Koirantappo tälle syksylle meilläpäin. Oikeutttaako tämä "harmajien" kettujen metsästykseen mitenkään? Mielestäni ei, vaikka joku menettikin rakkaan koiransa. Tämä riski on olemassa, kun alueella asustaa susia (alfapari ja neljä pentua), lisäksi muutama kuleksia. En mitenkään väheksy koiranomistajan menetyksen tuskaa, mutta tilanne tiedossa kaikilla?
Ensimmäinen
6
431
Vastaukset
- pihkapalli
mutt ite ammun heti..
- naureskelija
Lapaseesiko ammut?
- pihkapalli
naureskelija kirjoitti:
Lapaseesiko ammut?
lapaseenpa hyvinniin..ja ku ilmat kylmenöö ni turkisrukkaseen..
- naureskelija
Jos joku on niin palikka, että vapaaehtoisesti ruokkii susia hurtillaan, niin ei voi kuin naureskella.
- Koskikara*
noinkaan sanoisi, ei liene kuitenkaan ihan naurun asia. Ei omistaja varmaan huvikseen sitä koiraa vienyt suden suuhun. Kysymyksessä Suomenajokoira ja ollut jänisajossa, josta hukka tämän yllätti. Onhan se aina vaara laskettaissa koira vapaaksi riistan perään, joutua junan, auton tai jonkin muun eläimen ruhjomaksi/tappamaksi. Itsekin olen aikoinaan kolme ajokoiraa menettänyt, kaksi auton alle ja yhdeltä repi joku muu eläin kurkun auki?
- Koskikara*
tuli sitten jo kolmas koirauhri meilläpäin. Nyt henkensä menetti Hirvikoira, joka kohtasi matkansa pään vain 150m päässä isännästään. Kyseesä kuitenkin eri laumasta/sudesta, kun nuo lähenpänä tapahtuneet. Välimatkaa tapahtumapaikoilla 60-70 km. Koirat kuitenkin olleet susien reviireillä metsässä, ei ole pihasta haettuja. Varmaan nostattaa kuitenkin tunteita pintaan "aktiivi" metsästäjien piireissä. Toivottavasti tilanne pysyy rauhallissa, eikä laittomuuksiin ryhdytä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433404Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan172632Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3762536Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821757- 861405
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541080SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs70985- 74955
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.27779Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4734