Rauman lappuliisat on sitten vittumaisia tapauksia! Ne ja niiden ilmiantajina toimivat vanhuskääkät jaksavat nähdä vaivaa ihan mistä tahansa, enää ei riitä parkkikiekon kyttääminen.
Rauman lappuliisat
5
368
Vastaukset
- Kuormurinkuski
todella suurta järjen köyhyyttä. Mitä siihen enempää kommentoimaan.
- Lääket.Lis
On monia ennakkotapauksia täällä Raumallakin, joissa väärinpysäköity auto on aiheuttanut onnettomuuden. Esimerkkinä voitanee mainita, että auto on peittänyt näkyvyyden tai pelastusajoneuvon (ambulanssi tai paloauto) pääsyn onnettomuuspaikalle. Olen vakaasti sitä mieltä, että meidän jokaisen on kannettava vastuumme ja ilmiannettava väärinpysäköidyt kulkuneuvot. Tällä tavoin olemme osaltamme estämässä onnettomuuksia, niin terveyteen kuin pelteihin kohdistuvia. Olen aina itse silmä tarkkana liikkuessani kaupungilla. Meillä on vastuu lähimmäisen terveydestä, hoitakaamme velvollisuutemme myös pysäköimällä oikein ja lain mukaan.
- Jo viidennet sakot vuoden s...
Tietysti pysäköintiä pitää valvoa, mutta ehkä järkeä kannattaisi silti käyttää. Itse sain kerran virhemaksun siitä, että autoni oli liiaksi pysäköintiruudun toisella puolella niin, että toiselle puolelle jäi paljon tyhjää tilaa. Pysäköin näin antaakseni toisen auton kuljettajalle tilaa mennä autoonsa (hän oli parkkeerannut samoin hyvin lähelle katkoviivaa). Tästäkin tuli sakko, ja kun vastustin sitä, sain hyvin ylimielistä kohtelua vastaani.
- Repe Corsa
kun menet seuraavan kerran kotiin muijasi viereen. Älä yritä työntää kovin sivuun. Voi mennä väärään reikään ja pääsee naapuri tuikkaaman siihen oikeaan kun sinä et pysy ruudussasi. Palaa lähtöruutuun.
- parkkeeraamaan?
Viidet sakot vuodessa, eikä vieläkään ole tyyppi oppinut parkkeeraamaan! Mun mielestä tollasestakin vois ottaa kortin pois. Niin kun Lääket. Lis. sanoi, väärin parkkeerattu auto voi olla vaarallinenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324421Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii742862- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781379
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘691080PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832