Olen harjoitellut tätä itse jo 10v ja ajattelin laittaa nämä ohjeet tähän näkyviin kaikille Citroen ihmisille, jotka syö päivittäin Mc Donaldsissa kuten minä.
1. Aja luukulle
2. Suorita tilaus puhetolppaan.(mitä haluat syödä/juoda)
3. Aja seuraavalle luukulle.
4. Maksa tuotteet (otas ne myös mukaan)
5. Aja pois (parkkiin syömään kuten itse aina teen)
Itsellä meni aina sekaisin toi 3 ja 4 kohdassa 2.Nyt olen jo pikkuhiljaa alkanut tajuamaan miten se toimii.
Mc Donalds drive in-ohjeet
15
13911
Vastaukset
- Laura84701
Kiitos mainioista ohjeista. Olen itsekin monta kertaa miettinyt miten sieltä tilataan ruokaa kotiin. En ole kehdannut mennä etten mokaa itseäni, nyt on hyvä ettei tärvitse lyllertää tiskile tilaamaan vaan voin tehdä hamppari tilaukseni suoraan autosta käsin. Musta kun on tosi kiva syödä "äijäni" kanssa autossa.
- Nimetön
Kuinka te jaksatte päivästä toiseen tuota älytöntä lässytystä? Ihme tyyppejä. Tai, tässä tosin saattaa olla sama kaveri kummassakin. Pöhkö mikä pöhkö. Oletko koskaan tosissasi miettinyt hakea apua? Varmaankaan et tarvitse, ethän?
- jfglas grjqa
olet hullu kuin pullosta tullu!
- Patongitar 130kg
Ku ei tääl o ku hese....
- on katkeroitunut
kun se häädettiin sitruunapatongista häiriköinnin takia.
Ei taida olla kadun kirkkain lamppu... - Cîtikkatar
on katkeroitunut kirjoitti:
kun se häädettiin sitruunapatongista häiriköinnin takia.
Ei taida olla kadun kirkkain lamppu...Minustakin vaikutat katkeralta viestistäsi.
- on täällä
Cîtikkatar kirjoitti:
Minustakin vaikutat katkeralta viestistäsi.
Noita henkisesti häiriytyneitä täällä on pilvin pimein. Citikkatarkin aloitti tämän keskustelun aivan väärällä palstalla. Minkäs sille voi kun on lusikalla saanut ei voi kauhalla vaatia.
No meitä on moneksi.
- rapsu1
mimmosta paskaa näillä sivuilla kirjoitetaan!
- nainen-ihanainen
...johtuu tämän palstan saastuttaneesta provo-viruksesta
- KLEeexi
Voisitko toistaa ohjeet? En ymmärtänyt.
- baronivonnieminen
Siis aluksi tilaus ja maksu. Olen tottunut syömään vain hienoissa ravintoloissa, missä tarjoilijat tuo laskun pöytään. Oletteko citikan omistajat vähän köyhiä?Oletteko edes syöneet Gallian kukkoa punaviinissä?
- Anonyymi
Voisikohan näin korona aikana ottaa käyttöön myös "kävely kaistan"???? Kuten ennen vanhaan jonotettiin "snakarille" ?? Vois olla aika hupaisaa. En ole edes autolla yrittänyt , kun en ole "ennakkoon" tiennyt miten siinä toimitaan 😊😊 mummo mikä mummo 🤔
- Anonyymi
Saako drive in kaistalla maksaa käteisellä?
- Anonyymi
Joo, sieltä takavasemmalta tulee tyyppi jolle voit antaa rahasi.
- Anonyymi
McDonald's syrjii meitä keskiikäisillä Opeelilla ajavia. Ikkuna ei saa auki enää, ja vie muutama vuosi kunnes oveen tulee tarpeeksi iso ruostereikä että burgerit mahtuisi läpi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481558Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 261099
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊881064- 88970
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187906Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99855Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20851- 82821
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70789