Mikä on mielestänne paras alue Dublinissa majoittua. Helpottaisi kovasti hotellin valintaa kun tietäisi edes että miltä alueelta sitä etsisi.
Matkan tarkoitus on päivisin käydä shoppailemassa ja käydä lähimmät nähtävyydet ja illalla tutustua Dublinin pubeihin ja yöelämänään.
Miltä alueelta hotelli ?
3
1702
Vastaukset
- Tk-92
Hei! Itse olin Dublinissa helmikuussa ja bed & Breakfast- hotellimme sijaitsi n. 500 metrin päässä O'Connell Streetiltä, eli Dublinin pääkadulta (Liffey- joen pohjoispuolella). Pääkadun varrella liikkeitä ihan mukavasti sekä viereisellä Henry street - kävelykadulla paljon liikkeitä ja kahviloita. Ostosmahdollisuuksia löytyy myös joen eteläpuolelta Temple Barin alueelta. Ei ole pitkä matka kävellä O'Connell streetiltä esim. Guinnessin panimolle. Jos ei jaksa kävellä niin busseja varmaan kulkee aika läheltä.
- Matkaaja82
Olin viime kesänä Temple Barissa Fitzsimons nimisessä hotellissa. Hotelli oli mukava ja sijainti aivan loistava, lyhyt matka nähtävyyksille ja shoppailemaan. Meteli tosin oli öisin aikamoinen, kun viereinen katu ei hiljentynyt missään vaiheessa vuorokautta.
Maaliskuussa olen menossa Parnell Squarelle sijaitsevaan hotelliin, joka on myöskin sijainniltaan hyvä. Muutaman sadan metrin päässä loistava ostoskatu Henry Street sekä o'connell street, jossa sijaitsee toinen Pennys liikkeistä. Suosittelen liikettä kaikille, jotka haluavat shoppailla Dublinissa. Vaatteita hurjan paljon ja halvalla.
Myös st Stephens greenin lähistöllä sijaitsevat hotellit ovat hyvällä paikalla. Joen sillä puolen myöskin loistava ostoskatu Grafton street sekä iso ostoskeskus. Eikä matkaa joen toiselle puolelle ole kuin muutama minuutti. - Tiijjah
Itse majailin viime keväänä ihan keskustan liepeillä, Grafton- hotellissa ja siitä ei ollut kuin pikku matka suositulle ostoskadulle Grafton Streetille ja keskustaan. Kaikki oli lähellä ja mukava hotelli. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713378
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541899Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471829Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591744- 771614
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3441558Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811409The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201278Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251165- 1581162