HUIJATTU

Auervaarojen uhri

Olen erittäin katkera siitä että pienen ajan sisällä kolme miestä huijasi minulta rahaa. Olin yrittäjä ja ensimmäinen rakastui minuun ja vippasi 40 silloin tällöin kunnes summa oli 2.000. Toiselle lainasin säälistä rahaa ja aluksi hän maksoi kaikki takaisin, kunnes tarpeet kasvoivat ja hän uhkasi olla maksamatta jos ei saa lisää rahaa, lopputulos 5.000 velkaa. Kolmas rakastui minuun ja oli rahaton ja sama laulu... lopputulos 3.800 velkaa. Nyt olen tehnyt konkurssin. Ja elän lopun ikäni ulosoton kanssa. MITEN IHMINEN VOI OLLA NÄIN SINISILMÄINEN.
EN LUOTA ENÄÄ KOSKAAN MIEHIIN; MITÄ RAHA-ASIOIHIN TULEE!!!!!

11

1416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikki eivät ole...

      tuollaisia! kuten minä! MÄ en olis naisen kanssa rahan takia...

      • puheille......................

        Kaupungeissa on velkaneuvojia, voit hakeutua lähimmän sellaisen puheille myös jos olet maalta.
        Konkurssin tehnyt pääsee velkasovitteluun, eli voit saada sieltä apua noidankehääsi.

        Koeta saada itsetuntosi kuntoon. Huonolla itsetunnolla oli varmaan syytä siinä, että toistuvasti haksahdit jallitettavaksi.


      • pelimies....

        että tämmöstä.


    • Degerman

      Ei kai noin "pienistä" rahoista kunnon yritys mene konkkaan.

      Sinisilmäinen kyllä olit, vaan jospa se kunnon mies tulee vielä sinunkin kohdallesi. Sen kunnon miehen huomaa siitä ettei se rahaa ole ensimmäisenä pyytämässä. Jos pyytää niin laita taipaleelle...

      • Auervaarojen uhri

        Ei se yritys mennyt niistä rahoista konkkaan. Sairastuin vakavasti ja jouduin pikaisesti myymään yritykseni puoleen hintaa.Plus henk. koht. kulutusluotot. Velkaneuvojalla olen käynyt mutta hän ehdotti olla ensin vuoden ulosotossa ja sit hakee velkasaneerausta! Centtejä on vaan venytettävä!!!!!


      • tuttu juttu
        Auervaarojen uhri kirjoitti:

        Ei se yritys mennyt niistä rahoista konkkaan. Sairastuin vakavasti ja jouduin pikaisesti myymään yritykseni puoleen hintaa.Plus henk. koht. kulutusluotot. Velkaneuvojalla olen käynyt mutta hän ehdotti olla ensin vuoden ulosotossa ja sit hakee velkasaneerausta! Centtejä on vaan venytettävä!!!!!

        Miltein jokainen elämänsä aikana tulee nainen kuin mieskin huijatuksi jollainlailla. Tässä annoin eräälle työkaverille 20 e lainaksi, mutta takaisin maksua ei kuulu sovitusti ja tuskin tuleekaan maksamaankaan.

        Tuhon varauduin jo rahaa antaessakin. Yleensä naiselta halutaan huijata seksiä, kun ollaan rakkauden nälkäisiä tässä ajan jaksossa. Siksipä miehet nauraakin naisille, jotka on heti sänkyyn kaadettavissa. Tulee mieleen Susan Kurosen-Ruususen tarina, tällaisia miehet on!!!

        Oli vaan hyvä juttu, että Susan puhui julkisuuteen, toiset taasaen moittii Susania, ovat kateita kun ovat langenneet miesten "höylättäväksi" ja eivät ole kehdanneet puhua.


      • jadeliini60
        tuttu juttu kirjoitti:

        Miltein jokainen elämänsä aikana tulee nainen kuin mieskin huijatuksi jollainlailla. Tässä annoin eräälle työkaverille 20 e lainaksi, mutta takaisin maksua ei kuulu sovitusti ja tuskin tuleekaan maksamaankaan.

        Tuhon varauduin jo rahaa antaessakin. Yleensä naiselta halutaan huijata seksiä, kun ollaan rakkauden nälkäisiä tässä ajan jaksossa. Siksipä miehet nauraakin naisille, jotka on heti sänkyyn kaadettavissa. Tulee mieleen Susan Kurosen-Ruususen tarina, tällaisia miehet on!!!

        Oli vaan hyvä juttu, että Susan puhui julkisuuteen, toiset taasaen moittii Susania, ovat kateita kun ovat langenneet miesten "höylättäväksi" ja eivät ole kehdanneet puhua.

        Olen myös huijatuksi joutunut,ensin aviomies huijasi maksamaan laskujaan jopa elatusmaksuja ym.niin että kun itselläni oli asuntolainaa 140tmk,niin muutaman vuoden päästä oli minulla 350tmk asuntolainaa ja jouduin myymään talon pois minulle jäi velan jälkeen 3500mk.Erosimme tietysti kun minulta loppuivat rahat ja omaisuus,ja luottotiedot menivät,minusta tuli aivan mitätön ihminen.Hän sai jopa huijattua minut omaan asuntolainaansa kimppaan mutta asunto oli silti hänen nimissä.Tuli päivä jolloin sain pankista lainaa maksaakseni ulosotot pois,mutta hän jätti omat asuntolainamaksut maksamatta,ja kuinkas ollakkaan jouduin ostamaan hänen asunnon pois,koska nimeni oli myös lainapapereissa.Eipä siinä mitään sain lainan ja takaajat,mutta toinen takaajista huijasi minua.Remontttilainaan tehtiin ehto etten saa lainaa nostaa ilman takaajan suostumusta,ehdosta minulle kerrottiin vasta lainapapereita allekirjoitettaessa.Niinpä tämä takaaja alkoi määrätä remontoimistani,ja lupasi että kun remppa on tietyiltä osin tehty,voin hakea lisälainaa laajennusta ja viemäröintiä varten,hän tulee takaamaan,kun hain lisälainaa ja paperit olivat valmiina,ei tämä kyseinen herra suostunutkaan,joten viemärit vessa,suihku puuttuu edelleen,ja kaikki tämä ilkeily takaajalta,johtuu siitä etten suostunut hänelle SALARAKKAAKSI!!!!Olen yksinhuoltaja 14 vuotias tyttäreni asuu kanssani ja suihku ja wc ois kiva.Asunto on pieni keittiö huone.Kivaa on niin että oikein itkettää.Työt ei suju,kun masis iskee koko ajan ja mietin että miten saisin rahaa että pystyisin tekemään edes ne viemärit ym.Kun luottotiedoissa on merkintä vielä 2010 asti vaikka kaikki on maksettu pois,niin luottoa ei saa.


      • viesti Sulle
        jadeliini60 kirjoitti:

