mitä ruokaa voisin tehdä muuta kuin pääkallokakun ja sipsit ja irtsarit? mitä pelottavaa me voitaisiin tehdä? ja mimmosen kutsukortin teen?? AUTTAKAA:D
tarvitsen vinkkejä!
3
906
Vastaukset
- ruokia
itselle tuli unen kautta pari hauskaa ideaa..
Tonnikalasalaatti = matosalaatti
* spagettia (pilkottuna pieniin osiin)
* punaista, vihreää tai/ja keltaista paprikaa
suikaloituna ohuiksi ja sopivan pituisiksi
* tonnikalaa
(ja myös sipulia ihan pienenä silppuna mitä itse kesiikään lisäksi.. kaalia? )
Toisena ideana oli lämminruoka "keitto" joka näyttäisi ihan oksennukselta. Sitä ideaa täytyy vaan tosin muokkailla ja hioa. =)
Suklaasta voisi tehdä kakkapökäleitä ;)- boolityttä
Sitten voi ostaa ihan tavallisia nakkeja tai prinssinakkeja kummatkin käy, ja sitten tehdä niistä ''sormien'' nköisiä, ketsupin avulla. ;D
- ^~HalloWeen~^
boolityttä kirjoitti:
Sitten voi ostaa ihan tavallisia nakkeja tai prinssinakkeja kummatkin käy, ja sitten tehdä niistä ''sormien'' nköisiä, ketsupin avulla. ;D
Tai sitten osta kaupasta omar-karkkipussi. Ota karkit pois muoveista ja laita lautaselle mikroon pidä aivan VÄHÄN aikaa! Muuten karkit sulavat ja kovettuvat ja lisäksi jos kosket niihin niin kuumuus on todella kovaa! [kokemusta on.:D]
Muotoile pehmenneistä karkeista sormen näköisiä potkiä, taipuneita/paksuja/kapeita/pitkiä/lyhyitä....
Ota lusikka/tikku jolla voit muotoilla sormeen pieniä yksityiskohtia... Kynneksi voit pistää mantelilastun ja jos mantelilastu sattuu olemaan hieman lohkeillut ja murentunut sitä ällöttävämpiä sormista tulee... :D Lopuksi voit vielä viimeistellä sormet vaikka vihertävällä karkkivärillä. sormista tulee aidon näköisiä ja sairaan hyviä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560