muistitikkuni ei enää yhtäkkiä avaudu vaan pyytää aina alustamaan levyn, muissa koneissa tikku kyllä toimii täysin. Hiiri toimii myös tässä usb portissa, jossa muistitikku ei, joten missä vika? Help me, pliis!!
Muistitikku ei avaudu omassa koneessa
19
5334
Vastaukset
- vaikka tämä
Vaihda toiseen usb porttiin tikkusi.
- salex2
missään usb porttissa tikku ei toimi, hiiri kyllä toimii niissä kaikissa...
salex2 kirjoitti:
missään usb porttissa tikku ei toimi, hiiri kyllä toimii niissä kaikissa...
jollain palstalla entistesi lisäksi, jospa se auttaisi. Tosin massapostaus on suomi24:n säännöissä kielletty, mutta nehän on mamikset jotka noudattaa sääntöjä ja onhan tämäkin kysymys paaljon tärkeämpi kuin muiden kysymykset...
RepeRuutikallo kirjoitti:
jollain palstalla entistesi lisäksi, jospa se auttaisi. Tosin massapostaus on suomi24:n säännöissä kielletty, mutta nehän on mamikset jotka noudattaa sääntöjä ja onhan tämäkin kysymys paaljon tärkeämpi kuin muiden kysymykset...
"levyä" siihen tulee vain, että windows ei voi suorittaa alustusta loppuun...
Ja siinähän varotettiin että alustaminen poistaa kaikki teidot levyltä, silläkin uhalla kokeilin, ei auttanut. Kiitti vaan vastauksesta.- leiki
RepeRuutikallo kirjoitti:
kotipoliisia, äläkä vaan anna tärkeitä vastauksia tyyliin: "5 €:n tikku ei toimi? Vaihda mäkkiin."
- Ieiki
leiki kirjoitti:
kotipoliisia, äläkä vaan anna tärkeitä vastauksia tyyliin: "5 €:n tikku ei toimi? Vaihda mäkkiin."
Anteeksi tuo, olin asiaton.
- salex2
Ieiki kirjoitti:
harmittaa vaan kun kaikki koulun tehtävät yms työt on tikulla ja nyt se ei aukea omassa koneessa, en ymmärrä mikä voi olla vikana....
- leiki
Ieiki kirjoitti:
Asiaa asiasta, muuten ollaan ku ellun kanat.
- salex2
leiki kirjoitti:
Asiaa asiasta, muuten ollaan ku ellun kanat.
En ymmärrä noita teidän vastauksia, voisko joku vastata asiallisesti...pliis!!!
- Henkselit ja vyö
salex2 kirjoitti:
En ymmärrä noita teidän vastauksia, voisko joku vastata asiallisesti...pliis!!!
Hanki toinen tikku ja kopioi vanhasta tikusta kaikki sinne. Silloin sulla on varmuuskopio sen varalta että tikku hajoaa.
Musta tuntuu, että joko se portti tai tikku on hajoamassa, mutta toimii vielä jotenkuten, joten pelasta mitä pelastetavissa on. Henkselit ja vyö kirjoitti:
Hanki toinen tikku ja kopioi vanhasta tikusta kaikki sinne. Silloin sulla on varmuuskopio sen varalta että tikku hajoaa.
Musta tuntuu, että joko se portti tai tikku on hajoamassa, mutta toimii vielä jotenkuten, joten pelasta mitä pelastetavissa on.jota oon yrittäny kokeilla mut sillekkin kone herjaa et alusta levy...joten kinkkinen juttu...
- ann12368
sasa70 kirjoitti:
jota oon yrittäny kokeilla mut sillekkin kone herjaa et alusta levy...joten kinkkinen juttu...
etkös aloitus viestissäsi sanonut että tikku toimii muilla koneilla moitteetta? siis menet kaverille kylään ja siirrät tiedostot uudelle tikulle. ainakin saat tiedot talteen ja pääset niihin omalla koneellasi käsiksi.
Nuita tikkuja on hieman hankala ruveta korjailemaan, kun "kulutus tavaraa" ovat. Joku viisaampi kai senkin osaa.
Tikussa vika ilmeisestikkin on jos kerran muuten portit toimivat. ann12368 kirjoitti:
etkös aloitus viestissäsi sanonut että tikku toimii muilla koneilla moitteetta? siis menet kaverille kylään ja siirrät tiedostot uudelle tikulle. ainakin saat tiedot talteen ja pääset niihin omalla koneellasi käsiksi.
Nuita tikkuja on hieman hankala ruveta korjailemaan, kun "kulutus tavaraa" ovat. Joku viisaampi kai senkin osaa.
Tikussa vika ilmeisestikkin on jos kerran muuten portit toimivat.toimi minun koneessa, ostin uuden tikunki, kun alunperin luulin että tikussa vika. Mutta kun uusikaan tikku ei toimi minun koneessa vaan pyytää aina alustamaan levyä. Ja nämä molemmat tikut toimivat muissa koneissa moitteettomasti...
