Salaa syöminen

kIloinen

Moi!

mulla on joku juttu, että tavallaan nautin syödä salaa ja toisinaan jopa varastan ruokaa. jos olen isovanhemmillani kylässä, saatan heidän näkemättään ottaa vain jääkaapista mitä tahansa. jos olen kavereillani yökylässä, saatan syödä kaverini karkit hänen laukustaan yms. Kuulostaa todella sairaalta tiedän. koulussakin saatan mennä vessaan syömään suklaapatukkaa ja tilainen pizzoja eri ravintoloista, etteivät ne tajuaisi kuinka paljon niitä tilaa. jotenkin.. jos siis olen vieraissa, on tavoitteeni syödä niin paljon kuin mahdollista. oon varmaan hullumpi kuin luulin. oon aina kyl hävenny syömistäni, mutta miten pääsen tästä salasyömisen ihanuudesta ja kamaluudesta eroon? olen vienyt tämän liian pitkälle jo!

6

2904

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et ole ainoa

      Mulla on ihan sama juttu! oikeesti, varsinkin duunissa saan jostain friikistä syystä mielihyvää siitä että syön suklaata salaa vessassa. nautin siitä paljon enemmän kuin jos söisin kaikkien nähden. Haluan myös aina ahmia tän suklaan enkä nautiskella. En onneksi syö suuria määriä, menee ja tulee kausittain nää salaa syömiset. Myös kotona käyn jääkaapilla muiden mentyä nukkumaan.
      Joskus teen tätä vaikka ei tekisi mieli mitään herkkuja, mutta kun tietää että nyt on mahdollisuus syödä salaa niin se ajatus alkaa kiehtomaan... kummallista, en tiedä mikä siihen on syynä.

      • samoin

        Tätä on jotenkin kamala sanoa, mutta tietyllä tavalla helpottaa huomata että on muitakin samanlaisia!! Aivan sairastahan tämä on, miten sitä voi saada mielihyvää muilta piilossa ahmimiselta -kun sen kirjoittaa tajuaa viimeistään kuinka pöljältä se kuulostaa.. Mutta se kamala häpeäminen ei ainakaan edesauta asiaa, ja jotenkin sitä helpottaa tietää kun ei ole yksin. Tiedätte varman mitä tarkoitan?


    • salasyöppö!!!!!!!!

      Mulla just sama, vuos sitten painoin 42 kiloa, söin kokoajan salaa, söin kämppisteni safkat, varastin ruokaa, tonkin jopa roskiksia ja etiskelin ruokaa. Kävin metsässä syömässä marjoja, olin koko ajan "nälkäinen", halusin rakkauttaa, ja sain sitä ruuasta, sen lohdun ja kaiken haluamani.

      Sitten söin ja söin. Muitten eessä söin vähän tai paastoilin. Mutta salaa ahmin ja ahmin kunnes mahani tuli kipeäski. Kesällä olin 73 kiloinen.. Tän hetkinen paino.. tadam.. 64 kiloa. Ja ylipainoinen. Mutta tällä viikolla laihduin n.1kg ja tavoitteena on pudottaa 20kg..

    • hävettäääää

      sama juttu.. kotona en pidä oikein mitään herkkuja joten aina jos menen jonnekkin kylään niin mun on pakko saada kaikki! jos olen kesteillä, saatan mennä yksin salaa keittiöön ja syön vaikka käsin jäänyttä kakkua. jos olen hoitamassa kaverin lapsia, niin rohmuan niiden keittiötä ja laitan suuhuni kaiken minkä saan käsiini! :( :(

      • Sarahi28

        Oikeesti en voinu lukea hihittelemättä teidän tekstejäni. Oon itse ihan samanlainen!! Mun tilannetta pahentaa/vääristää vielä se, että julkisesti, muiden läsnäollessa syön korostetun terveellisesti ja pystyn helposti kieltäytymään kaikista herkuista. Jopa vähän naureskelen muiden sortumiselle/selkärangattomuudelle! Mut sitten kun jään yksin..se on ihan sairasta minkä tyydytyksen siitä salasyömisestä saa. Se itse "herkuttelu" tai hyvät maut EI ole se juttu vaan joku ihan muu. Eihän niitä makuja edes maista kun tunkee vaan ruokaa suuhun hirveällä vauhdilla. Vessasyöminen on myös erittäin tuttua, siellä saa ainakin olla yksin! Vaikka toisaalta se kiinnijääminenkin kiehtoo..TÄÄ on sairasta :P


      • Anonyymi
        Sarahi28 kirjoitti:

        Oikeesti en voinu lukea hihittelemättä teidän tekstejäni. Oon itse ihan samanlainen!! Mun tilannetta pahentaa/vääristää vielä se, että julkisesti, muiden läsnäollessa syön korostetun terveellisesti ja pystyn helposti kieltäytymään kaikista herkuista. Jopa vähän naureskelen muiden sortumiselle/selkärangattomuudelle! Mut sitten kun jään yksin..se on ihan sairasta minkä tyydytyksen siitä salasyömisestä saa. Se itse "herkuttelu" tai hyvät maut EI ole se juttu vaan joku ihan muu. Eihän niitä makuja edes maista kun tunkee vaan ruokaa suuhun hirveällä vauhdilla. Vessasyöminen on myös erittäin tuttua, siellä saa ainakin olla yksin! Vaikka toisaalta se kiinnijääminenkin kiehtoo..TÄÄ on sairasta :P

        Jep iha sama homma.vanha teksti mut selailin nyt ku tuli ahdistukset.Mikä meet ihmisii vaivaa, tai ei kaikkii samois asiois mut kuitenki . Mä aio hakee psykologiks ja kirjoittaa väitöskirja tästä asiasta nii paljo ittee häirinnyt ja näköjää myös paljo muita. Enkä usko et kaikki ees kirjottaa tästä. Ihmiset on niin outoja ja noi defenssit ym ,helppo se o olla mitä vaan mut sitku alkaa jengi huomaa ni siin o turha keksii mitää:D ehkä en viel hae yhtää mihkää ku luin kerra to mu teksti:D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe