http://www.puzzlepirates.com/?affiliate=r1343444&lang=en
Tuossa on linkki kyseiseen peliin ja Jos lataat Ja rekisteröidyt tuosta linkistä molemmat hyödymme.
Sinä saat 500 poea aloitusrahaa Sillähän saat jo paljon uusia tavaroita.
Pelihän siis täytyy ladata ja se on täysin ilmaista. Kun olet ladannut pelin käynnistät sen ja luot piraatin tässä vaiheessa et voi vielä valita salasanaa vaan, TILIN VOI REKISTERÖIDÄ KIRJAUTUMALLA ULOS, vasta silloin saat valita salasanan.
Pääset tasitelemaan muita vastaan ja esittelemään Puzzle taitojasi. Pelit ovat enimmäkseen Puzzleja, mutta voit pelata myös Pokeria ja muita kortti pelejä
Itse pelaan peliä nimimerkillä Knoxwille.
Puzzle Pirates Yohoho!
1
354
Vastaukset
- ennen kyllä...
toimi lataamattakin ja koin pelin todella tylsäksi siis viidelläsadallahan ei mitään saa ja ihan oudosti heti kun sain hahmolleni yli 1000 sitä mitä lieneekää rahaa ni poks hahmo hävitetttiin. :/ Kyllä on huonoja kokemuksia pelistä. Kyllähän nuo palapelit oli aika kivoja mutta meni ainakii tunti jos halus siint laivast saaha sen palkan. Ainahan palkka oli minulle 80-100 voitosta muille 1000-3000 ei ollut hauska peli. Siis kannattaa kokeilla jos kiinnostaa palapelit en mä sitä mut ite en ollu tyytyväinen peliin. Kyllä tuota kautta on ehkä viisaampaa rekisteröityä kuin ilman mitää linkkejä sillä muuten alussa 0 kolikkoa. Kauheesti menee aikaa saaha rahaa suunnillee jos pelaa tunnin päiväs ni kerkeis yhen laivareissun tehä... :P Ei ehkä sitäkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1443641"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?722206Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p641938Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am971911- 191869
Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.91714Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m171581- 791564
Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko111370Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1251353