesi.
Horoskoopimerk illä ei ole väliä, jos ei ymmärrä yhtään mitään astrologiasta. Se on aivan eri asia kuin vastata ympäripyöreitä vuosia tasan. Halu on kova eteen päin ja vaaka on siellä jossakin ja kiinnostu eilen lobeliaaneista. Työkirjan lehti oli jo hiirenkorvalla vaikka syksy olijo saanut ensimmäisen viitteen aikamme merkittävimmistä ilma merkin vaaka naisesta. Keskustelu on prosesi jota kannattaa lähestyä kartoittamalla ensin sopiva viitekehys kuoren ympärille. Sisä puoli on loiva viettäen kiinostusta tuulen suuntaan sen alapuolelta sammaleen värisenä. Se oli ensimmäinen ja myös toinen kun kuulin sen laulavan. Kun on pyöreä se sitoo keskipisteen tiukasti ympyrän sisälle vangiten tunteen ortotopologian ylityslauseeseen. Säteily antaa nostetta yläintuitioon unohtaen kaiken maahisen glorian. Anna palaa! - Vaaaka.
kuitenkin kirjoitti:
kysymykseesi.
Horoskoopimerk illä ei ole väliä, jos ei ymmärrä yhtään mitään astrologiasta. Se on aivan eri asia kuin vastata ympäripyöreitä vuosia tasan. Halu on kova eteen päin ja vaaka on siellä jossakin ja kiinnostu eilen lobeliaaneista. Työkirjan lehti oli jo hiirenkorvalla vaikka syksy olijo saanut ensimmäisen viitteen aikamme merkittävimmistä ilma merkin vaaka naisesta. Keskustelu on prosesi jota kannattaa lähestyä kartoittamalla ensin sopiva viitekehys kuoren ympärille. Sisä puoli on loiva viettäen kiinostusta tuulen suuntaan sen alapuolelta sammaleen värisenä. Se oli ensimmäinen ja myös toinen kun kuulin sen laulavan. Kun on pyöreä se sitoo keskipisteen tiukasti ympyrän sisälle vangiten tunteen ortotopologian ylityslauseeseen. Säteily antaa nostetta yläintuitioon unohtaen kaiken maahisen glorian. Anna palaa!Kiitoksia kauanodotetusta ja pitkästä ja mmonivivahteisesta vastauksesta.
- kuitenkin
Vaaaka. kirjoitti:
Kiitoksia kauanodotetusta ja pitkästä ja mmonivivahteisesta vastauksesta.
kohteliaisuudesta! ;). On ollut ilo keskustella kanssasi, mutta nyt täytyy mennä eteenpäin, sillä uudet haasteet kutsuvat minua tuolla neitsyen osastolla.
- joku on
täydellisesti tyhmä ja hyväksikäyttäjä,
niin eiks se oo jo melko täydellinen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898176
- 896268
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556188Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344771- 423256
- 503245
- 442799
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per462740- 482712
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572672