Plussat ja miinukset!!

nurse to be

Haluaisin kuulla sairaanhoitajan työ hyvät ja huonot puolet. Myös ensihoitajien, terveydenhoitajien ja kätilöiden mielipiteet kiinnostaa. Olen vaihtamassa alaa, joten olisi kiva kuulla ajatuksia. Kiitos jos viitsitte vastata..

5

3473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei hoitaja mut

      Emäntä on !!

      Plussat:
      -Sisätyö
      -paremmat lomaedut/lomapalkan laskenta
      -Vuorolisät paljon paremmat vrt. omaan teolliseen työhön.
      -Hänellä ainaskin on aikaa pitää taukonsa.
      -Ei fyysistä rasitusta.Paljon keskustelua ja paperihommia.
      -Mielenkiintoinen työ kuulemma päivät vaihtelee.

      Miinuksena hän sanoo:
      -Ne jotkut akat siellä on niin katkeria ja vit*sia.
      -Lähinnä kaikki negatiivinen tulee kun siellä on niitä laiskoja näitten v:ten lisäksi eli ei sais olla mitään töitä niille.

      Näitä nyt olen kuunnellut ja tullut siihen tulokseen hyvä homma hyvä palkka ,mut joillekin pitäisi antaa suoraan lopputili ja organisoida muutenkin hommia.Pärjäis vähemmällä henkilömäärällä kun sais ne narisijat pois ja hommat pelamaan.
      Näin hän aina ne asiat minulle muotoilee ja kohta menen itse sinne paikan päälle ja heitä ne akat hevosen v**tuun ;)

      Mutta varmasti on paikkoja jossa porukka on hyvää ,mut monesti varmaan muutama pilaa koko paikan maineen.

      • pinna

        sun emäntäs on töissä? Psykiatrisella? leikkausosastolla?


    • sairaanhoitaja minäkin

      miinuksia:
      - vuorotyö - ei sovi kaikille
      - varaudu siihen että olet juhlapyhäsi töissä
      - joissakin paikoissa on todella järkyttävä työilmapiiri
      - huono palkka vastuuseen ja työmäärään nähden,erikoistuminen ei juurikaan palkkaan vaikuta
      - aina ei kerkiä taukoja pitää
      - potilaat ja omaiset käyttävät hoitavaa henkilökuntaa huonon olonsa purkamiseen, haukkuvat ja sättivat silloinkin kun olet tehnyt parhaasi
      - stressiä pukkaa


      plussia:
      - töitä riittää, ikinä et joudu kilometritehtaalle
      - vuorotyö - on kivaa kun viikollakin on joskus vapaapäiviä
      - työ on elämän makuista, siinä näkee ihmisen raadollisuuden, ihmisen elämä kehdosta hautaan on yllätyksiä täynnä
      - kahta samanlaista työpäivää ei ole eikä tule
      - sairaanhoitajia työskentelee hyvin monenlaisissa tehtävissä ja paikoissa - sairaalassa tietty erilaisilla osastoilla voi olla kovastikin erilaista, terveyskeskuksessa vielä erilaisempaa..sen lisäksi sairaanhoitajan tapaa vankiloista, kehitysvammalaitoksista - ja usein myös esittelemässä terveydenhuollosaa käytettäviä laitteita ja tuotteita tyynyistä lääkkeisiin ja lisäravintovalmisteisiin
      - etenemismahdollisuuksia on, voi erikoistua vaikka mihin

    • Anonyymi

      Ensihoitajana ihan s.... rankat 24h vuorot nykyjään, alan vaihto mielessä, ku ei enää jaksa

    • Anonyymi

      Helsingissä kytee Venäläisvalloituksen siemen. Kaupungissa on piilossa venäläistiedustelijoita ja mahdollisesti jopa vihreitä miehiä valmiudessa.

      He kartoittavat Suomalaisten mielipiteitä ja koittavat saada Suomalaisia värvättyä riveihinsä. Tämä onnistuu varsinkin vasemmiston keskuudessa kuten odottaa saattaakin. Hyväntekeväisyysjärjestöissä työskentelee näitä värvättyjä sekä värvääjiä.

      Esimerkkinä on vammaisjärjestöjä sekä kansainvälinen ihmisoikeusjärjestö. Värvääminen on julmaa ja keinoja ei kaihdeta. Apuna käytetetään huumausaineita. Psykedeelisillä huumeilla pyritään muuttamaan ihmisen tajunnan tilaa ja muuttamaan hänen ajatusmaailmaansa ja jopa persoonaa toiseen suuntaan.

      Krimin valloitus on suoritettu aikanaan samalla tavalla niinsanottujen öljymiesten toimesta. Öljymiehillä viitataan henkilöihin jotka psykedeelisillä huumeilla pyrkivät muokkaamaan ihmisen tajuntaa edellämainitulla tavalla. He ovat tehneet reipasta työtä Helsingissä ja heidän tavoitteenaan on luoda Venäjänsuomalaisista ja Suomalaisista verkosta, joka ottaa pääkaupungin haltuun. Näitä verkostoja todennäköisesti on muuallakin maassa, Jopa Pohjanmaalla ja olen alueella liikkuessani huomannut vihjeitä tällaisesta.

      Pohjalaisiakin suosittelen tarkkuteen asiasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      45
      3213
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2043
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      18
      1502
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1385
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1351
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1261
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1171
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1105
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      8
      1066
    10. 22
      1047
    Aihe