Minkä merkin kanssa ei tule toimeen..?

olm

Kertokaapa merkki tai useampi jonka kanssa et tule oikein toimeen? Perustelut ja oma horoskooppimerkki myös mukaan.

16

3640

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tessu

Olen rapu horoskoopiltani ja erityisesti vaaka -naisten kanssa en tule toimeen. On alkanut ottaa päähän se niiden ilkeily, mitä ne harrastaa.

Vesimies -naiset ovat epäluotettavia, mutta sekin menettelee, kun tietää sen etukäteen. Ja eihän niille tarvitse kaikkea kertoakaan... ;-)
      Ihmetyttää muuten vesimiehissä se että ne ovat niin perässähiihtäjiä. Missä on niiden yksilöllisyys!!? (kun aina toitotetaan, että ne ovat yksilöllisiä, epäluotettavia ne mielestäni ovat)

Muiden kanssa siis menee ihan ok, mutta vaaka -ja veskarinaiset pidän tietoisesti loitommalla.

• laurah

vesimiesten kanssa en tule toimeen!tai siis mulla on kokemusta erittäin monesta vesimihistä joiden kanssa oon ystävystynyt ja moneen olen pettynyt.Eräs vesimies valehteli ja toiseen en voi enää luottaa,hän ei tod ajatellut muuta kuin itseään.Olen myös samaa mieltä edellisen kanssa että vesimiehet ei oo kyllä mitään yksilöllisiä vaan aina pitää matkia muita minkä kerkee ja ne ei osaa olla omia itsejään..argh.älkää ottako veskarit itteenne,ehkä en nousevana neitsyenä ole kovin helppo tapaus:).aurinkomerkki siis jellona.mutta siis mietin kaks kertaa haluanko enää ystävystyä vesimieheen...:/

• härkä
        laurah kirjoitti:

vesimiesten kanssa en tule toimeen!tai siis mulla on kokemusta erittäin monesta vesimihistä joiden kanssa oon ystävystynyt ja moneen olen pettynyt.Eräs vesimies valehteli ja toiseen en voi enää luottaa,hän ei tod ajatellut muuta kuin itseään.Olen myös samaa mieltä edellisen kanssa että vesimiehet ei oo kyllä mitään yksilöllisiä vaan aina pitää matkia muita minkä kerkee ja ne ei osaa olla omia itsejään..argh.älkää ottako veskarit itteenne,ehkä en nousevana neitsyenä ole kovin helppo tapaus:).aurinkomerkki siis jellona.mutta siis mietin kaks kertaa haluanko enää ystävystyä vesimieheen...:/

Vesimiehen kanssa ei toimi ystävyys ja tunne on aina ollut molemminpuoleinen, epäluotettava ja "mun on oltava paras" tyyppi.
        Veskari miehiä tunnen pari, yli sosiaalisia tyyppejä joiden kanssa pystyy puhumaan ei muuta.

• vesimiesnainen
        laurah kirjoitti:

en tuu toimeen kaksosten kaa.liian ylimielisiä tai jotain..mut mun useimmat kaverit ovat NEITSYJÄ!!!ei tulis mieleenkään pettää heitä...

• rantakalatar
        härkä kirjoitti:

Vesimiehen kanssa ei toimi ystävyys ja tunne on aina ollut molemminpuoleinen, epäluotettava ja "mun on oltava paras" tyyppi.
        Veskari miehiä tunnen pari, yli sosiaalisia tyyppejä joiden kanssa pystyy puhumaan ei muuta.

Vesimiesten kanssa en puhu samaa kieltä!!En osaa heitä ymmärtää.Itse olen kalat.
        Useat leijonat ovat myös pitemmän päälle liian pinnallisia.
        Neitsyen pedantista olemuksesta en yleensä ottaen tykkää.
        Härkämies on usein juntti junttura,mutta juuri ja juuri toimeen tullaan kuitenkin.

• oinas

En tule toimeen kaksosten, neitsyiden, skorpionimiesten, enkä jousimiesten kanssa.

• vesimies

heti kun luin kysymyksen tuli mieleen pari seurustelutapaustani. Olen kaksi kertaa seurustellut ravun kanssa ja ikinä se ei johtanut alkua pidemmälle. Useiden riitojen ja väärinkäsitysten kautta suhteet päättyivät katkeraan eroon. en ole päässyt toisen ravun kanssa vieläkään sopuun vaikka aikaa on kulunut reilusti yli vuosi.
      Toinen tapaus on pikkuserkkuni. Rapu hänkin. emme ole koskaan olleet kovin hyvissä väleissä. Jos yritämme kskustella jostakin se päättyy naljailun kautta riitaan.
      Seurustelut on totaalisesti loppunut rapujen kanssa ja olen muutenkin koettanut välttää tätä kyseistä horoskooppia omaavia henkilöitä. totta kai poikkeuksia on. että näin....

