painia alasti?

Juu

Onks kukaan koskaan paininu alasti?
Kertokaa kokemuksistanne..

19

3793

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nakupainija

      Onpa tullut painittua alasti. Monestikin...
      On kiimaista ja kiihottavaa touhua.
      Kannattaa kokeilla sopivan seuran kanssa.

      Eli suosittelen avoimesti kaikille...!

    • kertokaaaaaa

      Kuinka kalut siel on toisetaan vasten alkaako seisoo hei kuinka kundit kertokaa
      tv yks jätkä

    • painimaton

      Aina on ollut fantasioissa alastonpaini, mutta haaveeksi on jäänyt. Pitäisi olla kunnon painimatto, reilusti tilaa otella ja koittaa kuka on vahvin. Aika pieni vähemmistö sitä kuitenkin aidosti haluaisi harrastaa, ja kyllä siihen seksuaalinen kiihottuminen ainakin minulla kuuluisi mukaan. Vielä parempi olisi aloittaa vaatteet päällä, ja siinä sitten painiessa vaatteet vähenisi painikaverin voimien ja kykyjen mukaan.

    • Jäykkis

      Ei siitä mitään tulisi, ainakaan heteroporukassa. Olis sellainen jäykkyys päällä koko ajan.

    • ainakiimasa

      Alkaa seisomaan ja se muna ajautuu vähän turhankin nopeasti suuhun,lopahta se painiminen,mut muna seisoo kovasti

    • kumpi alistuu....

      Painittu on, onnistuu hyvin paksun maton päällä. Aluksi tiukat kalsarit jalassa - tosin ne ei kauvan päällä pysy. Kaksi hikistä kundia vääntää "tosissaan" vapaalla tyylillä ja kumpi selättää toisen, on voittajalla palkintokin tiedossa...

    • ChrisXaos

      Mukavampi vaikka uikkarit päällä! Mutta paini on joka tapauksessa kivaa. Kokeiltu on. ;)

    • housut tiellä..

      Ja käyhä se vapaapaini housuittakin - kokeiltu ja hyväksi havaittu :)

    • Kiihoitti kovasti.

      Kaverini kanssa tuli painittua saunan jälkeen, meille tuli jostain pientä kärhämää ja kaverini selätti minut. jonkin aikaa pesuhuoneen lattialla kieriskeltyämme, huomasimme että meillä molemmilla on erektio. Toistemme erektion näkeminen kiihotti meitä ja runkkasimme toistemme kulleja katsellen. Olemme runkkaillet tuon tapahtuman jälkeen aina, kun olemme keskenämme saunassa.

    • sylipainia

      on painittu tai paremmin peiniskeltu...okeat painiahan se ei ollut...vahmemman veljen 2v kanssa kesäisin useita kertoja viikossa iltaisin "kesähuoneessa" sellaisessa sivustavedettävässä vuoteessa josta tulio neliönmuotoinen painialusta....painiskelu alkoi aina aika tosissaan mutta ....no niin lopahti sitten kun oli liahkset kankeina ja muuki

    • aivan mahtavaa...

      Alaston paini on mahtavaa, paksuja mattoja vain lattialle - matsin jälkeen, matsin jossa kaikki otteet sallittuja .. Voitoksi voittaja saa tehdä hävinneelle, mitä tahtoo...

    • Häviäjän osa

      Onko totta, että kumpikin painija haluaa aina voittaa? On minulla ainakin tuttuja, joille häviäminen olisi suuri nautinto.Sekin olisi hienoa, jos tullainen kaveri lopuksi näyttäisi mistä miehet on tehty,

    • repeymä

      Muniin sattuu kun polvi sinne kolahtaa.

    • Anonyymi

      Ollaan aloitettu vaatteet päällä ja voittaja on se, joka saa toisen ensiksi riisuttua

    • Anonyymi

      Tuleeko painiessa usein pieruja?

      • Anonyymi

        Parasta on jos pieru tulee naamalle ja mukana vähän kakkaa... Ihanaa! ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parasta on jos pieru tulee naamalle ja mukana vähän kakkaa... Ihanaa! ;)

        Olen paininut aika paljon poikaporukassa ja pannut merkille seuraavaa. Aika monet pojat tuntuvat aika heikoilta, ihan kuin he eivät yrittäisikään tosissaan voittaa. Ilmeisesti he pelkävät häviämista ja ovat siksi tosi pehmeitä vastuksia.

        Seassa on rautaisiakin tyyppejä, käyvät päälle kuin herhiläiset ja puristusvoima on kova. Tajuan kyllä heti, että tuota en voi voittaa ja ryhdyn puolustukseen. Luultavasti kaveri pitää minua arkana vätökkinä, joka yrittää koko ajan paeta ottelusta.


    • Anonyymi

      Makkarissa omassa joo. Kiiltävät maiharit, valkoiset tennissukat, jockstrap alkkarit ja kaulakoru näyttää hyvälle. Mutsi näki Lidlissä amerikkalaiset NFL lippikset ja osti meille uudeksi vuodeksi. Tosi siistii.

    • Anonyymi

      Gay pojat on usein yh naisten poikia kun eivät tiedä sanaa esileikki.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      307
      3441
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1639
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1270
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1171
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      173
      1093
    Aihe