piirre se että he nauravat aivan väärissä paikoissa. Esimerkiksi kun eräs hänen ihailemansa työkaveri oli saada rautapalkin silmäänsä. Nauroi tuo Oinas kippurassa vieressä. Hyi miten inhottava tyyppi!
Minä olin siihen saakka luullut tuota oinas naista fiksuksi. Siihen loppui luulot. Olen sitten jälkeenpäin tajunnut muissakin oinaksissa kummallisia piirteitä jotka ovat minua ärsyttäneet.
Oinaissa on todella huono....
5
1367
Vastaukset
- oinas
Niin no kyllä kai ne muutkin nauraa väärässä paikassa kuin oinaat. Olen tavannut sellaisia kaksosia, kauriita ja skorpionejakin... Että näin. Eipä pitäisi taas yleistää. Yhtä hyvin voin sanoa että kaikki skorpionit olisivat muka seksihulluja juoppoja koska tunnen yhden sellaisen. ..
- Kiusaantunut
Että sinä tunnet sexsi hulluja skorpionia, minä tunnen myös. Joten niin se on että Skorppionit ovat todella jotenkin kieroutuneita noissa sexi hommissa. Oinas ihmisiä on minun elämäni kaaressa monta. Ja tulee olemaan. Sillehän ei voi mitään jos on vahingon iloinen. Kyllä se palkki voi kerran joutua sen naurajan omaan silmään.
Voi hyvin rakas ihminen. - pikkunaispässi
Kiusaantunut kirjoitti:
Että sinä tunnet sexsi hulluja skorpionia, minä tunnen myös. Joten niin se on että Skorppionit ovat todella jotenkin kieroutuneita noissa sexi hommissa. Oinas ihmisiä on minun elämäni kaaressa monta. Ja tulee olemaan. Sillehän ei voi mitään jos on vahingon iloinen. Kyllä se palkki voi kerran joutua sen naurajan omaan silmään.
Voi hyvin rakas ihminen.Täytyy myöntää, että oinas nainen nimenomaan on välillä todella omituinen. Voin hyvin kuvitella kuvailemasi tilanteen.
Oinastahan pidetään sarjassa vaikea horosk. merkki esim. skorpioonien ja kalojen kanssa.
Oinas on hyvin impulsiivinen, itsepäinen ja "ainaoikeassa" oleva tyyppi.
Mutta oinas- miehet olevat varmaan oikein ihania ja toisiaan huomioonottavia. Oinas mies miesystävänä on hieno valinta. Ne ovat kyllä sellaisia nallekarhuja ja luetettavia kuin kivi. Mulla oli sellainen kesäheilana ja hän teki paljon eteeni, jotta olisi hyvä olla.
Minä oinaana en taas jaksanut sittenkään sitä hidastempoista menoa. Oinas- nainen kaipaa menoa, vauhtia ja seikkailuja sekä haasteita. Oinas- nainen on aina hieman metsästys mielessään. Oinas- nainen haluaa olla miesmäiseen tapaan valloittaja. Jos joku tulee liian helposti, niin oinas kyllästyy ja jatkaa matkaansa.
Minullakin on jännä tilanne, kun työkavereistani erittäin iso osa on oinaita ja taas ystävissäni niitä on tavallista enemmän. Menee kyllä aika hyvin ystävätasolla, ei valittamista, mutta paras ystäväni on kauris, jota voi todella kutsua hankalaksi välillä. - emma
Kiusaantunut kirjoitti:
Voi hyvin rakas ihminen."oot varmaan todella ihmisrakas"
- oikku4
Miksi aina kuulee oinaasta vain kielteisiä kommentteja..Ovathan oinaat myös tunteellisia ja herkkiäkin.muttta oinasmies ei kehtaa aina tunnustaa sitä kun saa pehmon maineen. itse ilmeisesti sorruin siiheen ,joten otin kovempia otteita eikä sekään aina ole hyvä se. monet hylkäsivät kun suutuin oikein olan takaa,vaikka kyseinen henkilö aiemmin piti pehmona,päätin,että katsotaan kuka tässä on pehmo. olen kyllä lempeä, mutta suututettuna kyllä saavat kuulla kunniansa,mutta ei oinasmies pohjiimmiltaan ole paha olen itse valmis taistelemaan esim sorrettujen puolesta ja haluan valaa uskoa jolta se puuttuu, eli ei oinasmies ole lainkaan ihmisenä sen pahempi kuin muutkaan, mutta sinkkuoinaana haluan naisen joka ei vain lötköttele päivät pikkät esim sohvalla.me ollaan tietenkin vaativia,mutta hyvin monipulisia otuksia,joten nainen jos kirjoitukseni herätti huomiota otahan yhteyttä tehdään vaikka treffit oinas kokkolasta. nim kannattaa tutustua tähän oinaaseen ei tule tylsää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279