Onko kaikki kalanaiset

Kokenut kalanasen kanssa

Ovatko kaikki kalanaiset pettäjiä.
Ihastuu herkästi,elää unelmissa hetken uuden löydön kanssa ja pettää tämän kanssa puolisoa.Salaa sen taitavasti ja kieltää kaiken vaikka sivusuhteen toinenosapuoli viedessä kertoo mitä tapahtui.
Kertoo lopuksi ettei tiedä syytä kuinka noin kävi,kehoittaa puolisoaan tarkkailemaan ettei käviai näin.
Kuitankin vähänajanpäästä taas ruusunpunaisten lasien takaa löytyy uusi ihastus.
Onko tyypillistä kalanaisten käytöstä.

19

3989

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • latfisk

      itse en ole ikinä pettänyt... ainakaan vielä! Ehkä sitten joskus petän? Tai sitten en! Olen lähes 40-vuotias, joten elämää on eletty ihan rehellisenä toista osapuolta kohtaan kauan.

      • yksi kalanainen

        Olen 29-vuotias kalanainen. Muutaman kerran olen ollut pidemmässä suhteessa, ikinä en ole pettänyt enkä ajatellut sellaista tehdä jatkossakaan. Joten vastaukseni on, eivät kaikki kalanaiset ole tuollaisia. :)


    • *KalatN*

      En ole ikinä pettänyt miestäni, enkä petä, miehet sen sijaan pettävät. Olen ollut kaksi kertaa naimisissa ja avioliitot ovat loppuneet siihen kun mies on ollut uskoton. Toistamiseen. Rakastan seksiä, läheisyyttä ja kaikkea siihen liittyvää ja en kuitenkaan koe että syy pettämiseen olisi minun.
      Kalanainen tarvitsee paljon hellyyttää ja huomiota - mutta eikähän me kaikki tarvitsemme sitä?
      Myönnän että katson , ainakin välillä ruusunpunaisten rillien läpi. Minä nyt vain olen sellainen.

    • mennyt on mennyttä

      kun lapset lensivät pesästä äitini koki tyhjyyttä, oli todellinen kodin hengetär. haki lämpöä ja läheisyyttä koska isäni oli kylmä, ei ikinä halannut yms. He erosivat, mutta ovat ystäviä silti. Äiti pitää huolta isästäni vieläkin.

    • Kokemusta on

      Olin kalanaisen kanssa aviossa,se oli ensihuuman jälkeen yhtä helvettiä.
      Petti ja vehtasi jatkuvasti,aina löytyi uusi ihastus.Kiertoonhan se meni.
      Ei ole näyttäneet myöhemmätkään suhteet kestäneen,on tainnut sama peli jatkua.

      • latfisk

        Olen pian 40-v, enkä ole ikinä VIELÄ pettänyt. Vaikka vielä oli isolla... tuskin petänkään. Tosin elämästä ei tiedä.

        En tunne niin horoskooppien syntyjä syviä, mutta uskoisin että kalat ovat aika tunnehörhöjä... tuskin mitään pettäjiä? Ehkä liikaa ripustautuvia ja hellyyttä haluavia...


    • natuusmuukel

      olen pettänyt, ja niin on monet muut mun kalaystävistä. ihastun nopeasti, mutta unohdan vielä nopeammin. ei ole helppo olla kala..

    • kalanaiskala

      Ei nyt ihan yleisesti pettureiksi voi sanoo... Tietty petturikalojakin varmasti on, koska meillä on kiva kyky ihastua todella nopeesti ja olla nopeita liikkeissämme mitä tulee vastakkaiseen sukupuoleen. Itse petin yhden kerran nuorempana (vähän niinkun kostoksi kun senaikainen poikaystävni vain nöyryytti minua ja ei itse ollut hetkeen minusta kiinnostunut) Mutta muuten olen kyllä ollut 110% uskollinen. Jos en ole tyytyväinen suhteessa, jätän, en petä.

    • kalanainen.

      Me kalat olemme viettelijöitä, ujoja ta rohkeita saamme lopulta sen kenet hauluamme.
      emme liikauta edes eväämme.
      sitten, kun tylsistymme, äijä lentää nurkkaan.

      • just, just

        näin se on! mulla on sivusuhteita aina! Rakasta miestäni mutta haluan olla myös ihastunut:)


    • ..Kalainen..

      Ennen olin juuri tällainen, mutta sitten kun tapasin elämäni miehen, joka vaan oli niin täydellinen, niin en ikinä edes voinut kuvitella ajattelevani jotain toista! Harmi vaan, että juttu menikin sitten lopulta toisin päin tässä suhteessa :( Ja edelleen koitan tästä ihmisestä päästä yli ja rakastan häntä, vaikka hän loukkasin niin pahasti monta kertaa ja oli patologinen valehtelija. En voi edes kuvitella tekeväni jonkun muun kanssa jotain, koska hän oli esim. seksissä maailman paras, siis en ikinä tiennyt edes että sellaista voi olla!

      • Kauriskin

        niin hyvä etten tiennyt sellaista olevankaan..


    • kalatyttönen

      itsessäni olen se huomannut. Olen jo 2 kertaa pettäny mutten vieläkään kertonut. Vaikka toinen niistä levitti juttua kivasti niin sain kaikki puolelleni. Ja kumpikin on semmoisia miehiä ketä olen aina halulunnut.

      • surströmming

        toivottavasti saat maistaa omaa lääkettäsi pian


    • sshshs

      olen 29 vuotias kalanainen ja useita suhteita takana..pisin 4 vuotta..2kertaa olen ollut oikeasti rakastunut..molemmat skorpionimiehiä..toisen kanssa olen edelleen.pakko myöntää että olen pettänyt useampaa kumppania..mutta jos todella rakastan ja olen onnellinen en edes näe muita miehiä.ihastun helposti mutta rakastun ani harvoin.ainoastaan skorpparimiehet ovat saaneet kunnolla koukkuun:)

    • latour

      Kyllähän kalanainen on 24 h eroottisessa tilassa, mutta että kalanainen noin paha, hmm. sun pitää päättää, oletko jättänyt tulisen kalanaisesi liian vähälle huomiolle ja esileikeille.

      Sieltä se lähtee. Huomio ja hemmottelu ja silloin sä oot ykkönen.

    • makrill

      kalat nainen ,kaksinaamainen, manipuloiva itsekeskeinenn teeskenteliä

    • en ole koskaan pettänyt.! olet todella avoin ja jos muka joskus jotain tapahtuisi niin kertoisin heti miehelleni...en pysty valehdella..

      en edes kato muita miehiä kun olen suhteessa..

    • lonkero34

      Ei elämä ole niin mustavalkoista! Olen itsekin kalat ja en pettäisi jos kaikki olisi hyvin suhteessa. Jossain vain en ole kovin kai tyytyväinen. Minua ei huomioida romanttisesti tarpeeksi. ei lahjoja tai kukkia koskaan. Joululahjakin hyvin tylsä. Sitten vain ajauduin sivuraiteille..jossa romantiikkaa ja hellyyttä riittää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6183
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2576
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2083
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1827
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe