Itse olen mies ja härkä. Tapasin tässä yks päivä netissä tosi mukavan naisen, ja kuinka ollakaan myös hän on härkä horoskoopiltansa.
Olen saanut sen käsityksen, että härät eivät selviä keskenään, mutta ainakin hänen kanssaan on helppo keskustella. Molemmat ovat myötätuntoisia ja huomioonottavia, voimme keskustella asioista vapaasti ja ongelmitta. Ensimmäinen nainen, joka tuntuu, jos ei täysin, niin ainakin melkein sielunkumppanilta.
No, tähdet ja planeetat kulkee miten kulkee avaruudessa, ei niistä niin kannata välittää :-P
Kohtasin erään
10
1556
Vastaukset
- itseään täynnä olevan härän
No kuinkas mones tämä yritys on sinun elämässä naiseen? Onko jo lapsia sinulla useammankin kanssa? Härkämiehethän aina aluksi ovat naiselleen ihania, ja nainen on ihana hänelle koska on alku, ja härkämies antaa aikaansa. Aika kuluu, ja härkämies luulee nyt tuo nainen on mun, ja ottaa todellisen luonteensa esiin. Sitten vasta se tutustuminen alkaa naiseen. Nainen on ihana niin kauan kun huomioit hänet. Löytyykö sellaista härkämiestä jolla aikaa vieteriä hoitaa naistaan säännölisesti. (tarkoittaa 3päivää viikossa aluksi). Sitten joka päivä.Luulisimpa härkänaisen kanssa ei leikitä eikä muitten merkkinaisten kanssa myöskään. Opettele käyttäytymään, ja ota nainen heti huomioon vie mukana ,ja varsinkin viikonloputkin.Jos teet treffit pidät sanasi eikä velin kutsu esim.riko sitä ,jos olet jo luvannu naisellesi. Kyllä alkaa naisesta häviää sielunkumppanuus jos muu tärkeää ja perut aina menemisiä. Teitä härkiä mm. paljon jotka luulee se ihanuus on muutaman vuoden, kun käytte naisen luona sängyssä 3tuntia perjantai illalla tai sunnutaillalla.Ne lomat ja viikonloput vietätte muualla suvun kaverien kanssa.Eli ette ota heti alus naistanne vierelle. Eli mikä tyyli sulla lyyliin. Et voi vain odottaa sielunkumppania pysyy sielunkumppanina kun tutustuu suhun. Eli mitä teit edelliselle sielunkumpanille, ja kuinka monta vuotta kuukautta mietit, ja laitoit ehkä pois kun se ei sitten totellu ,ja ymmärtäny sun puolisanoja asioista tai olemisia pois, jopa viikkoja kuukausia. Ainahan nainen yrittää olla muka ymmärtävinään mutta tekee sitten omat ratkaisunsa. On vain ystävällinen, ja tarkkailee miestä.Eli aika on noin 2kuukautta ,ja siinä tapaamisia muutama. Nainen osaa tehä jo siinä arviota. Eli minkä ikänen olet sekin vähän ratkasee. Toivottavasti nuori 40v härällä ei oikeen toivoa enää jos avoliittoja lapsia, ja jos et itse muutu jo.Et vanhan kaavan mukaan. :-M.
- Kohtasin erään
En jaksanut lukea kuin pari lausetta tosta sekamelskasta ja vaikutti aika normaalilta tämän paikan sanahelinältä muutenkin.
Vastaan kuitenkin noihin alun kysymyksiin: mulla ei ole aikaisempia suhteita, eikä lapsia.
- mieluummin
Minäkin kohtasin netissä ja tein treffit. Mies kehui itsensä ulkonäkönsä sun muuta. Iso komea mm. Sitten näimme. Netissä oli tuntunut ihanalta. Luonnos oli joo iso oli 2m mutta muukin kaikki ja maha voi voi,, ja hiukset piti olla mutta oli joo niitä jossain kiharaa. ;-) Osasi puhua kirjoittaen, mutta muuten aivan hiljanen, ja mietti sanoja pitkään aina minkä sano. Hoh hoijaa....
- olen lukenut
että härälle paras kumppani on toinen härkä. Eli anna mennä vaan :)
- sarvipäätä..
yhdessä. tyylillä kaikki tai ei mitään!
- sarvipäätä...................
Teidän ei tarvi kuin sanoa muutama sana asiasta ja ymmärätte toisianne, mitä tarkoittaa. Kaksi samanlaista salailijaa normaaliseissa arkisissakin asioissa. Vihje menkää ettikää sarvipäät toisenne. elkää sekaantuko herkkiin ihmisiin ja pilakko niitten elämää.
- Toinen sarvi pää
sarvipäätä................... kirjoitti:
Teidän ei tarvi kuin sanoa muutama sana asiasta ja ymmärätte toisianne, mitä tarkoittaa. Kaksi samanlaista salailijaa normaaliseissa arkisissakin asioissa. Vihje menkää ettikää sarvipäät toisenne. elkää sekaantuko herkkiin ihmisiin ja pilakko niitten elämää.
Sanoit oikein, kukaan ei ymmärrä härkää niinkuin toinen härkä, juttu on näin. Puhun kokemuksesta ja se symbioosi on tosi taivas tai sitten maanpäällinen helvetti !!!
- *HärkäN*
alkoiko sen Nimi M:llä :) mie jotenkin oisin muistellu että oisin jutellu härkä miehen kanssa. En ole kyllä varma. Kun kysyn yleensä jos on mukava juttukaveri hänen horoskoopin. Voi olla etten ollut mie. Mutta mulla on oma profiilikin jos oot jutellu sellaisessa paikassa ;) Ja mulla oli ikää 38v.
- ei..
ehkä kantsi olla noin suorapuheinen:)
- HärkäN
ei.. kirjoitti:
ehkä kantsi olla noin suorapuheinen:)
Tulee välillä oltua aika suorapuheinen ;) Jos kysyy suoraan voi saada suoran vastauksen ;) Mitä sitä kaartelemaan ja kiertelemään ;) Niin ja juteltiinko me? Se vielä arvoitus ;)
Voisit ehkä olla tuo keskustelun aloittaja? tai sit et ;)
Keskustelun aloitus on kans tosi selvä ;) Mut kun mulla tuo Dementtia jo näyttää merkkiään että juttelinko mie ;) ? Sellainen muisti kuva ois että juttelin :)
Meinasin olla vielä suorapuheisempikin mutta pyyhkäsin osan tekstistä pois :D
-M- ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389