kin palstan taso. Päihittää jo kian huoltkeskustelunkin.
Köyhäksi on
12
1450
Vastaukset
- jaggekuskikin, kun
ei kykene toimivaa autoa hankkimaan.
- riisilaatikollas
amisviikset väpättäen
- kuitenkin että
riisilaatikollas kirjoitti:
amisviikset väpättäen
japaninauto pelittää.
- olet täällä
kuitenkin että kirjoitti:
japaninauto pelittää.
etkä japsi- tai amispalstalla?
Ja sitten kaikki kuorossa:
"...koska unissa mun tojon keulalla on kissa..."
- paljoakaan
oikeita Jaguar kuljettajia, sen käsityksen saa kun lueskelee tän palstan juttuja.
- Stype
Heiii... mihin kaikki amispojat katosivat? Just kun huoltokeskustelu oli saanut niiden otsasuonet pullottamaan.
- tiedä, mutta
Stype kirjoitti:
Heiii... mihin kaikki amispojat katosivat? Just kun huoltokeskustelu oli saanut niiden otsasuonet pullottamaan.
onneksi minä ja sinä jatketaan viikset väpättäen.
- taas...
tiedä, mutta kirjoitti:
onneksi minä ja sinä jatketaan viikset väpättäen.
Ei oo viiksiä
- niiiimpäs
taas... kirjoitti:
Ei oo viiksiä
voi kissan viikset näitä tän palstan juttuja....
ps mulla on kyllä molemmat =) - sille maitoa,
niiiimpäs kirjoitti:
voi kissan viikset näitä tän palstan juttuja....
ps mulla on kyllä molemmat =)ettei nälkään kuole.
- niimpääääs
sille maitoa, kirjoitti:
ettei nälkään kuole.
ai maitoako sille pitäisi antaa, se kyl tykkää luonnonmukaisesta ravinnosta eli tojomössöä suoraan liikenteestä =)
palstan taso vaan nousee - Stype
niimpääääs kirjoitti:
ai maitoako sille pitäisi antaa, se kyl tykkää luonnonmukaisesta ravinnosta eli tojomössöä suoraan liikenteestä =)
palstan taso vaan nouseePari amislaista ja moderaattori ovat päässeet tavoitteeseensa - he ovat onnistuneet tallomaan Jaguarin omistajia ja siten saaneet mielikuvan paremmasta itsetunnostaan. Samalla palstasta tuli nakkenakuttajien leikkikenttä, jossa kisaillaan ala-arvoisilla nokkeluuksilla. Tätä on erittäin hauska lukea ja samalla yrittää tulkita arvoituksellisten ihmisten psyykettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026638
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t313980törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/303425Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3831817- 331418
- 271360
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471113Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv111006Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11940- 42899