Paljonko palkkaa Lappeenrannassa voi pyytää myymäläpäällikön hommasta? Kokemuksia?
Myymäläpäällikön palkka
28
14326
Vastaukset
- pahalla, mutta.....
Onkohan se homma sitten ollenkaan sua varten, jos et pysty itse sitä päättelemään tai etsimään itse koneelta siihen vastauksia... Minä kyllä tiedän sivun tai sivustot tai jopa puhelimen soitolla arkipäivänä tuohon asiaan saisi osviittaa. Mutta en sitä kerro, ihan siitä syystä, että jos jokuu haluaa hakeutua myymäläpäälliköksi, ja ei osaa sen vertaa olla oma-aloitteien tai edes tiedä noista asioista, niin paree kun ei ole sitten missään putiikissa semmoista myymäläpäällikköä, jolle pitää kaikki kädestäpitäen neuvoa.
- -h-
Kiitos ajatuksista. On tässä ennenki tehty päällikön hommia.
- on, niin
-h- kirjoitti:
sitten kait tiedät suurinpiirtein minkälaista palkkaa on tilillesi tullut? Ei hemmetti oikeesti :D
T: päällikön hommia pyörittelevä kanssaihminen - -h-
on, niin kirjoitti:
sitten kait tiedät suurinpiirtein minkälaista palkkaa on tilillesi tullut? Ei hemmetti oikeesti :D
T: päällikön hommia pyörittelevä kanssaihminenKyllä juu tiedän suurinpiirtein. Ihan vain näin alueellisia eroja ajattelin. Tämä osa Suomea on minulle erittäin vieras. Helsingin palkat on kuitenkin aina Helsingin palkkoja.
Kiitos edelleen suorasanaisista vastauksistasi. - c,.xc,.xxc,.
-h- kirjoitti:
Tais olla tosi lyhyt pesti? ;)Samaa mieltä edellisten kanssa, ettet kyllä vaikuta yhtään henkilöltä, josta olisi päälliköksi..
- Luutnatti Lammio
c,.xc,.xxc,. kirjoitti:
Tais olla tosi lyhyt pesti? ;)Samaa mieltä edellisten kanssa, ettet kyllä vaikuta yhtään henkilöltä, josta olisi päälliköksi..
Niinpä! Vittuilemallako sitä nykyisinkin pääliköksi päästään ?
- Johtajien johtaja
on, niin kirjoitti:
T: päällikön hommia pyörittelevä kanssaihminenoikeinkirjoitus! Isot kirjaimet ja välimerkit hakusessa kuin alaluokkien oppilailla.
- Sssss!
Johtajien johtaja kirjoitti:
oikeinkirjoitus! Isot kirjaimet ja välimerkit hakusessa kuin alaluokkien oppilailla.
Voi elämän kevät! Jos olet päällikön hommissa niin eikö käytöksesi ole hiukan lapsellista???
- <^>
Hyvä myymäläpäällikkö on aina hintansa väärti. Hyvä myymäläpäällikkö osaa pitää työntekijöiden motivaation korkealla ja palkan alhaalla. Kannattaa maksaa ennemmin yhdelle enemmän ja saada muiden palkat pysymään alhaalla.
Itse arvioin hyvän myymäläpäällikön arvoksi 10-15 tE, joten kyllä sille voi hyvin 3-6tE maksaa.- tosion!
Olet valitettavasti ihan pihalla!
- <^>
tosion! kirjoitti:
Olet valitettavasti ihan pihalla!
Mielestäni hyvän työntekijän arvostus tulee näkyä tilinauhassa, eikä missään hiton plakaatissa seinällä.
Myymäläpäällikön kannattaa miettiä ihan itse, miten paljon rahavirrasta on hänen ansiota. Itse työn tuloksesta pitää iletä pyytää kolmannes-puolet itselleen.
Jos työnantaja on niin hölmö, että ei maksa, niin sitten vaihtaa työnantajaa tai perustaa kilpailevan liikkeen.
lähipäivien uutisissa on että kuukausipalkka olisi keskimäärin 3kiloeuroo. mieti ite, että jos olisit päällikkö, niin riittääkö se vai ei.
on sillä varmaan vähän eroa, että oletko menossa lappeenrannan prisman myymäläpäälliköksi vaiko tirilän siwaan... ehkä palkassa saattaa olla jotain eroa.
"ei se ole hullu kuka pyytää vaan se kuka maksaa"- ei ole
Siwaa, Eikä Prismassa myymäläpäällikköä tietääkseni, vaan tavaratalonjohtaja!!!
- ovat
ei ole kirjoitti:
Siwaa, Eikä Prismassa myymäläpäällikköä tietääkseni, vaan tavaratalonjohtaja!!!
myyntipäälliköitä...
