OLEN HUKASSA ELÄMÄSSÄ..
EN TIEDÄ MINNE POLKUNI JATKUU..
KATSON MENNEISYYTTÄNI JA NÄEN PALJON
SURUA, TUSKAA JA KYYNELEITÄ.
VAIN PIENIÄ ONNENHETKIÄ SIELLÄ TÄÄLLÄ.
ONNEKSI NE PIENET ONNENHETKET OVAT SITÄKIN
TÄRKEÄMPIÄ, NIIDEN AVULLA PYSTYN EHKÄ KULKEMAAN SYNKÄN METSÄN LÄPI,KIVISTÄ JA MUTKAISTA POLKUA, KOHTI TUNTEMATONTA.
PELKÄÄN, PELKÄÄN TULEVAISUUTTA.
TULEVAISUUDESSA SITÄ, JAKSANKO TAISTELLA.
JAKSANKO OLLA MINÄ, MINÄ VAIN.
JA JAKSANKO MUISTAA PIMEINÄ AIKOINA
NE ONNENHETKET, JOTKA ANTAVAT VOIMAA.
KUMPA VOISIN ANTAA PERIKSI.
EI TARVITSISI PINNISTELLÄ JA SINNITELLÄ.
EI TARVITSISI YRITTÄÄ.
EI TARVITSISI JAKSAA OLLA JA HYMYILLÄ.
MUTTA AINA EI PYSTY ITSE VALITSEMAAN.
Jaksanko
4
193
Vastaukset
- ajatukset*
ovat täällä, kuinka kauan jaksan vielä taistella onnenhetkien puolesta ja pahojen hetkien hautaamiseen lopullisesti.
- voimia jaksamiseen
Toivottavasti ei teidän kummankaan tarvitse yksin taisteluanne taistella, sillä uskaltamalla tarttua ojennettuun käteen, uskomalla vielä ihmisten hyvyyteen ja elämän ihmeellisyyteen sekä uusien onnenhetkien mahdollisuuteen on aina helpompi jaksaa eteenpäin saadakseen vielä jonakin aamuna huomata auringon nousevan taas joka päivä.
Juuri niistä - PIENISTÄ - onnen tuomista
hetkistä on pidettävä ehdottomasti kiinni
ja mahdollisimman usein niitä kokea kuin
löytää... - sillä ne ovat ihmiselämässä
tosi tärkeitä ja edes - YKSI - hyvä ystävä.
Mutta periksi ET SAA antaa !
Kunnioittaen:
Dolan- Elina.
se antaa voimia ja ratkaisuja ulospääsyyn silloin kun seinä tulee vastaan. Jaksat sinä, moni meistä on kokenut saman, mutta olisi varmasti pettynyt itseensä jos olisi luovuttanut.
Kokeile edes rukoilla sydämellä, huomaat heti kuinka helpottaa. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62941
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111851Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla277824- 58758
- 55673
- 57580
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k93579Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai45576- 23566
- 79554