- Hmojohojo
sasa70 kirjoitti:
toimi minun koneessa, ostin uuden tikunki, kun alunperin luulin että tikussa vika. Mutta kun uusikaan tikku ei toimi minun koneessa vaan pyytää aina alustamaan levyä. Ja nämä molemmat tikut toimivat muissa koneissa moitteettomasti...
Mene semmoiselle koneelle, joka toimii, ja lähetä tiedostot sähköpostissa itsellesi, niin ne ovat sun postilaatikossasi.
Tai jos niitä on todella paljon, niin pistä ne johonkin paikkaan netissä ja lataa ne sitten kotona omalle koneelle. - salex2
Hmojohojo kirjoitti:
Mene semmoiselle koneelle, joka toimii, ja lähetä tiedostot sähköpostissa itsellesi, niin ne ovat sun postilaatikossasi.
Tai jos niitä on todella paljon, niin pistä ne johonkin paikkaan netissä ja lataa ne sitten kotona omalle koneelle.tehtävän sähköpostiin ja tallentanut sen toisella koneella sieltä tikulle, mutta pointtina on se, että mikähän vika tässä mahtaa olla, että muistitikut eivät avaudu minun koneella.... ja voiko sitä korjata itse?
- T. Mahdollisuus
salex2 kirjoitti:
tehtävän sähköpostiin ja tallentanut sen toisella koneella sieltä tikulle, mutta pointtina on se, että mikähän vika tässä mahtaa olla, että muistitikut eivät avaudu minun koneella.... ja voiko sitä korjata itse?
Voisko muistitikku mennä sun koneessa sellaiseen levyasematunnukseen (siihen kirjaimeen kuten F:), joka on jo käytössä? Eli tikku on kunnolla koneessa, mutta ei näy resurssienhallinnassa?
Sen voi räpeltää sieltä näkyviin.
http://www.atsoft.fi/usbmuisti.htm
"Kysymys: Asetin USB muistin WinXP tietokoneeseeni, jossa ennestään oli paikalliset levyasematunnukset käytössä E: kirjaimeen saakka ja F: kirjain oli varattu serverin levyasemalle. USB muisti asentui myös F: tunnukselle ja nyt en saa USB muistia näkyviin kun se jää jotenkin verkkoasematunnuksen taakse piiloon. Miten muutetaan USB muistin levyasematunnus XP:ssä?
Vastaus: USB muistin levyasemakirjaimen voi muuttaa napsauttamalla kakkospainikkeella
oma tietokone / hallitse / levynhallinta / kakkospainikkeella USB aseman tunnus / muuta aseman kirjain ja polku (tai
käynnistä / ohjauspaneeli / valvontatyökalut / tietokoneen hallinta / levynhallinta"
En mä tällaisesta ole kyllä aikaisemmin kuullutkaan linkki oli wikipediassa. T. Mahdollisuus kirjoitti:
Voisko muistitikku mennä sun koneessa sellaiseen levyasematunnukseen (siihen kirjaimeen kuten F:), joka on jo käytössä? Eli tikku on kunnolla koneessa, mutta ei näy resurssienhallinnassa?
Sen voi räpeltää sieltä näkyviin.
http://www.atsoft.fi/usbmuisti.htm
"Kysymys: Asetin USB muistin WinXP tietokoneeseeni, jossa ennestään oli paikalliset levyasematunnukset käytössä E: kirjaimeen saakka ja F: kirjain oli varattu serverin levyasemalle. USB muisti asentui myös F: tunnukselle ja nyt en saa USB muistia näkyviin kun se jää jotenkin verkkoasematunnuksen taakse piiloon. Miten muutetaan USB muistin levyasematunnus XP:ssä?
Vastaus: USB muistin levyasemakirjaimen voi muuttaa napsauttamalla kakkospainikkeella
oma tietokone / hallitse / levynhallinta / kakkospainikkeella USB aseman tunnus / muuta aseman kirjain ja polku (tai
käynnistä / ohjauspaneeli / valvontatyökalut / tietokoneen hallinta / levynhallinta"
En mä tällaisesta ole kyllä aikaisemmin kuullutkaan linkki oli wikipediassa.E, F, G, H ja tikku on tullut ennen näkyviin erikseen. Nyt kun laitan tikun koneeseen se huomi sen siirrettävä levy I:nä ja kun otan tikun pois, siirrettävä levy I katoaa...ja jos klikkaa tuota siirrettävä I levykettä kone sanoo alusta levy. Että tämmönen tapaus...
- salex2
sasa70 kirjoitti:
E, F, G, H ja tikku on tullut ennen näkyviin erikseen. Nyt kun laitan tikun koneeseen se huomi sen siirrettävä levy I:nä ja kun otan tikun pois, siirrettävä levy I katoaa...ja jos klikkaa tuota siirrettävä I levykettä kone sanoo alusta levy. Että tämmönen tapaus...
minulla on muuten Vista käyttis.
- Mamikkk
Sama ongelma kun sain uuden koneen... Täytyy yrittää selvittää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1782638Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482397Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1031090- 64911
- 65869
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20770Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait228761Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka276747Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies87734Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22688