chihuahua-tanskandoggi mix?

Sarkasmi

Nykyisin on suurta muotia tehdä mitä erilaisempia ns. hybridikoiria ettenkö sanois cocktaileja EI siis sekarotuisia!!! Minäkin täsä aattelin pistää onkeni veteen eli lusikkani soppaan ja astuttaa tuon chihuahuani tanskandogilla. Tulee varmaan melleviä pentuja? Haluaako jo joku varata parhaat päältä? Kuka enää rotukoiria haluaisikaan kun muotia on PERSOONALLINEN sekoituskoira.
Ja hintahan on sitten muutamia satoja euroja sillä nämähän EIVÄT siis ole sekarotuisia vaan hybridejä.

13

1894

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluat kertoa

Mitä asiaa vastaan siis kapinoit nyt tällä viestilläsi? Sekarotuisia vai kahden rodun sekoituksia vastaan vai rotukoiria vastaan? Selvästi olet jostain tuohtunut, mutta yllättävän kovaa on kolahtanut, kun on viesti asiasta pitänyt väsätä. Kerropa seuraavan kerran asiasi ilman sen sarkasmiin piilottamista.

• EiTiukkapipo

se on se huonokin huumori! :D Sarkasmihan ei ole kapinointia tai tuohtumuksen ilmaisua! Eli nyt SINÄ olet tainnut käsittää jotain ihan väärin :D Kaiva se herne nenästäsi ja relaa beibe!

• MenninkaisNeiti

Että niinko tekemällä teet seropeja?
      MImmonen koiranomistaja oikein olet?

=> VASTUUTON JA HUONO!

• mielelläni

varata yhen pennun, mielellään nartun. Maksan vaikka mansikoita tai maltaita mutta voisin tarjota myös vaihtarina irlanninsusikoira-karkeakarvainen mäyräkoiraristeytyspennun joka tulee ihan kohta luovutusikäiseksi. Ja myöhemmin talvella on aie astuttaa tuo nahkamäyris englanninvinttikoiralla. Kyllä se hybridijalostus on poikaa :D

• KAHTOS

Miten olis jos panisit vaikka ite elefanttia??

Mieti sitä kuinka se pienempi joutuu kärsimään!!!!!!!!!!

• Xisca

niin aloittajan kuin jonkun muunkin viestit olleet ihan huumorimielellä kirjoitettuja sillä eihän kukaan ole oikeesti niin laholatva että kääpiökoiran jättiläisellä astuttaisi jos haluaa pitää narttunsa hengissä. Johan tuon kirjoitustyylistäkin vitsailuksi arvaa ja viimeistään silloin kun huomaa aloittajan nimimerkin joka paljastaakin kaiken.
        Itse kyllä aina räkytän suunnitelmallisesta sekarotuisten "jalostuksesta" mutta ainakin minä otin nämä jutut ihan vitsinä. Hyvyydestä en sano juuta enkä jaata sillä jokaisen huumorintaju kun on subjektiivista.

• tää on hauska
        Xisca kirjoitti:

niin aloittajan kuin jonkun muunkin viestit olleet ihan huumorimielellä kirjoitettuja sillä eihän kukaan ole oikeesti niin laholatva että kääpiökoiran jättiläisellä astuttaisi jos haluaa pitää narttunsa hengissä. Johan tuon kirjoitustyylistäkin vitsailuksi arvaa ja viimeistään silloin kun huomaa aloittajan nimimerkin joka paljastaakin kaiken.
        Itse kyllä aina räkytän suunnitelmallisesta sekarotuisten "jalostuksesta" mutta ainakin minä otin nämä jutut ihan vitsinä. Hyvyydestä en sano juuta enkä jaata sillä jokaisen huumorintaju kun on subjektiivista.

doggi ja mäykky- risteytyksiä, miten päin menikään, kiipeskö mäykky toisen selkään, vai nostettiinko se, vai kuis?

Totta silti on.
        En ole nähnyt livenä...

Muuten on mukava visioida eri rotujen risteytyksiä mielessään, kuten joku whippet basset hound tms.
        Enkä tarkoita, että niitä pitäisi kenenkään teettää!!!

• :P...
        Xisca kirjoitti:

otin kuin otinkin sen ihan vitsil muuten ,mut halusin vaan kirjottaa jotain "iskevää siihen..juu u

• se...
        tää on hauska kirjoitti:

doggi ja mäykky- risteytyksiä, miten päin menikään, kiipeskö mäykky toisen selkään, vai nostettiinko se, vai kuis?

Totta silti on.
        En ole nähnyt livenä...

Muuten on mukava visioida eri rotujen risteytyksiä mielessään, kuten joku whippet basset hound tms.
        Enkä tarkoita, että niitä pitäisi kenenkään teettää!!!

Mäykkä odotti soffalla pistooli ojossa dogia joka peruutti. 'piip''piip''piip' (kuormurin peruutusääntä matkien).

Tosta on jo kauan aikaa ja silloin hybridien yritelmät vietiin peruutuspiikille. Tapaus on tosi. Onneksi.

• Ihmettelen Kyllä

että millä saat sen dogin kalun mahtumaan chihusi värkkiin?

• Sarkasmi

joskos laittas väliin suppilon..

• Xisca
        Sarkasmi kirjoitti:

joskos laittas väliin suppilon..

se oo ihmisilläkin että mitä isompi mies, sitä pienempi..

• Hyhyhyhyhyvävävävääv

Haha.. Joo mä kanssa voisin tuosta yhdistelmästä heti varata pennun! Tosin itse astuttaisin mieluummin tanskandoggi nartun chihu uroksella niin synnytys saattaisi sujua vähän helpommin. Pitäähän sitä chihua kyllä hieman varmaan jelppiä että yltäisi tanskandogin astumaan.. =D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1632
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      864
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      839
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      36
      759
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      756
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      700
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      699
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      663
    Aihe