Kummitustalot Lohjalla?

DiudAU

Niin että heipä hei!

Tietääkö ketään onko Lohjalla mitään kummitustaloja. Tiedän yhden mielisairaalan ainakin ja karstun koulu sekä lohjan museossa. Mutta onko mitään sellaista paikkaa missä ei ole asutusta että voisi käyvä kahtomassa? Kun noihin ei pääse yöllä :

4

2973

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Varmaa tietoa lohjan paikoista ei ole.
      On tullu kyllä asuttua lohjalla ja lähiseuduilla
      mutten äkkiseltään muista ko.paikkoja.
      Siuntion Sjunbyn-linna on kyllä aika legendaarinen
      paikka kummitteluille.En tiedä vaan pääseekö yleisö enää sisälle.Taitaa olla yksityiskäytössä linna nykyään...

• ....

Sjundby siis :)

• makkonen

lohjalla on vanha mielisairaala/keuhkoparantola oltiin tänään siellä ja 3 henkilöä istui autossa ja minä ja mun kaveri oltiin talon pihalla yhtäkkiä kaikki autossa olleet huutavat ja sanovat että hypätkää autoon! hyppäsimme kyytiin ja he sanoivat puhelimiensa seoonneen ensin yksi tyttö vastaa random numeroon ja sitten toinen poika vastaa samaan aikaan puhelimeen ja outo numero ?? sitten puhelusta kuuluu naisen kiljuntaa kovaan ääneen he kertoivat ... minä soitan siihen numeroon takaisin ja kuulen vain ison tukehtumassa olevan henkilön hengen vedon. ja sammutin puhelimen ja huusin--- creepy shit--- eräs tuttuni oli käynyt siellä... hän sanoi että jos sanoo sanan ''anna'' niin nainen alkaa laulamaan oopperaa korvasi vieressä vaikka siinä vieressä ei ole ketään... toinen kumma juttu on että kello 00.23 talon katolta hyppää valkoinen hahmo kiljuen maahan... sitten kuulin että pihalla on retro kolmi pyörä jonka joku oli heittänyt metsään seuraavana päivänä pyörä' oli taas samassa paikassa....
      tästä paikasta on niin monta asiaa kerrottavana että en jaksa kertoa mutta tämä paikka on oikea psygedeelisyyden huippu!!! aivan mahtava meno mesta.. :P keskellä mettää ajo ohjeet on hankala kertoa. mutta on totta joka ikinen sana. kokemusta on ---- Oskari Makkonen.

• HAHA tollasta paikkaa oikeasti ole olemassa, keksit koko jutun vain omasta päästäsi.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2152
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1815
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      238
      1324
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      960
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      88
      950
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      875
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      146
      841
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      740
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      736
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      709
    Aihe