Kipeät supparit makuulla

rv 39

Mikähän siinä on että yöaikaan tulee niin paljon kipeitä supistuksia? Ja varsinkin kun on käynyt pissalla, ja vaikka kuinka rauhassa asettuu makuulle niin aina tulee kipeä supistus? Oon miettinyt tuleeko sen takia että kun päivän on jalkeilla ja yöaikaan levossa niin kroppa rauhoittuu? Mutta eihän sitä nyt päiväsaikaan tule enää näillä viikoilla kauheesti tehtyä mitään raskasta....

Onko muilla samoja kokemuksia?

5

7868

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hei!

Nyt sulla on mahdollisuus koittaa käynnistää synnytys! Älä vaan anna suppareiden mennä hukkaan vaan vaikka on yö niin lähde lenkille että ne supparit voimistuu ja saat synnytyksen käyntiin! Supistuksethan alkavat kun rahoittuu ja monesti siis juuri yöllä :)

T: RV 39 3 ja ei yhtään sopistusta kolmesta äSSSästä huolimatta :(

• Mimmu75

Täällä rv 39 4 ja yöllä mullakin alkaneet kipeät supparit joihin välillä herään. Pissallakin tiedä miten päin istuisi kun supistelee..päivisin ei yhtään mtn! tosin repelee alapäähän ja paineen tunne alakerrassa välillä melkoinen! Toivon mukaan tässä ei mene kauaa, olotila jo sen mukainen!

• suurperheen äiti

Tuttu tilanne minulle aina kun synnytys lähestyy. Ja sitten kannattaa ottaa huomioon, että yleensä supistus sattuu enemmän makuuasennossa (tämä kannattaa ottaa huomioon myös synnytyssalissa, pystyasento yleensä parempi, esim. keinutuolissa istuminen, kuin makuuasento).

• piipuzka rv 40

ihanaa tietää muita äitejä joilla on sama tilanne.. mimmu75:lla on samat oireet kuin minulla.
        kolmea ässää on harrastettu, hölkätty on, saunassa on käyty, 1,5vuotiaan perässä juostu päivät pitkät ja ylös alas liikettä tehty, raskaita esineitä nosteltu, venytelty ja ties vaikka mitä ja lapsi vaan ei tule ulos... ymmärrän syvästi sinua ettei kipua jaksa kauaa ja olenkin tässä jo miettinyt että kärsin koko yliajan niistä.

• alkuper.
        piipuzka rv 40 kirjoitti:

ihanaa tietää muita äitejä joilla on sama tilanne.. mimmu75:lla on samat oireet kuin minulla.
        kolmea ässää on harrastettu, hölkätty on, saunassa on käyty, 1,5vuotiaan perässä juostu päivät pitkät ja ylös alas liikettä tehty, raskaita esineitä nosteltu, venytelty ja ties vaikka mitä ja lapsi vaan ei tule ulos... ymmärrän syvästi sinua ettei kipua jaksa kauaa ja olenkin tässä jo miettinyt että kärsin koko yliajan niistä.

Kiva tietää etten ole ainoa jolla kipeät supparit tulevat öisin. En ole viittinyt alkaa liikkumaan yöllä, enkä tehnyt mitään muutakaan mikä edesauttaisi synnytystä. Sectioaika on varattuna, joten äkkilähtöä en haluaisi ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Jani Wickholm on kuollut

Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37