painia alasti?

Juu

Onks kukaan koskaan paininu alasti?
Kertokaa kokemuksistanne..

19

5147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nakupainija

      Onpa tullut painittua alasti. Monestikin...
      On kiimaista ja kiihottavaa touhua.
      Kannattaa kokeilla sopivan seuran kanssa.

      Eli suosittelen avoimesti kaikille...!

    • kertokaaaaaa

      Kuinka kalut siel on toisetaan vasten alkaako seisoo hei kuinka kundit kertokaa
      tv yks jätkä

    • painimaton

      Aina on ollut fantasioissa alastonpaini, mutta haaveeksi on jäänyt. Pitäisi olla kunnon painimatto, reilusti tilaa otella ja koittaa kuka on vahvin. Aika pieni vähemmistö sitä kuitenkin aidosti haluaisi harrastaa, ja kyllä siihen seksuaalinen kiihottuminen ainakin minulla kuuluisi mukaan. Vielä parempi olisi aloittaa vaatteet päällä, ja siinä sitten painiessa vaatteet vähenisi painikaverin voimien ja kykyjen mukaan.

    • Jäykkis

      Ei siitä mitään tulisi, ainakaan heteroporukassa. Olis sellainen jäykkyys päällä koko ajan.

    • ainakiimasa

      Alkaa seisomaan ja se muna ajautuu vähän turhankin nopeasti suuhun,lopahta se painiminen,mut muna seisoo kovasti

    • kumpi alistuu....

      Painittu on, onnistuu hyvin paksun maton päällä. Aluksi tiukat kalsarit jalassa - tosin ne ei kauvan päällä pysy. Kaksi hikistä kundia vääntää "tosissaan" vapaalla tyylillä ja kumpi selättää toisen, on voittajalla palkintokin tiedossa...

    • ChrisXaos

      Mukavampi vaikka uikkarit päällä! Mutta paini on joka tapauksessa kivaa. Kokeiltu on. ;)

    • housut tiellä..

      Ja käyhä se vapaapaini housuittakin - kokeiltu ja hyväksi havaittu :)

    • Kiihoitti kovasti.

      Kaverini kanssa tuli painittua saunan jälkeen, meille tuli jostain pientä kärhämää ja kaverini selätti minut. jonkin aikaa pesuhuoneen lattialla kieriskeltyämme, huomasimme että meillä molemmilla on erektio. Toistemme erektion näkeminen kiihotti meitä ja runkkasimme toistemme kulleja katsellen. Olemme runkkaillet tuon tapahtuman jälkeen aina, kun olemme keskenämme saunassa.

    • sylipainia

      on painittu tai paremmin peiniskeltu...okeat painiahan se ei ollut...vahmemman veljen 2v kanssa kesäisin useita kertoja viikossa iltaisin "kesähuoneessa" sellaisessa sivustavedettävässä vuoteessa josta tulio neliönmuotoinen painialusta....painiskelu alkoi aina aika tosissaan mutta ....no niin lopahti sitten kun oli liahkset kankeina ja muuki

    • aivan mahtavaa...

      Alaston paini on mahtavaa, paksuja mattoja vain lattialle - matsin jälkeen, matsin jossa kaikki otteet sallittuja .. Voitoksi voittaja saa tehdä hävinneelle, mitä tahtoo...

    • Häviäjän osa

      Onko totta, että kumpikin painija haluaa aina voittaa? On minulla ainakin tuttuja, joille häviäminen olisi suuri nautinto.Sekin olisi hienoa, jos tullainen kaveri lopuksi näyttäisi mistä miehet on tehty,

    • repeymä

      Muniin sattuu kun polvi sinne kolahtaa.

    • Anonyymi

      Ollaan aloitettu vaatteet päällä ja voittaja on se, joka saa toisen ensiksi riisuttua

    • Anonyymi

      Tuleeko painiessa usein pieruja?

      • Anonyymi

        Parasta on jos pieru tulee naamalle ja mukana vähän kakkaa... Ihanaa! ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parasta on jos pieru tulee naamalle ja mukana vähän kakkaa... Ihanaa! ;)

        Olen paininut aika paljon poikaporukassa ja pannut merkille seuraavaa. Aika monet pojat tuntuvat aika heikoilta, ihan kuin he eivät yrittäisikään tosissaan voittaa. Ilmeisesti he pelkävät häviämista ja ovat siksi tosi pehmeitä vastuksia.

        Seassa on rautaisiakin tyyppejä, käyvät päälle kuin herhiläiset ja puristusvoima on kova. Tajuan kyllä heti, että tuota en voi voittaa ja ryhdyn puolustukseen. Luultavasti kaveri pitää minua arkana vätökkinä, joka yrittää koko ajan paeta ottelusta.


    • Anonyymi

      Makkarissa omassa joo. Kiiltävät maiharit, valkoiset tennissukat, jockstrap alkkarit ja kaulakoru näyttää hyvälle. Mutsi näki Lidlissä amerikkalaiset NFL lippikset ja osti meille uudeksi vuodeksi. Tosi siistii.

    • Anonyymi

      Gay pojat on usein yh naisten poikia kun eivät tiedä sanaa esileikki.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe