KALANAISET

ANNAN TEILLE

nyt maailman parhaimman neuvon, ottakaa itsellenne härkä mies.. parempaa ette saa.. suhde toimii kuin unelma vielä monen monen vuoden jälkeen..

t.kalatypy

11

2396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • njaa..

      mutta kun yhtään härkää ei tielleni ole tallustellut, ei ole kokemusta. Toivon mukaan joskus tärppää. Kiitos kuitenkin vihjeestä.

    • muita sorkallisia sarvipäitä sillä oinaassa on tulta kyllin jopa latteimmallekin lasolia nauttineelle kalanaiselle, eikä kauriissakaan mitään vikaa ole ainakaan sänkykammarin puolella.
      Ja sitten kun kovin kyllästyttää tuo päkisevä ukon kyöhnäke,voi sen pistää pihviksi ja sarvista vääntää vaikka naulakon seuraavan pukin palttoota varten, eh.

    • kalaneito.

      ...itse olet härkä-poika?
      I FOUND YOU!!!! XDDD
      tiedän kuka olet.

    • MAANLÄHEINEN

      Hei kaikki härkänaiset. OTTAKAA IHMEESSÄ ITSELLENNE KALAMIES. KALAMIES ON HYVÄ RAKASTAJA, KULTAINEN ISÄ LAPSILLE,AHKERA TÖISSÄÄN JA TOIMISSAAN,HAUSKA SEURALAINEN,KILTTI SUOMUTON TYYPPI

      • kalamiehet

        ovat ikuisia muksuja..ja mikä pahinta pettävät AINA


      • Danzigi
        kalamiehet kirjoitti:

        ovat ikuisia muksuja..ja mikä pahinta pettävät AINA

        No tuota ei kyllä paranis yleistää. En ole koskaan pettäny, enkä tule pettämään. En millään asteella.
        Lisänä voisin mainita etten todellakaan ole lapsellisuudesta kärsivä immeinen. Näitä kun tuntuu olevan niin miehissä kuin naisissa.

        Tuntuu olevan aikamoista huonoa tuuria tuo petetyksi tuleminen. Huonoa parivalintaa tai jotain.

        Niin ja kyllä muakin on petetty, eikä merkki todellakaan ollut kala vaan jokin/jotkin aivan muut.


      • Danzigi kirjoitti:

        No tuota ei kyllä paranis yleistää. En ole koskaan pettäny, enkä tule pettämään. En millään asteella.
        Lisänä voisin mainita etten todellakaan ole lapsellisuudesta kärsivä immeinen. Näitä kun tuntuu olevan niin miehissä kuin naisissa.

        Tuntuu olevan aikamoista huonoa tuuria tuo petetyksi tuleminen. Huonoa parivalintaa tai jotain.

        Niin ja kyllä muakin on petetty, eikä merkki todellakaan ollut kala vaan jokin/jotkin aivan muut.

        asiaa.yleistäminen on nihkeetä,kun kaikki ei todellakaan mene siihen samaan muottiin.


      • Danzigi
        Krista_Marianne kirjoitti:

        asiaa.yleistäminen on nihkeetä,kun kaikki ei todellakaan mene siihen samaan muottiin.

        Mua kyllä suoraan sanoen vituttaa kaikki yleistäminen. Liittyy se sitten mihin tahansa asiaan.


    • -nipu-

      Mulla on ollut härkiä, mutta kaikissa sama vika: tylsiä ja liian rauhallisia! Omat pitkät suhteeni ovat olleet kaksosen ja oinaan kanssa.

    • KalaN

      Osuit naulan kantaan, kokemusta on skorppareista, oinaasta, vesimiehestä, kauriista mutta härkä tuntuu olevan sydämen valittu.

    • jellona&kalat

      LEIJONA JA KALAT ! MAAILMAN IHANIN SUHDE !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1256
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1068
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      904
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      828
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      764
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      695
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      677
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      42
      605
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      555
    Aihe