vatsa ei toimi

normaalisti

olen tosi paljon hypännyt lääkäreissä apua en ole saanut.
asia on edennyt niin pahaksi että mikään ei poistu enää normaalisti ilman apuja (sennaa).
uloste pysyy sisällä vaikka olisi ripulia ,ilmaa kertyy aivan valtavasti olen kuin raskaana pari kertaa viikossa tosi tuskainen olo.tuntuu kuin lääkärit ei välittäisi ,jatkunut vuosia kohta mulle saa avanteen laittaa.
apuamitä teen? olen hulluuden partaalla jo.
nainen 45v

7

1064

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ensin

Movicolia apteekista ja sitten gastroenterologille paksusuolen tähystykseen.
      Sinulla voi olla lamaantuva paksusuoli.
      Ei parane vain odottamalla.

• tutulta

Mulla samanoloisia vaivoja, vaikka olisi ripuli, niin sen ulos saaminen on joskus todella työn ja tuskan takana. Nyt todettu kaikenmaailman tutkimusten ja tähystyksien jälkeen että vaivan nimi on outlet obstruktio eli vaikeutunut ulostaminen. Lisäksi todettu rektoseele ja peräsuolen prolapsi. Ei ole ollut helppoa, kun koko elämä on pyörinyt vatsan ja suolen ympärillä. Nyt olen jonossa leikkaukseen vatsa ja suolikirurgille ja leikkaus pitäisi olla kuukauden sisällä. Odotan innolla että vaivoista pääsisi ja kun ekan kerran menee paskalle, niin se tapahtuisi samoin kuin "normaaleilla" ihmisillä.

• ..............!

toivon todella että saat avun tähän karmeeseen vaivaan . muut ei osaa tätä vaivaa ymärtää lainkaan olen kyllä sen kokenut kun kaikki lääkäritkään ei sitä ymmärrä. olen nyt myös tähystys jonossa . toivon että tulisi pian että saa asian eteen päin. olis se mukavaa jos joku päivä kävis vaan "normaalisti" veskissä . että tosiaan ei koko elämä pyöri vatsa ongelmassa . ja koko päivä mahtuis saman kokoiset housut. hyvää jatkoa sulle !

• mitä ruoka

valiojuttuja olet tähän
      mennessä kokeillut ja kuinka kauan?

• mullakin

Minulla suolisto ja tähystetty ainakin kolmesti tässä vuosien myötä. Mutta apua en saa.Laiska suoli.Kävin yksityisellä lääkärillä,joka epäili et suolisto lamaantunut ulostelääkk. käytön vuoksi,ja mahdollisesti osapoistosta voisi olla apua. Sairaalassa eri lääkäri tähysti eikä vähääkään välittäny mun oireista.Toimenpide oli tosi kivulias mutkikkaan suolen takia ja ne humauttivat minut puoli nukuksiin et se voitiin suorittaa.Ja kipulääke lisäksi. Olin aivan tokkurainen kun lähdin sieltä.Ainoa ohje et koita vaan pärjätä. Nyt sitte otan Agiolaxia pari kertaa viikossa niin paljo et saan sen toimimaan. Suurin ongelma onkin nyt et se toimii ihan miten sattuu pitkin päivää ja sen jälkeen turvottaa ja pierettää aivan tolkuttomasti ja tuntuu et halkean. Movicolista ei ole mitään apua ja liikuntaa harrastan .Vettä juon paljon. Nyt olen alkanu syömään Maitohappobakt B eikä se ainakaan ole pahentanu tilannetta,mut eipä juuri auttanutkaan.Kamala vaiva...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2126
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1537
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1263
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      77
      1232
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1207
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1024
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      997
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      986
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      912
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      804
    Aihe