Kuulin eilen bussissa kahden tytön puhuvan jostakin uudesta nuorten musikaalista, johon kuulemma haetaan näyttelijöitä. En kehdannut kysyä, mikä tämä juttu on, mutta ilmeisesti koe-esiintyminen on tänä syksynä. Onko kellään tarkempaa tietoa? Olisin tosi kiitollinen jos joku tietäisi jotain, yritin googlettaa mutta tietoa ei löydy:(
Olin kipeä viime vuonna kun oli ne HSM:n koe-esiintymiset, mutta olisi kiva kokeilla onneaan nyt!
Koe-esiintyminen musikaaliin!?
....
3
3529
Vastaukset
- Tiuups-
Moi! Mä haluaisin myös jotain koe-esiintymiseen liittyviä tietoja. Mua kiinnostaa juuri tuollaiset musikaalit!
- täältä
googlaa leffaroolikiertue
- ....
Suuret kiitokset vastauksesta! Ilmoittauduin äsken koe-esiintymiseen:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614228KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1212847Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452282Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291993- 241853
- 281566
- 801511
- 191457
- 1471337
- 311188