• Vaaka

Ainkaan miespuolisten kanssa en tule toimeen kuin pakosta. Kaiken pitäisi tapahtua heti tai saa kuulla kunniansa. Mitään eivät jaksa odottaa. Eivät todellakaan huomaa että vikaa on heissä itsessäänkin.

• Neitsyt-n.

Ne on niin itserakkaita ja itsekeskeisiä. Aina pitää tehdä niinku ne haluu tai muuten ei tule mistään mitään...

• hege

Neitsyiden kanssa on välillä vaikeeta ku ärsyttää se pikkutarkkuus ja niiltä puuttuva impulsiivisuus...
      Joskus ärsyttää myös vaakojen päättämättömyys ja lupausten rikkominen.
      Itse olen oinas.

• OINAS-neitokainen

Olen itse oinasnainen.
        En tule oikein toimeen neitsyitten kanssa, koska niiden pikkutarkkuus ottaa niin lujasti päähän. Tunnen yhden neitsyt- miehenkin ja hänen kotinsa oli kuin vatupassilla vedytty... matot ja kaikki oli niin suorassa. Mitään ei saanut tehdä tai mihinkään koskea, ettei vaan vaikka matto mene kieroon... Ärsyttävää!!
        Mielestäni kalat ovat turhia. ne on niin hitaita, että järki lähtee. Ne ovat sellaisia anteeksi, että olen olemassa ihmisiä, jotka tekevät kaiken niin hitaasti, että oma kärsivällisyys ei riitä.
        Härät taas ovat jotenkin kivoja, mutta kun niiden kanssa joutuu tappelemaan, niin tuli on irti. Härkä menee möyröttämään omiin oloihinsa ja setvimään asioita, mutta oinas haluaa selvittää asiat välittömästi niin, että tilanne menee vain pahemmaksi.
        Kauriit on aika kummallisia. Ne on niin hiljaisia ja miettiväisiä, että niistä ei koskaan ota selvää mitä ne oikeasti haluaa.
        Ravut on mielestäni sellaisia takertujia, että aina on oltava joku. sitten itketään vähän väliä, kun parisuhteessa menee huonosti. kaverina ok., mutta tarvitsee paljon lohdutusta. Jotenkin myös negatiivisiä tapauksia.
        Leijonan esiintymishalu ottaa joskus päähän, mutta tulen kyllä muuten erinomaisesti toimeen leijonien kanssa. Ilmeisesti vähän kilpailua kumpi saa olla huomion keskipisteenä...
        kaikkien muiden horoskooppien kanssa tulen kyllä aika hyvin toimeen.

• horoskooppi

itse en tule millään lailla toimeen skorpioonien kanssa. Tunnen muutaman ja jokainen on jollain lailla aina ollut katkera jostain. Valitettavasti vaikka sanotaan että nämä ovat itsevarmoja ja seksuaalisestikin aistikkaita, olen huomannut että nämä minun tuntemat skorpioonit ovat vain kopioita muista ihmisistä. Inhottaa kun he yrittävät tehdä kaiken samalla tavalla ja jo seuraavana päivänä on esim. hiukset laitettu samalla tavalla kuin itsellä jos ne on hyvin olleet edellisenä päivänä laitettu. KOPIOTA MUISTA, itse en henk.koht tykkää..

• betty

En tule toimeen kaksosen, neitsyen, skorpionin enkä vaakojen kanssa. Olen oinas.

• oinasnainen

Neitsyt merkkisten kanssa ei ikinä olla samalla aaltopituudella, neitsytnaiset on täynnä itseään ja epävarmoja omasta itsestään, neitsyt miehet suorastaan pelottavan väkivaltaisia. Ravut taas niuhottavat aina ja kaikesta ja puuttuvat liikaa toisten asioihin. Kalojen kanssa en myöskään vapaaehtoisesti hengaile.......

• Kalat

Eniten vastoinkäymisiä on tullut Oinaiden kanssa, he ovat kieroja, ovelia, itsepäisiä ja liian rohkeita pistämään päänsä pantiksi. Voisin sanoa, että olen oppinut vihaamaan Oinaita :)

En tähän hätään saa mieleeni mikä muu merkki voisi ärsyttää enemmän taikka vähemmän kuin Oinas. No Leon kanssa tulee ongelmia, mutta niistä varmaan selvitään. ;)

• Anonyymi00016
      UUSI

Olen kauris mies enkä erityisesti ymmärrä nipottelevaa negatiivista mielen sädekehää missä etenkin neitsyet elää. Tulen toimeen vesimiehen, leijonan ja muiden kauriiden kanssa joskus jopa kaksosten. Ensinnäkin elänmänkatsomus, tilanne huumorintaju kantaa synergiaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1369
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      46
      738
    3. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      53
      660
    4. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      659
    5. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      82
      650
    6. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      618
    7. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      47
      591
    8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      133
      587
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      51
      582
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      557
    Aihe