Sannan kotona...

Jaana

Saavuttuamme Sannan asunnolle, joka oli kiva pikku kaksio. Sanna kysyi otanko juotavaa valkoviiniä. Hänellä on pullo jemmassa, Sanna lähti keittiöön puuhastelemaan pullon kanssa. Kävin lepäämään hänen divaanilleen, alkoi kiihottaa...
Makoilin selälläni divaanilla.Olin todella kiihottunut ja aloin painella mekon läpi nännejäni ja samanaikaisesti toinen käteni hipelöi mekon alla siistiksi ajettua tussuani. Ryhdyin riisumaan mekkoani, pilluni oli aivan kuuma ja kostea.
Sanna saapui keittiöstä, yllätykseksi hän oli pukeutunut pullonavaus reissullaan korkeakorkoisiin kenkiin, sukkiin, sukkanauhoihin, sukkanauhaliiveihin ja kohottaviin rintaliiveihin pukeutuneena. Hän katseli minua ja sanoi kiihottuneesti hymyille:” Mitäs täällä tapahtuu” ja lähestyi minua pullon kanssa.
Hän toi rintaliivien verhoamat pystyt ja sojottavanänniset tissinsä aivan kasvojeni eteen. Yritin kovasti ottaa nännin suuhuni, mutta Sanna ei antanut minun vielä koskettaa tissejään ja nännejään, vaan vain vetäytyi kauemmaksi. Aukaistuaan rintaliiviensä hakaset hän keikistellen pyöritteli ihanaa peppuaan ja riisui rintaliivinsä heittäen ne lopuksi lattialle. Olin todella kiihoittunut.
Sanna pyllisti kumartuessaan aukaisemaan kenkiensä solkia ja kohotti tissejään suoristautuessaan. Sannalla oli tosi ihanat rinnat ja hänen peppunsa oli suorastaan mahtava. Kohottauduin ja heitin mekon yltäni lattialle. Sanna tuli viereeni divaanille
Puristelimme toistemme rintoja ja imeskelimme toistemme nännejä. Sanna kääntyi siten, että hän avasi kiihoittuneen aarteensa kasvojeni yläpuolelle ja lähestyi kasvojani kiusoitellen. Sannan kasvot lähestyi litisevää aarrettani.Nyt meillä oli aikaa nuolla toistemme herkkuja. Olin aivan räjähtämäisilläni.
Huusin ja voihkin ääneen nautinnosta. Kiemurtelin ja heittelehdin Sannan jatkaessa pilluni nuolemista ihanalla kielellän, yritin myös nuolla parhaani mukaan, työnsin sormet Sannan kuumaan vakoon, hän alkoi vapista, silloin hän sai ihanan orgasmin. Sanna nuoli klitoristani niin kovaa, että sain orgasmin ja huusin suoraa huutoa.
Sanna hymyili ja antoi suudelman, otettaisiinko viiniä Sanna kysyi. Nautimme alastomina divaanilla lasilliset viiniä. Jonka jälkeen sanoi, ”nyt suihkuun”.
Menimme yhdessä suihkuun. Sanna laittoi veden valumaan ja menimme suihkun alle. Ryhdyin pesemään Sannaa saippuoiduilla käsillä, ihanat rinnat ja pakarat, hyväilin liukkailla käsillä olin aivan kiimassa. Sanna kosketti klitoristani ryhtyi hieromaan sitä, koskettelin sormella Sannan vakoa olimme aivan kiimassa veden valuessa päällemme. Huohottaen imeskelimme toistemme tissejä ja nännejä jatkaen silti samalla toistemme klitoriksien hieromista. Saimme valtaisan orgasmin molemmat yhtäaikaa.
Suihkun jälkeen olo oli voipunut menimme divaanille makamaan märkinä ja nukahdimme. Heräillessäni tunsin ihanaa poltetta haaroissani ja voihkaisin, Sanna oli herännyt aikaisemmin ja hakenut jostain sileäpintaisen kullanvärisen hieromasauvan. Hän hieroi tärisevällä vibralla klitoristani, taivaallista. Sanna työntää nopeasti sauvan sisääni, värähdän. Sanna kääntyy päälleni, että voi samalla nuolla klitoristani, kun työntelee sauvaa tussuuni. Ihanaa, huudahdan. Vedän Sannan pillun kasvojani vasten tukahdutan voihkeeni ihanaan kauniiseen pillun ja aloitan nuolemisen. Haaroista valuu kasvoilleni ihanaa kiihottuneen naisen mettä.
Yht’äkkiä ulko-ovi käy ja Sannan avomies Harri seisoo katsomassa ovella touhujamme, säikähdän. Sanna kysyy kiinostaako kolmaspyörä, hymyilen Sannalle myöntävästi, vaikka tykkään enemmän naisten kanssa. Harrin housuissa on ahdasta, huomaan. Harri lähestyi meitä, kävimme istumaan vierekkäin hajareisin kohti Harria, pillumme olivat todella kiimassa. Harri polvistui eteemme, kiihoittuneesti hymyillen alkoi nuolla minua,ihanaa. Jestas miten hyvin opetettu mies nuolemaan, ajattelin, tuntui melkein paremmalta kuin Sannan kieli.
Laitoin käteni Sannan haaroihin ja aloin hyväillä klitorista. Suutelin Sannaa samalla. Komennan Harrin seisomaan, ja alan avata hänen housujen nappeja, IHANA valtaisa kulli paljastuu housuista, imaisen sen heti suuhuni ja koskettelen samalla palleja. Sanna tulee viereeni ja Harri työntelee kuumaa kullia molempien suuhun vuorotellen, hieromme Sannan kanssa samalla toisiamme. Etsin käteeni sauvan ja aloin työnnellä sitä Sannaan, käskin Sannan käydä selälleen, kävin kuusysiin hänen päälle ja aloin nuolla, samalla nostin uhkean pyllyni Harria kohti, olin kuin tarjottimella, Sannan nuoltavana ja Harrin nussittavana, olin himosta sekaisin. Harri tuli valtaisa kulli täydessä seisokissa taakseni ja työntyi hitaasti sisääni, Sannan nuollessa klitoristani. Taivaallista, tätä olin aina halunnut, vaikken tiennytkään.
Harrin kalu työntyi syvälle, ja minä hieroin pyllyllä vastaan, aivan taivaallista. Sanna oli itse alkanut hieromaan sauvalla, koska en enää voihkeeltani kyennyt. Harri lisää vauhtia painautuen syvälle pohjaan asti, kosketan hänen pallejaan ja tunnen kuinka lasti on lähdössä. Käännyn äkkiä Harria kohti ja imaisen kullin suuhuni, samalla kuuma sperma lasti lähtee liikkeelle, yritän niellä kaiken mutta sitä tulee niin paljon, että roiskuu kasvoille. Huomaan Sannan saavan samalla orgasmin.
Toivuttuamme, päätän lähteä kotiin, mutta lupaan palata ....