- huomaat
Ihan sama mitä kysyt, vastaukset ovat yleensä täyttä vittuilua ja paskaa. Tämä on tyyli täällä itärajan tuntumassa, eikä muutu mikskään, olen asunut niin kauan ja huomannut että valitus ja narina, sekä muiden arvostelu on täällä yleinen ja suosittu harrastus.
- MerkityksetönNimimerkki
ole hiljaa vaihteeksi
- unohdit vaan
KATEUDEN
- hae jos kehtaat
Palkkaa maksetaan n. 2000e/kk! Samaan hintaan täytät hyllyjä kuin heikkopäinen ja olet tuietysti kassalla, siinä on päällikön virkaa kerrkaseen. On nähty!!!
- kylta-katriina
missä ässässä maksetaan 2000.-/kk. Yritän heti sinne.
Eihä siellä ole enne tuollaisia maksettu. Ja ne kassatytöt ja pojat ovat niitä neljän tunnin työlaisiä, jotka saavat, niin mitä saavat.
Eivät aikakaan lomakorvauksia eivätkä oikeata palkkaa, sillä ovat vain osa-aikaisia tuntityöläisiä.
Rakennusalalla kytät ovat kyttäämässä noita palkkoja, mutta miksei myös myymälä alalla.
PAM huomio. - Ässässä
Tuollaista ylipalkkaa maksetaan?
- ascqwcf
Varmaan tietty kaupan alalla ihan unelmaliksa, mutta itse en kyllä noin paskoilla palkoilla töihin lähde.
- herkku myyjä
Ei pidä paikkaansa. Jo pelkästään II kalleusluokan tavallisen kassamyyjän, joka tekee 37,5 h/vko, kuukausiansio on noin 1800 (sillä edellytyksellä, että on työkokemusvuosia ja tuskin kukaan untuvikko hakee myymäläpäälliköksi). Ja 1800 siis ilman lisiä. Niitä tulee vuoroista riippuen 250-300 euroa kuukaudessa. Laskekaa itse: 11 euroa/tunti x 7,5 tuntia/päivä x 21,5 päivää/kuukausi = 1773,75 e.
Eli jos perusmyyjä saa 2100 euroa/kk, niin myymäläpäällikkö saa vähintään 1,5 kertaisen summan. Puhutaan siis yli kolmen tonnin kuukausipalkasta.
Nimim. kaupan alalla 16-vuotiaasta alkaen - gh12hg3gh12gh3g
herkku myyjä kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Jo pelkästään II kalleusluokan tavallisen kassamyyjän, joka tekee 37,5 h/vko, kuukausiansio on noin 1800 (sillä edellytyksellä, että on työkokemusvuosia ja tuskin kukaan untuvikko hakee myymäläpäälliköksi). Ja 1800 siis ilman lisiä. Niitä tulee vuoroista riippuen 250-300 euroa kuukaudessa. Laskekaa itse: 11 euroa/tunti x 7,5 tuntia/päivä x 21,5 päivää/kuukausi = 1773,75 e.
Eli jos perusmyyjä saa 2100 euroa/kk, niin myymäläpäällikkö saa vähintään 1,5 kertaisen summan. Puhutaan siis yli kolmen tonnin kuukausipalkasta.
Nimim. kaupan alalla 16-vuotiaasta alkaenOsaa olla surkeita palkkoja pikkupäälliköt ne ei koskaan tienaa mitään missään.
- 545555
Kaveri on S-market päällikö ja sen palkka on 6400e/kk, eli ihan hyvä liksa.
- kauppaneiti
herkku myyjä kirjoitti:
Nimim. kaupan alalla 16-vuotiaasta alkaenAika todellisia summia.Itse olen myös myyjänä lappeenrantalaisessa liikkeessä.Ollut alalla jonkin aikaa eli saan "korkeinta myyjän palkkaa".Vastuuta minulla on hieman normi myyjää enemmän.Palkkani on n.2200 euroa kuussa erilaiset lisät sisältyy tähän.Siihen laskettu pieni vastuulisä mukaan.Riippu hirveästi onko missä ketjussa töissä.luulen että eekoolla ym. "kotimaisilla" ketjuilla huonoimmat palkat ei varmaan paljon varaa pyytää taulukkopalkaa parempaa.
- Päällikkö minäkin.
545555 kirjoitti:
väärti, eli tekee talolle rahaa 10-15 kertaa oman palkkansa. Kyllä silloin voi maksaa.
- osuusliike
545555 kirjoitti:
Maksaa tuollaista ylipalkkaa? onpa heillä ihmeellisesti varaa....
- nyt johtajana
Jos hakisin päällikön paikkaa, niin palkkatoivomukseni olisi 5600e-8400e alasta ja eduista riippuen, alle tuon ei kannata päällikön vastuuta ottaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3522816Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201559Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151058Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa571007Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta28958En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82933Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149908- 80908
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205849