Kun olin 12 vuotias siskoni 10 olimme mukana rajussa kolarissa jossa kuoli 3 ihmistä,tämä sattui lomamatkalla saksassa.Perheemme volvo törmäsi eteen suistuneeseen autoon jossa olleet miehet kuolivat samoin isäni,äiti loukkaantui pahoin eikä ole täysin toipunut viäläkään.Me tytöt selvisimme monien ihmetykseksi vähin vammoin olimme sairaalassa 2 päivää tarkkailtavana mutta mitään ei todettu,tosin kehossamme oli kuukausia turvavyön jättämä jälki joka oli arka.Suuri murhe meille on vanhempien osittainen menettäminen onko muilla kokemusta kuinka tästä selviää kertokaa.....
Turvavyöt pelasti siskot
5
1227
Vastaukset
- hmmm....
Surullista että menetitte isän mutta voitte iloita kun selvisitte lähes vammoitta,elämä jatkuu katse tulevaisuuteen.Olitteko koroketyynyllä vai ilman kiinnostaa kun veljeni on sen ikäinen?
- ossi
Ymmärrän teitä kun olen itsekin selviytynyt vammoitta turvavyön ansiosta.
- old sisters
ossi kirjoitti:
Ymmärrän teitä kun olen itsekin selviytynyt vammoitta turvavyön ansiosta.
Olimme selkänojallisissa korokeistuimissa Akta 1.2.3 merkkisissä jotka ohjaavat vyöt oikeisiin kohtiin,siitä kiitos etenkin isälleni kun meistä huolehti........
- loka
old sisters kirjoitti:
Olimme selkänojallisissa korokeistuimissa Akta 1.2.3 merkkisissä jotka ohjaavat vyöt oikeisiin kohtiin,siitä kiitos etenkin isälleni kun meistä huolehti........
Olen ollut kolarissa samanlaisessa korokeistuimessa kun tekin onneksi liävässä,selvisin vammoitta vastapuolelta vietiin kolme ihmistä ambulanssilla.Olin silloin 9 vuotias ja aina tulen käyttämään turvavöitä oli se sellanen tälli kuitenkin,istuimeni ja vyön ansiosta selvisin voimia teille siskot!!!
- Miia
Olette elossa ja terveinä toisin kuin poikakaverini jolle puhuminen turvavyön tärkeydestä oli kuin puhuisi pukille,sattui viime talvena lievä ojaanajo nyt on poikakaverini naama kuin petolinnun pylly arpinen ja kurttuinen,pahinta kun ei viäläkään usko että vyöt olisi auttaneet vaikka olinhan minäkin samassa autossa vöissä elävänä todisteena että turvavyöt tosiaankin auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.605768- 1144958
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4022943Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s951421Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3401129- 65961
- 29958
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46886Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109867Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52839