preflopissa kolme lähtee pottiin, joka on about 800
AK-kädellä tärähtää flopista K ja pari ristiä
Ajattelin tehdä vetämisen epäedulliseksi ja täräytin all-in 2500
saan maksun värin vedolla
loput tiedättekin
mutta olisitko siis maksanut flopista tuon allarin?
et?
sitähän minäkin!
Maksaisitko
12
1044
Vastaukset
- Kyssäri...
tarkalleen ottaen olivat? Ja mistä positioista kukin pelasi? Kuvaapas tarkemmin koko jaon kulku ja stäkkien koot.
- ............
Minkä saatana sillekin tekee jos idiootit maksavat värin vedoillaan korotuksia, joita heillä ei ole järkevää maksaa, sillä menettävät rahaa pitkällä aikavälillä tuolla pelaamisella? Idiootit vaan maksavat ja lähes aina saavat sen vetonsa valmiiksi viimeistään riverillä. Mikä vittu noissa netin pokeriohjelmissa on vikana!? Ei saatana ole todellista tuo! Huijaavat aivan varmasti niillä niin sanotuilla random number generaattoreillaan. VITTU!
- et...
ryhdy itse huijaamaan sillä random number generaattorilla? Siis se on sinulle aivan samalla tavalla ja keinoilla mahdollista kuin niille muillekin. Mistä siis kiikastaa? Kyse on omasta valinnastasi.
- maksaisin
kyseessä oli mikä peli ja tilanne? Mutta värinveto on niin hyvä, että usein sen vedän.
- The Rat
Maksaminen kustantaa siis 2500. Potissa tuossa vaiheessa 3300. Todennäköisyys nykäistä väri vedolla ei anna pottikertoimia maksulle...
Toisaalta.
Kun jätit sen tärkeimmmän kertomatta. Eli mikä oli pelityyppi ja minkä verran oli merkkejä kullakin (no, omasi kerroit). Ja mistä positiosta maksu tuli. Mikä oli imagosi. Mitä kortteja siellä oli...
Löysää pelaajaa vastaan voisin hyvinkin lähteä vetämään värinvedolla, jos olisi ylikortti, tms. Tai turnauksessa pientä stäkkiä vastaan voisi maksaa. Tai jos kaverilla oli vaikka KQ ristiä kädessä. Tai jos oletti naapurinkin tulevan mukaan (alkaa jo _melkein_ kannattamaa pottikertoimillakin)... - hyvinkin maksaa
jos tuon värin vedon lisäksi on ollut mahdollisesti suoran vedosta vielä 4 tai 8 outtia... kaverilla mahdollisesti se Kc kädessä.
Eli voipi jopa olla hyvinkin mahdollista että olet ollut todennäköisyyksien mukaan reippaasti tappiolla tuossa flopissa.... kerropa hieman lisää korteista niin jatketaan. - Kerrohan lisää
Noista chippimääristä päätellen kyseessä oli turnaus, mutta missä kohdin turnausta olitte, ja mitkä olivat blindit ja oliko anteja? Jos vastustajallasi chipit olivat käymässä vähiin niin tuon maksun voi ymmärtää varsin hyvin. Et kertonut vastustajasi kortteja tarkemmin, etkä kertonut mitään taustaa pelin luonteesta pöydässä tai vastustajien pelitavoista, et kertonut mitään minkälainen turnaus, moniko pääsee rahoille, montako jäljellä ym.
- The Rat
Jos vastustajalla oli vähän tai paljon merkkejä, on maksu ymmärrettävä.
