Turvavyöt pelasti siskot

old sisters

Kun olin 12 vuotias siskoni 10 olimme mukana rajussa kolarissa jossa kuoli 3 ihmistä,tämä sattui lomamatkalla saksassa.Perheemme volvo törmäsi eteen suistuneeseen autoon jossa olleet miehet kuolivat samoin isäni,äiti loukkaantui pahoin eikä ole täysin toipunut viäläkään.Me tytöt selvisimme monien ihmetykseksi vähin vammoin olimme sairaalassa 2 päivää tarkkailtavana mutta mitään ei todettu,tosin kehossamme oli kuukausia turvavyön jättämä jälki joka oli arka.Suuri murhe meille on vanhempien osittainen menettäminen onko muilla kokemusta kuinka tästä selviää kertokaa.....

5

1196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmm....

      Surullista että menetitte isän mutta voitte iloita kun selvisitte lähes vammoitta,elämä jatkuu katse tulevaisuuteen.Olitteko koroketyynyllä vai ilman kiinnostaa kun veljeni on sen ikäinen?

      • ossi

        Ymmärrän teitä kun olen itsekin selviytynyt vammoitta turvavyön ansiosta.


      • old sisters
        ossi kirjoitti:

        Ymmärrän teitä kun olen itsekin selviytynyt vammoitta turvavyön ansiosta.

        Olimme selkänojallisissa korokeistuimissa Akta 1.2.3 merkkisissä jotka ohjaavat vyöt oikeisiin kohtiin,siitä kiitos etenkin isälleni kun meistä huolehti........


      • loka
        old sisters kirjoitti:

        Olimme selkänojallisissa korokeistuimissa Akta 1.2.3 merkkisissä jotka ohjaavat vyöt oikeisiin kohtiin,siitä kiitos etenkin isälleni kun meistä huolehti........

        Olen ollut kolarissa samanlaisessa korokeistuimessa kun tekin onneksi liävässä,selvisin vammoitta vastapuolelta vietiin kolme ihmistä ambulanssilla.Olin silloin 9 vuotias ja aina tulen käyttämään turvavöitä oli se sellanen tälli kuitenkin,istuimeni ja vyön ansiosta selvisin voimia teille siskot!!!


    • Miia

      Olette elossa ja terveinä toisin kuin poikakaverini jolle puhuminen turvavyön tärkeydestä oli kuin puhuisi pukille,sattui viime talvena lievä ojaanajo nyt on poikakaverini naama kuin petolinnun pylly arpinen ja kurttuinen,pahinta kun ei viäläkään usko että vyöt olisi auttaneet vaikka olinhan minäkin samassa autossa vöissä elävänä todisteena että turvavyöt tosiaankin auttaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      188
      7376
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4292
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2125
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2049
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1879
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1696
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1671
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1629
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1613
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe