Ovatko kaikki kaksosMiehet samanlaisia?

VN19

Nii, hei vaan!

Seurustelen vuotta nuoremman kaksosmiehen kanssa, tosin ikää siis hänellä 18vuotta, mutta anyways. Selvisi tässä hiljattain ettei hän pysty sitoutumaan, vaan on mahdollisuus että hän ihastuu johonkin toiseen.

Kysyisinkin nyt siis, ovatko kaikki kaksosMiehet tällaisia, vai pystyvätkö vakiintumaan ja olemaan vain kumppaninsa kanssa, kieltämään tällaisen ihastumisen toisiin?

Olen siis vesimies, ja itselläni on niin, että kun olen suhteessa, en vilkaisekaan keneenkään toiseen kundiin. Ja muutenkin ajattelen, että koska olen suhteessa, silloin ei mennä toisiin ihastumaan. Niinpä tämä kaksosen julki tuoma totuus saakin minut ajattelemaan etten oikein salli sellaista.

10

2137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä minä minä

No, mun mielestä olis kyllä outoa jos 18 v mies ylipäänsä olis valmis sitoutumaan.

Ota huomioon että sinä naispuolisena olet häntä jonkin verran henkisesti kypsempi, joten kykenet moiseen.

Katsele vähän vanhempia miehiä, siis 22-25 vuotiaita.

• meillä hyvin

kyllä tuo ikä on se ongelma sitoutumiselle. minä olen vesimiesnainen 23 ja kaksosmies on 26. nyt rupeaa pikku hiljaa tulemaan esiin miehen asettuminen aloilleen. puheet muuttuneet tulevaisuudesta ja teot puhuvat puolestaan.

• VN19
        meillä hyvin kirjoitti:

kyllä tuo ikä on se ongelma sitoutumiselle. minä olen vesimiesnainen 23 ja kaksosmies on 26. nyt rupeaa pikku hiljaa tulemaan esiin miehen asettuminen aloilleen. puheet muuttuneet tulevaisuudesta ja teot puhuvat puolestaan.

Enpä enää jaksa, joten kavereita enintään.
        Totta, itse pystyn ajattelemaan pidemmälle, ehkäpä iän myötä hänelle käy myös kuten sinulle 23v vesimies miehesi kohdalla.
        (Meillä sama, olen vesimies)
        Nyt täytyy vaan tehdä se ikävä temppu, että todella jättää kundi, vaikka jo mietinkin toisin päin. Mutta kun on paljon mistä hän vaikuttaa olevan epävarma, enkä sellaista jaksa. Asioita vatvotaan edes takaisin, eikä mitään pysyvää päätöstä ole, en jaksa.
        Muuten olisi ollut hieno kumppani, mutta kun huomaa sen empimisen hänestä, niin saa riittää.

Onnea sulle, toivottavasti teillä on hieno tulevaisuus yhdessä. Samaa olisin toivonut minäkin, mutta kun kundi nyt on mitä on :/

• VN19
        meillä hyvin kirjoitti:

Tää mimmi ei nyt miestä elämäänsä kaipaa, oon niin ärsyyntynyt miehiin!
        Menee kai niin mitä pienenä tuli sanottua kun kuulin äitini puhuvan jollekin avioliitosta: "Minä en ota miestä vaivoikseni" :D

Ja kun olen sellainen, että kaipaan sitä et joku rakastaisi aidosti minua, eipä taida sellaista kundia tässä maailmassa olla.
        Niin hel******* miehet minun puolesta!

• kuullut
        VN19 kirjoitti:

Tää mimmi ei nyt miestä elämäänsä kaipaa, oon niin ärsyyntynyt miehiin!
        Menee kai niin mitä pienenä tuli sanottua kun kuulin äitini puhuvan jollekin avioliitosta: "Minä en ota miestä vaivoikseni" :D

Ja kun olen sellainen, että kaipaan sitä et joku rakastaisi aidosti minua, eipä taida sellaista kundia tässä maailmassa olla.
        Niin hel******* miehet minun puolesta!

lesbot on nyt muotia ;)

• merkki mikä vaan

et kai tosissas kysy 18 v. sitoutumishaluista??

Ei ykskään alle 30 v. mies halua sitoutua. Näin on.

• julia

edes nelikymppinen kaksosmies ei pysty halua sitoutua, tosin oli naimisissa kerran...
        niin vaan haluaa olla ja elellä omien halujen mukaan...joten.. sellasii ne on , kaksosmiehet... no, mie oon kaksosnainen ja luulen et ajattelen samal taval... vaik sen kaksosmiehen oisin kyl halunnu, vai oisinko...

• vlaatikko

Nuorempana kun minua otetiin ja jätetiin ja taas sama ..juttu tuntu aika sekavalta,tosin äitini oli alkoholisti.Kaksonen tarvitsee jonkin varmuuden tulevaisuudesta,pysyvyyttä.SITTEN ON LUULISIN TASAISIMILLAAN.Minä 45-v jätin juuri erään nais-suhteen vuoden sekoilun jälkeen,Hän oli mustasukkainen ja kaksisuuntainen mielialahäiriö.

• jnm

silloin kun kaksos mies on vielä nuori etsii hän jatkuvasti jotain.
      Mutta vanhempana on yhden naisen mies eikä huomaa muita naisia.

• mielialan vaihteluja ja

hepsankeikkamaisia elkeitä.
        huomaa kyllä jos vähänkin, vouhotutuksiltaan
        ehtii.

välillä monta rautaa tulessa, mutta tossunalle
        jäädessään, on yltiöpäinen touhotin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      97
      1513
    2. Mitä tekisit jos näkisit täällä viestin joka on varmasti sulle

Olisit siitä 100% varma.
      Ikävä
      209
      1458
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      980
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      969
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      50
      747
    6. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      735
    7. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      53
      682
    8. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      40
      676
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      4
      673
    10. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      34
      660
    Aihe