9

17213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MIES

      Ensinnäkin, en lukenut koko juttuanne, koska en hyväksy lattapilluilua ja toiseksi kappalejako pitää muistaan kirjoitettaessa.

      Jos ette osaa löytää pillulle oikeaa, elävää postia niin omapahan on vikanne, en aio auttaa siinä. Mutta oikein kirjoituksessa kehottaisin kääntymään kansanopiston puoleen.

      • andy

        oletko sa jokun ope vai


      • Kuka ei osaa...

        Tarkista muuten huvikses oma oikeikirjoitus ja sit vasta katot,että haukutko ton tytön kirjoitusta vai et...


      • säälivä

        kyllä sua nyt harmittaa, kun kansanopistosta (?) tarkistit, että oikeinkirjoitus-sana tuli kirjoitettua erilleen... hyväähän tekstiä, hyvää kuvailua, ihan esimerkillistä se oli :)


    • Harri

      yök

      • miekkonen

        Mitäs vikaa niissä lesboissa on?


      • tytsy
        miekkonen kirjoitti:

        Mitäs vikaa niissä lesboissa on?

        Hei Harri, jos sua ei kiinnostanut, niin miksi ees aloit lukemaan tätä? Kai nyt se otsikko aika paljon kertoo... vai mitä?? Musta tää oli TODELLA KIIHOTTAVA!! ja ihana! tollasii lisää!!!


      • Reinhart

        Tyttöseksi on asioista ihaninta.


    • v.i.t.t.u

      vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvittu!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe