Rauman lappuliisat

Jo viidennet sakot vuoden s...

Rauman lappuliisat on sitten vittumaisia tapauksia! Ne ja niiden ilmiantajina toimivat vanhuskääkät jaksavat nähdä vaivaa ihan mistä tahansa, enää ei riitä parkkikiekon kyttääminen.

5

345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuormurinkuski

      todella suurta järjen köyhyyttä. Mitä siihen enempää kommentoimaan.

    • Lääket.Lis

      On monia ennakkotapauksia täällä Raumallakin, joissa väärinpysäköity auto on aiheuttanut onnettomuuden. Esimerkkinä voitanee mainita, että auto on peittänyt näkyvyyden tai pelastusajoneuvon (ambulanssi tai paloauto) pääsyn onnettomuuspaikalle. Olen vakaasti sitä mieltä, että meidän jokaisen on kannettava vastuumme ja ilmiannettava väärinpysäköidyt kulkuneuvot. Tällä tavoin olemme osaltamme estämässä onnettomuuksia, niin terveyteen kuin pelteihin kohdistuvia. Olen aina itse silmä tarkkana liikkuessani kaupungilla. Meillä on vastuu lähimmäisen terveydestä, hoitakaamme velvollisuutemme myös pysäköimällä oikein ja lain mukaan.

    • Jo viidennet sakot vuoden s...

      Tietysti pysäköintiä pitää valvoa, mutta ehkä järkeä kannattaisi silti käyttää. Itse sain kerran virhemaksun siitä, että autoni oli liiaksi pysäköintiruudun toisella puolella niin, että toiselle puolelle jäi paljon tyhjää tilaa. Pysäköin näin antaakseni toisen auton kuljettajalle tilaa mennä autoonsa (hän oli parkkeerannut samoin hyvin lähelle katkoviivaa). Tästäkin tuli sakko, ja kun vastustin sitä, sain hyvin ylimielistä kohtelua vastaani.

      • Repe Corsa

        kun menet seuraavan kerran kotiin muijasi viereen. Älä yritä työntää kovin sivuun. Voi mennä väärään reikään ja pääsee naapuri tuikkaaman siihen oikeaan kun sinä et pysy ruudussasi. Palaa lähtöruutuun.


    • parkkeeraamaan?

      Viidet sakot vuodessa, eikä vieläkään ole tyyppi oppinut parkkeeraamaan! Mun mielestä tollasestakin vois ottaa kortin pois. Niin kun Lääket. Lis. sanoi, väärin parkkeerattu auto voi olla vaarallinenkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1857
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1553
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1134
    Aihe