Pakolaiskeskuksesta ei tule rasitetta rahallisesti Kotkalle, mutta Monikultturinen toimintakeskus (Mylly) joka on Kotkansaarella on laitettu alkuun Kotkankaupungin maksamana muutama satatuhatta eukkaa mennyt verorahoja hukkaaanko????Supistetaan terveys ja sosiaalimenoista (nuorisolta) onkohan oikein????
Maahanmuuto ym.....keskukset
7
334
Vastaukset
Alku oli EU:n rahoittama.
- tietoja
erkko omistaa kymensanoma lehden,kuin myös hesarin.et sillee.
- huips
Kyllä alussakin meni rahoja kaupungin pussukasta (remontti) mitä luultavammin. Se oli tietääkseni projekti käynnitysvaiheessa ja rahoja tuli myös TE-keskukselta (1 vuosi). Projekti, kun loppuu niin eikö useasti käy niin, että toiminta hiipuu....Kaupungin talousarviokokouksessa 12.11.2007 hyväksyttiin jo 50 000 € avustusta vuodelle 2008?????Olisi tuollakin rahalla saanut jotain tärkeämpää........
- luurangot kolisemaan
Nimet julki, ketkä olivat puuhaamassa Myllyä ja paljonko on mennyt veronmaksajien taskusta. Ts. vanhuksilta pois, jotka ovat aikoinaan tätä kaupunkia rakentaneet. Tietää ketä ei äänestä.
- ihmetyttää
......miten onkin voitu puuhata tälläinen yhdistys, kaikkien yhdistysten täytyisi sitten saada rahoitusta kaupungilta esim. vammaisten...
- kummaa
Katsoppa Mylly.eu, yhdistyssivuilta hallituksenkokouspöytäkirja 15.9.2008 talouskohta siinä on maininta, että kaupungin vuoden 2009 talousarviossa on taas varauduttu Myllyn kohdistuviin avustuksiin ja palveluostoihin (eikö täytyisi kilpailuttaa ostot sanoo EU-laki)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532