elikkä, minua hermostuttää tämä tilanteeni. olen opiskelija ja omaa pesukonetta ei ole ja pitää käyttää taloyhtiön yhteistä konetta. 40 asteen ohjelma on rikki (huuhtelu ja linkous ei toimi) joten joudun käyttämään 60 astetta! ei voi kuulemma korjata ja uuden koneen hankkiminen ei kuulemma ole taloudellisesti järkevää koska konetta käytetään niin vähän.
ongelmani siis: mustaan puuvilla pyykkiini jää aina pesun jälkeen kamala määrä vaaleaa nukkaa ja minulla ei ole hajuakaan mistä se on lähtöisin, koska pesen valkopyykin erikseen.. mist se siis voisi olla lähtöisin? johtuuko liian kuumasta pesulämpötilasta? rassaa muutenkin, kun menee vaatteet pilalle huonon koneen takia kun kaikkia ei ole tarkoitettu niin kuumaan pesuun..
valkoinen nukka pyykissä
5
3312
Vastaukset
- käännettynä
ja käytä nestemäistä pesuainetta, jossa ei ole valkaisuainetta. Onko mahdollista laittaa extrahuuhtelua, joka veisi mahdolliset ylimääräiset nöydät tiehensä?
- ei nöydät
Nöyhdästä piti kirjoittamani
- WakaWanha
että sulla on jäänyt nenäliina johonkin taskuun. Näin olen saanut useamman kerran valkoista nöyhtää mustiin vaatteisiini. Toinen vaihtoehto on, että tuota nöyhtää on jäänyt jo aiemmalta pesukerralta rumpuun. Kannattaa pyyhkiä pesukoneen sisusta kosteahkolla liinalla ennen mustien laittamista koneeseen.
- zeolittiä
Oliskohan zeoliittiä, kone kannattais pestä tyhjiltään 90 asteessa.
Siirry fosfaatti pulveriin.
Tuo nenäliinakin vois olla, mutta ei kai siellä joka kerta sellaista ole. - taitaisi olla muutenkin huo...
nukkasihti taitaa olla täynnä sekin ?
Onpas hankalaa ja harmillista etteivät aio hankkia uutta pesukonetta taloyhtiöönne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339