Fuengirola

2 pienen lapsen kanssa

Hei!

Olemme lähdössä Fuengirolaan helmikuuksi. Lapsemme ovat tuolloin 3v ja 6kk. Nyt mietityttää ensinnäkin, mitä rokotuksia vanhemmalle lapselle olisi hyvä ottaa? Tai onko a (ja B) hepatiittirokote tarpeellinen? Ja entä nuoremman ruokailu? Tällä hetkellä pelkkä tissi kelpaa, mutta tuolloin olisi jo tarkoitus olla myös korvike käytössä (työskentelen muutaman tunnin päivässä). Saako Espanjasta tarpeeksi hyviä korvikkeita? Tuntuu ehkä tyhmältä kysymykseltä, mutta kuitenkin..

Muut vinkit ovat tervetulleita. Emme ole lähdössä siis rantalomalle, eli kylmemmät säät eivät haittaa..

4

2584

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämä kommenttini

Varmasti löydät kaiken tarvitsemasi isolta turistialueelta. Ja rokotuksista saat tietoa olemalla yheydessä paikkakuntasi terveyskeskukseen tai lasten neuvolaan.

Mulla nousee aina verenpaine kuusi boforia, kun joku puhuu tissistä. Eikö voi yksinkertaisesti sanoa, että pienin syö rintaruokaa. Ei kai nyt kukaan syö tissiä???

Mukavaa matkaa kaikesta huolimatta, varmasti asiat järjestyvät ja lapsetkin viihtyvät. Kyllä säätila siellä aina Suomen talven voittaa.

• näin on

ettei sinne mitään hepatiitirokotuksia tarvita jos ei halua muuten vain laittaa. Ja usko tai älä niin myös Espanjassa on vauvoja ja lapsia eikä hekään syö ihan mitä sattuu.

• aiti ja vauva

Taalla lapset saavat hepatiitti B rokotuksen vastasyntyneena, seka 2 ja 6 kuukauden iassa. Fuengirola on kuitenkin niin siisti paikka, etten itse ottaisi, jos ei neuvola sita ehdottomasti suosittele.

Ruokailun kanssa ei ole mitaan ongelmia, kaikissa ruokakaupoissa ja apteekeissa on erinomaiset valikoimat purkkiruokaa ja korvikkeita.

Helmikuussa saa olla ulkoilessa paalla fleecehaalari ja alla vaikka body tai kerrasto. Helmikuussa voi sataa reippaasti ja ainakin tuulee napakasti.

• ap.

Kiitos sinulle asiallisesta kommentista, just jotain tuollaista tietoa toivoinkin saavani!

(Edelliset kommentit jätän omaan arvoonsa..Esim. tuosta hepatiittirokotuksesta meille sanottiin neuvolasta, kun rokotuksista kysyin, että sitä voi tuolle vanhemmalle harkita.. Ja kai noita ruokailujuttuja voi vähän nykypäivänä miettiä, etenkin kun lasten kanssa ei olla tätä kotimaata kauempana reissattu aiemmin..)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      97
      4337
    2. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      44
      4284
    3. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      142
      4178
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2904
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      28
      2292
    6. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2174
    7. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      2088
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1749
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      73
      1350
    10. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      26
      1165
    Aihe