Minua on tällä viikolla alkanut vaivata aivan kamala yöhikoilu. Tuntuu, että ikkunatkin menevät huuruun nesteestä, joka minusta haihtuu. Oikein pisaroita otsalla...
Onko muilla ollut samanlaisia kokemuksia? Ja mistä ihmeestä moinen hikoilu voi johtua?
Yöhikoilu loppuraskaudessa
7
10927
Vastaukset
- Mimmuu-
Mistä johtuu, mutta mulla on sama, heräilen joka yö siihen, että olen aivan hikinen. Viikkoja 31 ...
- kokemusta o
Moi!Ei syytä huolestua,mulla oli ihan sama juttu loppuraskaudessa.Joka yö piti vaihtaa yöpaita ja lakanatkin,kun peti oli ihan märkä.
- täällä...
Ihan täysin samaa olen jo muutamia viikkoja kokenut nyt menossa rv 39 2. Kuulemma neuvolan mukaan ihan normaalia on ja näin mä itse sen myös mieltäisin.
- on hikoilu
ja oottakaahan kun alatte imettää: rintakehän ympäri tuntuu kiertävän semmonen "hikoilukehä", sekä tissejä että selkäpuolta kuumottaa ja hikoiluttaa.
- minulla
aivan sama ongelma. Rv 36 4 tällä hetkellä.
Kamalaa hikoilua eikä peittoa voi pitää yhtään, vaikka olisi vain esim toppi päällä.
Johtunee siitä, että raskaus on pitkällä xD - Liinu2008
Sama ilmiö oli täällä, hikoilin kuin pieni eläin viimeisen 4 viikkoa ennen synnytystä. Syynä onpi tämä prolaktiini joka stimuloi maidon nousua ja rinnan kudoksia. Se noudattelee unen ja valveen rytmiä, ja hormoniarvo kohoaa tappiinsa aina unirytmin aikana. Koita jaksaa...
- MangoMi
Mäkin hikoilin kaikki yöt valtavasti rv 29 jälkeen ja imetyksen aikana. Imetyksen loputtua jäi hikoilukin kokonaan pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401420Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981355Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2901255- 1091115
- 191061
- 651038
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161019- 711012
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176878Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju18841