Maksaisitko

tätä?

preflopissa kolme lähtee pottiin, joka on about 800

AK-kädellä tärähtää flopista K ja pari ristiä

Ajattelin tehdä vetämisen epäedulliseksi ja täräytin all-in 2500

saan maksun värin vedolla

loput tiedättekin

mutta olisitko siis maksanut flopista tuon allarin?

et?

sitähän minäkin!

12

1030

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyssäri...

      tarkalleen ottaen olivat? Ja mistä positioista kukin pelasi? Kuvaapas tarkemmin koko jaon kulku ja stäkkien koot.

    • ............

      Minkä saatana sillekin tekee jos idiootit maksavat värin vedoillaan korotuksia, joita heillä ei ole järkevää maksaa, sillä menettävät rahaa pitkällä aikavälillä tuolla pelaamisella? Idiootit vaan maksavat ja lähes aina saavat sen vetonsa valmiiksi viimeistään riverillä. Mikä vittu noissa netin pokeriohjelmissa on vikana!? Ei saatana ole todellista tuo! Huijaavat aivan varmasti niillä niin sanotuilla random number generaattoreillaan. VITTU!

      • et...

        ryhdy itse huijaamaan sillä random number generaattorilla? Siis se on sinulle aivan samalla tavalla ja keinoilla mahdollista kuin niille muillekin. Mistä siis kiikastaa? Kyse on omasta valinnastasi.


    • maksaisin

      kyseessä oli mikä peli ja tilanne? Mutta värinveto on niin hyvä, että usein sen vedän.

    • The Rat

      Maksaminen kustantaa siis 2500. Potissa tuossa vaiheessa 3300. Todennäköisyys nykäistä väri vedolla ei anna pottikertoimia maksulle...

      Toisaalta.

      Kun jätit sen tärkeimmmän kertomatta. Eli mikä oli pelityyppi ja minkä verran oli merkkejä kullakin (no, omasi kerroit). Ja mistä positiosta maksu tuli. Mikä oli imagosi. Mitä kortteja siellä oli...

      Löysää pelaajaa vastaan voisin hyvinkin lähteä vetämään värinvedolla, jos olisi ylikortti, tms. Tai turnauksessa pientä stäkkiä vastaan voisi maksaa. Tai jos kaverilla oli vaikka KQ ristiä kädessä. Tai jos oletti naapurinkin tulevan mukaan (alkaa jo _melkein_ kannattamaa pottikertoimillakin)...

    • hyvinkin maksaa

      jos tuon värin vedon lisäksi on ollut mahdollisesti suoran vedosta vielä 4 tai 8 outtia... kaverilla mahdollisesti se Kc kädessä.

      Eli voipi jopa olla hyvinkin mahdollista että olet ollut todennäköisyyksien mukaan reippaasti tappiolla tuossa flopissa.... kerropa hieman lisää korteista niin jatketaan.

    • Kerrohan lisää

      Noista chippimääristä päätellen kyseessä oli turnaus, mutta missä kohdin turnausta olitte, ja mitkä olivat blindit ja oliko anteja? Jos vastustajallasi chipit olivat käymässä vähiin niin tuon maksun voi ymmärtää varsin hyvin. Et kertonut vastustajasi kortteja tarkemmin, etkä kertonut mitään taustaa pelin luonteesta pöydässä tai vastustajien pelitavoista, et kertonut mitään minkälainen turnaus, moniko pääsee rahoille, montako jäljellä ym.

      • The Rat

        Jos vastustajalla oli vähän tai paljon merkkejä, on maksu ymmärrettävä.


      • ATRIK PANTONIUS
        The Rat kirjoitti:

        Jos vastustajalla oli vähän tai paljon merkkejä, on maksu ymmärrettävä.

        maksajia on aina ollut ja tulee aina olemaan...netti pokerissa pyörii miljoonia pelaajia päivittäin joiden aivoituksia ei pysty lukemaan ja joista osa on niin hullua sakkia et ovat valmiina maksamaan olivatpa jäljessä kuinka paljon tahansa.

        esim paf chatista eräs pelaaja kertoi"en koskaan heita 3,7 pois paffilla ja maksan silla aina all in lyönnit"

        niin ikävää kuin se onkin se on osa pokeria,eli jos meinaat pelat se on kestettävä.


      • takkiin
        ATRIK PANTONIUS kirjoitti:

        maksajia on aina ollut ja tulee aina olemaan...netti pokerissa pyörii miljoonia pelaajia päivittäin joiden aivoituksia ei pysty lukemaan ja joista osa on niin hullua sakkia et ovat valmiina maksamaan olivatpa jäljessä kuinka paljon tahansa.

        esim paf chatista eräs pelaaja kertoi"en koskaan heita 3,7 pois paffilla ja maksan silla aina all in lyönnit"

        niin ikävää kuin se onkin se on osa pokeria,eli jos meinaat pelat se on kestettävä.

        pari päivää sitten pelasin paffilla 10 dollarin turnausta, blindit olivat 25/50 ja mulla oli noin 2000 siinä vaiheessa. No satuinpa sitten saamaan tasku ässät, voi sitä riemua! Vihu edelläni korottaa 200 ja itse korotin sen 400, no kaksi maksaa sen.

        Flopista 10 h 9 h 8 ri, em. vihu joka korotti preflopista lyö 500, itse korotan all-iniin pyrkien näin tiputtamaan vetokädet pois ja maksimoimaan voittoni (en uskonut että kenelläkään on valmista peliä). Preflop vihu maksaa ja toinen tipahti pois. Hän näyttää pelin Q h 7 h! MITÄ VITTUA?!! Ei siinä mitään hyvä maksu flopin jälkeen, mutta miten vitussa sillä voi korotella prelopissa ja vieläpä maksaa uudelleen korotuksen?!

        Johdin vihua preflopissa varmaan 100-0, mutta flopin jälkeen vihu johti minua 55-45 suoran ja värin vedon ansiosta, no lopun arvaatte varmaankin, hän voitti minut sitten suorallaan. BUUJAA!!!


      • olz
        takkiin kirjoitti:

        pari päivää sitten pelasin paffilla 10 dollarin turnausta, blindit olivat 25/50 ja mulla oli noin 2000 siinä vaiheessa. No satuinpa sitten saamaan tasku ässät, voi sitä riemua! Vihu edelläni korottaa 200 ja itse korotin sen 400, no kaksi maksaa sen.

        Flopista 10 h 9 h 8 ri, em. vihu joka korotti preflopista lyö 500, itse korotan all-iniin pyrkien näin tiputtamaan vetokädet pois ja maksimoimaan voittoni (en uskonut että kenelläkään on valmista peliä). Preflop vihu maksaa ja toinen tipahti pois. Hän näyttää pelin Q h 7 h! MITÄ VITTUA?!! Ei siinä mitään hyvä maksu flopin jälkeen, mutta miten vitussa sillä voi korotella prelopissa ja vieläpä maksaa uudelleen korotuksen?!

        Johdin vihua preflopissa varmaan 100-0, mutta flopin jälkeen vihu johti minua 55-45 suoran ja värin vedon ansiosta, no lopun arvaatte varmaankin, hän voitti minut sitten suorallaan. BUUJAA!!!

        En ole mikään pokeripelaaja mutta jos veikkaisin että olen saanut AA n.10-12kertaa ja hävinnyt 70-80% niistä.


      • The Rat
        olz kirjoitti:

        En ole mikään pokeripelaaja mutta jos veikkaisin että olen saanut AA n.10-12kertaa ja hävinnyt 70-80% niistä.

        Olet yhtä vastustajaa vastaan luokkaa 80% todennäköisyydellä voittaja.

        Mutta jos niitä vihuja onkin kolme, on tilanne vähän toinen...

        Toisaalta, voittaessasi saat sitten enemmän.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      244
      2253
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      161
      1468
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1310
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1075
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1039
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      960
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      943
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      855
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      679
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      670
    Aihe