Elikkäs mulla on 96 vuoden vectra ja siinä on kaukokeskuslukitus. Ovet saa aina auki avaimesta mutta kun yrittää laittaa avaimesta lukkoon niin menee ehkä joka 10 kerta. Silloin menee useemmin lukkoon jos joku muu ovi kun kuskin ovi on ollut viimeisenä auki. Elikkäs mikä voi olla olla vikana? Patterit olen vaihtanu avaimeen.
96 vectran kaukokeskuslukitus
1
301
Vastaukset
- VecuB
Kokemukseni mukaan vanhemmilla saksalaisautoilla on oma tahtonsa keskuslukituksen suhteen. Omassa Vecussa on omistusaikanani mennyt ovet lukkoon ja auki kaikki kerrallaan kaukosäätimellä pari kertaa, kuskin ovesta avaimella aukeaa useimmiten vasen etuovi ja oikea takaovi, joskus kaikki, joskus kolme, joskus kaksi. Auton sisälämmittimen käyttö vaikuttaa joskus ovien avautumiseen, joskus ei. Tämä on mysteeri. Ennen Vecua ajelin muutaman viikon laina-Passatilla, jossa myös keskuslukituksella oli oma tahtonsa. Siinä ei ollut lohkista, ja kun sen jätti käymään, kun meni putsaamaan ikkunoita, veti sen keskuslukitus toisinaan yht´äkkiä kaikki ovet lukkoon, kun löi kuskin oven kiinni auton käydessä. Onneksi oli toinen avain.
Njoooh, eli oman Vectrani keskuslukitusta en ole vaivautunut sorkkimaan, koska siihen harmiin on helpompi sopeutua. Mutta jos joskus käyn ovien sisällä, hommaan hieman ovipahvien kiinnitystarpeita varoiksi, jotteivat mokomat jäisi helisemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818