- ATRIK PANTONIUS
The Rat kirjoitti:
Jos vastustajalla oli vähän tai paljon merkkejä, on maksu ymmärrettävä.
maksajia on aina ollut ja tulee aina olemaan...netti pokerissa pyörii miljoonia pelaajia päivittäin joiden aivoituksia ei pysty lukemaan ja joista osa on niin hullua sakkia et ovat valmiina maksamaan olivatpa jäljessä kuinka paljon tahansa.
esim paf chatista eräs pelaaja kertoi"en koskaan heita 3,7 pois paffilla ja maksan silla aina all in lyönnit"
niin ikävää kuin se onkin se on osa pokeria,eli jos meinaat pelat se on kestettävä. - takkiin
ATRIK PANTONIUS kirjoitti:
maksajia on aina ollut ja tulee aina olemaan...netti pokerissa pyörii miljoonia pelaajia päivittäin joiden aivoituksia ei pysty lukemaan ja joista osa on niin hullua sakkia et ovat valmiina maksamaan olivatpa jäljessä kuinka paljon tahansa.
esim paf chatista eräs pelaaja kertoi"en koskaan heita 3,7 pois paffilla ja maksan silla aina all in lyönnit"
niin ikävää kuin se onkin se on osa pokeria,eli jos meinaat pelat se on kestettävä.pari päivää sitten pelasin paffilla 10 dollarin turnausta, blindit olivat 25/50 ja mulla oli noin 2000 siinä vaiheessa. No satuinpa sitten saamaan tasku ässät, voi sitä riemua! Vihu edelläni korottaa 200 ja itse korotin sen 400, no kaksi maksaa sen.
Flopista 10 h 9 h 8 ri, em. vihu joka korotti preflopista lyö 500, itse korotan all-iniin pyrkien näin tiputtamaan vetokädet pois ja maksimoimaan voittoni (en uskonut että kenelläkään on valmista peliä). Preflop vihu maksaa ja toinen tipahti pois. Hän näyttää pelin Q h 7 h! MITÄ VITTUA?!! Ei siinä mitään hyvä maksu flopin jälkeen, mutta miten vitussa sillä voi korotella prelopissa ja vieläpä maksaa uudelleen korotuksen?!
Johdin vihua preflopissa varmaan 100-0, mutta flopin jälkeen vihu johti minua 55-45 suoran ja värin vedon ansiosta, no lopun arvaatte varmaankin, hän voitti minut sitten suorallaan. BUUJAA!!! - olz
takkiin kirjoitti:
pari päivää sitten pelasin paffilla 10 dollarin turnausta, blindit olivat 25/50 ja mulla oli noin 2000 siinä vaiheessa. No satuinpa sitten saamaan tasku ässät, voi sitä riemua! Vihu edelläni korottaa 200 ja itse korotin sen 400, no kaksi maksaa sen.
Flopista 10 h 9 h 8 ri, em. vihu joka korotti preflopista lyö 500, itse korotan all-iniin pyrkien näin tiputtamaan vetokädet pois ja maksimoimaan voittoni (en uskonut että kenelläkään on valmista peliä). Preflop vihu maksaa ja toinen tipahti pois. Hän näyttää pelin Q h 7 h! MITÄ VITTUA?!! Ei siinä mitään hyvä maksu flopin jälkeen, mutta miten vitussa sillä voi korotella prelopissa ja vieläpä maksaa uudelleen korotuksen?!
Johdin vihua preflopissa varmaan 100-0, mutta flopin jälkeen vihu johti minua 55-45 suoran ja värin vedon ansiosta, no lopun arvaatte varmaankin, hän voitti minut sitten suorallaan. BUUJAA!!!En ole mikään pokeripelaaja mutta jos veikkaisin että olen saanut AA n.10-12kertaa ja hävinnyt 70-80% niistä.
- The Rat
olz kirjoitti:
En ole mikään pokeripelaaja mutta jos veikkaisin että olen saanut AA n.10-12kertaa ja hävinnyt 70-80% niistä.
Olet yhtä vastustajaa vastaan luokkaa 80% todennäköisyydellä voittaja.
Mutta jos niitä vihuja onkin kolme, on tilanne vähän toinen...
Toisaalta, voittaessasi saat sitten enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123680MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja661042Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778