KALANAISET

ANNAN TEILLE

nyt maailman parhaimman neuvon, ottakaa itsellenne härkä mies.. parempaa ette saa.. suhde toimii kuin unelma vielä monen monen vuoden jälkeen..

t.kalatypy

11

2260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • njaa..

mutta kun yhtään härkää ei tielleni ole tallustellut, ei ole kokemusta. Toivon mukaan joskus tärppää. Kiitos kuitenkin vihjeestä.

• muita sorkallisia sarvipäitä sillä oinaassa on tulta kyllin jopa latteimmallekin lasolia nauttineelle kalanaiselle, eikä kauriissakaan mitään vikaa ole ainakaan sänkykammarin puolella.
      Ja sitten kun kovin kyllästyttää tuo päkisevä ukon kyöhnäke,voi sen pistää pihviksi ja sarvista vääntää vaikka naulakon seuraavan pukin palttoota varten, eh.

• kalaneito.

...itse olet härkä-poika?
      I FOUND YOU!!!! XDDD
      tiedän kuka olet.

• MAANLÄHEINEN

Hei kaikki härkänaiset. OTTAKAA IHMEESSÄ ITSELLENNE KALAMIES. KALAMIES ON HYVÄ RAKASTAJA, KULTAINEN ISÄ LAPSILLE,AHKERA TÖISSÄÄN JA TOIMISSAAN,HAUSKA SEURALAINEN,KILTTI SUOMUTON TYYPPI

• kalamiehet

ovat ikuisia muksuja..ja mikä pahinta pettävät AINA

• Danzigi
        kalamiehet kirjoitti:

ovat ikuisia muksuja..ja mikä pahinta pettävät AINA

No tuota ei kyllä paranis yleistää. En ole koskaan pettäny, enkä tule pettämään. En millään asteella.
        Lisänä voisin mainita etten todellakaan ole lapsellisuudesta kärsivä immeinen. Näitä kun tuntuu olevan niin miehissä kuin naisissa.

Tuntuu olevan aikamoista huonoa tuuria tuo petetyksi tuleminen. Huonoa parivalintaa tai jotain.

Niin ja kyllä muakin on petetty, eikä merkki todellakaan ollut kala vaan jokin/jotkin aivan muut.

• Danzigi kirjoitti:

No tuota ei kyllä paranis yleistää. En ole koskaan pettäny, enkä tule pettämään. En millään asteella.
        Lisänä voisin mainita etten todellakaan ole lapsellisuudesta kärsivä immeinen. Näitä kun tuntuu olevan niin miehissä kuin naisissa.

Tuntuu olevan aikamoista huonoa tuuria tuo petetyksi tuleminen. Huonoa parivalintaa tai jotain.

Niin ja kyllä muakin on petetty, eikä merkki todellakaan ollut kala vaan jokin/jotkin aivan muut.

asiaa.yleistäminen on nihkeetä,kun kaikki ei todellakaan mene siihen samaan muottiin.

• Danzigi
        Krista_Marianne kirjoitti:

asiaa.yleistäminen on nihkeetä,kun kaikki ei todellakaan mene siihen samaan muottiin.

Mua kyllä suoraan sanoen vituttaa kaikki yleistäminen. Liittyy se sitten mihin tahansa asiaan.

• -nipu-

Mulla on ollut härkiä, mutta kaikissa sama vika: tylsiä ja liian rauhallisia! Omat pitkät suhteeni ovat olleet kaksosen ja oinaan kanssa.

• KalaN

Osuit naulan kantaan, kokemusta on skorppareista, oinaasta, vesimiehestä, kauriista mutta härkä tuntuu olevan sydämen valittu.

• jellona&kalat

LEIJONA JA KALAT ! MAAILMAN IHANIN SUHDE !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe