Valaisevaa?

:)))

from April 15 to May 15 : You are ARIES
from May 15 to June 15 : You are TAURUS
from June 15 to July 15 : You are GEMINI
from July 15 to August 15 : You are CANCER
from August 15 to September 15 : You are LEO
from September 15 to October 15: You are VIRGO
from October 15 to November 15 : You are LIBRA
from November 15 to December 15 : You are SCORPIO
from December 15 to January 15 : You are SAGITTARIUS
from January 15 to February 15 : You are CAPRICORN
from February 15 to March 15 : You are AQUARIUS
from March 15 to A##pril 15 : you are PISCES

Jos tapaat yritteliään HÄRÄN, täynnä hyviä ideoita, autoritaarisen ja ylpeän ; hän ei ole HÄRKÄ vaan OINAS. HÄRKÄ on
hidas ja mietiskelevä eläin joka harvoin pistää vauhtia ellei ole pakko.
Jos tapaat ahkeran KAKSOSEN, magneettisen ja voimakkaan, joka painii jatkuvasti samojen ongelmien kanssa ; hän ei ole KAKSONEN vaan HÄRKÄ.
Jos tapaat helposti kiihottuvan, urheilusta pitävän, aina liikkeessä olevan RAVUN käyttämässä ilolla teletekniikan uusimpia tapoja, myös intellektuellin, rationaalisen, jonka kahvinkulutus yllättää, ja jota on vaikea ymmärtää ; hän ei ole RAPU vaan KAKSONEN.
Jos tapaat LEIJONAN jolla on isot ja kauniit silmät, joka rakastaa työasioitaan, kotiaan ja perhettään, joka yllättää sinut
tunteidensa ylenpalttisuudella ja perheongelmillaan ; hän ei ole LEIJONA vaan RAPU.
Jos tapaat itsekeskeisen, magneettisen ja viihdyttävän NEITSYEN joka rakastaa liikemaailmaa ja nauttii elämän suomista nautinnoista ; hän ei ole NEITSYT vaan LEIJONA.
Jos tapaat analyyttisen, yksityiskohtiin keskittyvän, hyvin organisoituneen VAA'AN joka kritisoi kaikkea josta ei pidä ja jolla on
vaikeuksia tunteidensa näyttämisessä ; hän ei ole VAAKA vaan NEITSYT.
Jos tapaat viehättävän, hymyilevän SKORPIONIN jolla on isot mantelinmuotoiset silmät, joka ei kestä yksinäisyyttä, joka usein
epäröi päätösten tekemisen suhteen ja elämänsä suunnan kanssa, joka rakastaa taiteen maailmaa ; hän ei ole SKORPIONI vaan VAAKA.
Jos tapaat JOUSIMIEHEN jolla on reippaan teeskentelemätön mutta jokseenkin hymyilemätön olemus, jota on vaikea ymmärtää, joka on usein mieleltään yksinkertainen ja aseistariisuva, joka usein salailee yksityiselämäänsä ; hän ei ole JOUSIMIES vaan SKORPIONI.
Jos tapaat magneettisen, atleettisen, pyrkyrimäisen KAURIIN joka ei paljon välitä lähimmistään, mutta jolla on innokas kiinnostus kaikkeen, joka on puhelias ja siitä huolimatta hienotunteinen sisimmältä persoonaltaan ; hän ei ole KAURIS vaan JOUSIMIES
Jos tapaat jokseenkin kylmän, kiireisen, vakavamielisen VESIMIEHEN jolla on paljon fyysistä voimaa, ja joka ei tykkää
puhua itsestään ; hän ei ole VESIMIES vaan KAURIS.
Jos tapaat arvaamattoman, räjähtävän, vaikeasti tavoitettavan KALAT, joka on aina liikkeessä tai matkustelemassa, ryhtymässä
hulluihin seikkailuihin, kommentoimassa kaikista aktiviteeteistaan, joka tuhlaa paljon energiaa raahatessaan muita mukanaan, ja
joka on aina pennitön ; hän ei ole KALAT vaan VESIMIES.
Ja lopuksi, jos tapaat unelmoivan, muille uskollisen, uskonnollisen, joskus mystisen OINAAN joka pelkää konflikteja ja jolla on
todellista taiteellista herkkyyttä ;
hän ei ole OINAS vaan KALAT.

http://www.nostredame.com/side_eng.htm

3

662

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksonen888888

kaikki mitä mulle on kerrottu lapsesta saakka, niin sä just pilasit ne! :D Mä oon kyllä ihan Kaksinen, sori vaan, sano sä mitä haluat :D

• kaksonen888888

lääh

• entä ne

jotka on syntyny 15 päivä? niilläkö on kaks horoskooppia ton mukaan? VAI MITEN SE OLI....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      184
      1070
    2. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      80
      707
    3. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      682
    4. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      591
    5. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      549
    6. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      40
      542
    7. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      540
    8. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      106
      530
    9. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      23
      523
    10. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      39
      507
    11. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      288
      504
    12. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      499
    13. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      47
      484
    14. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      156
      464
    15. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      42
      464
    16. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      26
      447
    17. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      91
      446
    18. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      26
      430
    19. Sofia ja Jeffrey yhdessä

Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      425
    20. 21
      422
    Aihe