Moi!
Onko joku saanut Microsoftilta meiliä, että on muka voittanut jossain arvonnassa huimia summia rahaa?Mulle tuli sellainen viesti ja kovasti vaikuttaa huijaukselta.Tilinumeroa eivät halua vaan osoitteen ja koko nimen.
microsoft
pikkutaavi
3
311
Vastaukset
- juhakorkeapudas
Roskapostiahan tuollaiset on, kaikki. Kuka sitä nyt pelkällä sähköpostilla suurista voittosummista ilmoittaisi.
Useimmat tällaisista viesteistä sisältävät lisäksi jonkin haittaohjelma, joten niiden avaamista kannattaa välttää. Roskapostisuodatin kannattaa myös ottaa käyttöön, ellei sellaista jo käytä. - itseasiassa,
tänään oli tullut juuri Microsoftilta mailia; Olet voittanut summan rahaa. Ilmoita miten voimme toimittaa palkinnon viipymättä... Ja kuittaajana joku ronald Willington. Eli tätä on nyt liikkeellä....
- pikkutaavi
Mulle meiliä lähetti Ritcher Panus. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013