Itselle tuo kyseinen lääke teki lyhyen käyttöajan jälkeen aivan mielettömän kutinan ympäri kehoa ja lääkitys piti lopettaa.
Seuraava käynti reumatologilla vasta helmikuussa eli siihen saakka kai joudun olemaan ilman mitään lääkitystä (sjögren itselläni ja lääkitys määrätty hillitsemään elimistön jatkuvaa tulehdustilaa, nivelet tms. eivät ole kipeät).
Onko teille käynyt samalla tavalla? Saitteko jotain korvaavaa lääkettä?
Seuraava käynti reumatologilla vasta helmikuussa eli siihen saakka kai joudun olemaan ilman mitään lääkitystä (sjögren itselläni ja lääkitys määrätty hillitsemään elimistön jatkuvaa tulehdustilaa, nivelet tms. eivät ole kipeät).
Onko teille käynyt samalla tavalla? Saitteko jotain korvaavaa lääkettä?
Vastaukset 2
Vanhimmat
Jos nivelet eivät ole kipeät, voinet kai kokeilla ihan tulehduskipulääkettä. Mutta jos ongelmia on enemmänkin, sitten kannattaisi hakeutua reumatologin vastaanotolle aiemmin. Lääkkeitä kyllä on.
Sain avun kutinaan Aqualan L perusvoiteesta,suihkun/saunan jälkeen rasvaan koko kehon tällä voiteella.Lääke ilmeisesti kuivattaa ihoa,mistä johtuu tämä kutina.Kannattaa kokeilla toimisiko sinullakin,ei tarvitsisi lopettaa lääkitystä.