        Olen myös huijatuksi joutunut,ensin aviomies huijasi maksamaan laskujaan jopa elatusmaksuja ym.niin että kun itselläni oli asuntolainaa 140tmk,niin muutaman vuoden päästä oli minulla 350tmk asuntolainaa ja jouduin myymään talon pois minulle jäi velan jälkeen 3500mk.Erosimme tietysti kun minulta loppuivat rahat ja omaisuus,ja luottotiedot menivät,minusta tuli aivan mitätön ihminen.Hän sai jopa huijattua minut omaan asuntolainaansa kimppaan mutta asunto oli silti hänen nimissä.Tuli päivä jolloin sain pankista lainaa maksaakseni ulosotot pois,mutta hän jätti omat asuntolainamaksut maksamatta,ja kuinkas ollakkaan jouduin ostamaan hänen asunnon pois,koska nimeni oli myös lainapapereissa.Eipä siinä mitään sain lainan ja takaajat,mutta toinen takaajista huijasi minua.Remontttilainaan tehtiin ehto etten saa lainaa nostaa ilman takaajan suostumusta,ehdosta minulle kerrottiin vasta lainapapereita allekirjoitettaessa.Niinpä tämä takaaja alkoi määrätä remontoimistani,ja lupasi että kun remppa on tietyiltä osin tehty,voin hakea lisälainaa laajennusta ja viemäröintiä varten,hän tulee takaamaan,kun hain lisälainaa ja paperit olivat valmiina,ei tämä kyseinen herra suostunutkaan,joten viemärit vessa,suihku puuttuu edelleen,ja kaikki tämä ilkeily takaajalta,johtuu siitä etten suostunut hänelle SALARAKKAAKSI!!!!Olen yksinhuoltaja 14 vuotias tyttäreni asuu kanssani ja suihku ja wc ois kiva.Asunto on pieni keittiö huone.Kivaa on niin että oikein itkettää.Työt ei suju,kun masis iskee koko ajan ja mietin että miten saisin rahaa että pystyisin tekemään edes ne viemärit ym.Kun luottotiedoissa on merkintä vielä 2010 asti vaikka kaikki on maksettu pois,niin luottoa ei saa.

        Käy asuntotoimistossa ja esitä asiasi esim, jo etukäteen jollekin oman alueen sos.hoitajalle.

        Saa tarvittavaa rahaa ruokaan, oletko koskaan tiennyt ns. "ruokapankista", se on seurakunnan toimintaa, miltein joka kaupungissa. Tuossa saa monenlaista ruokatarviketta kassillisen.

        Tiedän hyvätuloisia ihmisiä siellä, joilla on hirvittävät velat ja kalliit lääkkeet. Saat apua taatusti. Rohkeutta lisää! Mitä tulee asuntoasioittesi huijaamiseen, niin oikeusavustaja on sellainen virkahenkilö, joka hoitaa Sun asiaa eteenpäin, kunhan otat asiaa eteenpäin.


    • kasapäin

      suomessa on tuhansittain miehiä joita naiset on huijannu ja jotka häpeissään eivät kehtaa mennä poliisille. ÄLKÄÄ LAINATKO KELLEKKÄÄN MUTTA ANTAKAA JOS HALUATTE SEN VERRAN KUN VOITTEHYVÄLLÄ OMALLATUNNOLLA LAHJAKSI ANTAA. sä naisparka oot tuhansien miesten kohtalo toveri.

    • missspender

      Miksi ostat hyväksyntää ja rakkautta?Annat rahaa jokaiselle joka mainitsee sanan "rakkaus"Rakkauteen ei kuulu raha...

    • Hullu ukko

      Minua huijasi Auervaara joka oli eronnut.
      Asui yksin.Hänelä oli neljä lasta.Kaikki olivat teini-ikäisiä ja yksi oli aikuinen jolla oli lapsi.
      Miehellä oli neljä lasta ja yksi lapsen lapsi.
      Mies oli vakituisessa työssä.
      Mutta hän pyöritti yksityistä kauppa.
      Myi ja osti vanhaa tavaraa.
      Hän vaihtoi aina naista kuin paitaa.
      Pyysi heiltä rahaa ,kun nainen oli lainannut mukamas rahaa ,hän jätti textiviestillä naisen.
      Ei vastannut soittoihin tai puhelimeen.
      Isoisä jolla on yksi lapsenlapsi ja neljä lasta antaa oikein oivan kuvan jälkikasvulleen.
      Näin toimii tosi mies.
      Kusettaa ja huijaa naisia.
      Hyppyyttää naisia.
      Ei vastata puhelimeen ei vastata texti viesteihin.
      Tollaselle miehelle vain mekko päälle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      2102
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1976
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe