BotniaChat Adressi!

Jore

CHÄTTI TAKAISIN! Kaikki mukaan! Kirjoitetaan yhteisvoimin maileja Helena Rannalle BotniaTV:lle perjantaina 17.10... Osoite: [email protected] *Kaikki mukaan että saarahan chätti takas!* :)

7

472

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kiitos!

chätti oli perseestä. todella onneton ohjelma. ei takaisin sellaisia vessanpönttöohjelmia kiitos.

• Helena Ranta

Chat-lähetykset on lopetettu ja meililistat eivät muuta asiaa. Chat-lähetykset eivät tule takaisin.

BotniaTV vastaava
      Helena Ranta

• Utelias

Eikö koskaan????

• Nicke

Moimoimoimoimoi... : P

Tässähän menee neitsyys, kirjoitan nimittäin (muistaakseni) tänne ekaa kertaa... ; )

Asiaan: Olen suurella ilolla sekä hämmennyksellä (positiivisessa merkinnässä) seurannut BotniaChat-keskusteluja tällä foorumilla. En olisi IKINÄ uskonnut että kaipuu chattia kohtaan olisi näinkin suuri kun te tällä palstalla annatte ymmärtää, KIITOS! : )

Puhun varmasti myös entisten (toistaiseksi) kolleegoitteni (nykyisten ystävien) puolesta kun sanon että ottaisin mielelläni työni takaisin. Tarvitsisin sitä eri toten nyt kun olen aloittanut opinnot. Jos se teiltä, arvon katsojat, onnistuu olen teille tosiaan kiitollisuuden velassa... 8 )

Lupaan tehdä parhaani että myös te jatkaisitte/jaksaisitte kohellusten seuraamista sekä tukemista! ; )

Meillä (valvojilla) ei ole tällä hetkellä, minun tietääkseni, mitään asian kanssa tekemistä. Mutta uskon sekä toivon hartaasti että teillä, katsojilla/chattaajilla on! Lykkyä tykö! : )

Jos jollakin on erillistä henk.koht. asiaa on minulla viellä tallella se sama maili-osoite, elikkä: [email protected]

Hauskaa syskyn jatkoa teille, rauha ulos mies! (a.k.a. "Peace out man!" : P) ...Nicke

• Orava

jatkaa chatin valvontaa ilmaiseksi? Chat voisi pyöriä täällä Suomi24:llä? Valittaisiin päivä, jolloin Nicke tulee valvomaan ja muut chattaavat innoissaan omilla tietokoneillaan. Esim. Vaasa-huoneessa... No tuskin kukaan tätä edes lukee, saati innostuu ajatuksesta, mutta heippa vaan.

• ei enää kiitos!

chat oli paska. ei enää sellaista paskaa telkkariin. jotain järkevämpää kiitos. pelkkä mainoksia vilisevä ja taustalla musaa soittava systeemikin on paljon parempi.

• chat chat chaa
        ei enää kiitos! kirjoitti:

chat oli paska. ei enää sellaista paskaa telkkariin. jotain järkevämpää kiitos. pelkkä mainoksia vilisevä ja taustalla musaa soittava systeemikin on paljon parempi.

Jos chat lopetettiin rahan vuoksi voisi botnia tv vähentää chatlähetyksiä niin että niitä tulisi vain kerran viikossa/kuukaudessa tai valvojat tekis sen ilmaseks.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5822
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4374
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3247
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2961
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      339
      1559
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      66
      1301
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      232
      1206
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1169
    10. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      401
      1161
    Aihe