eli olen suunnittelemassa matkaa diryarbakiriin. Onko kokemuksia? toivoisin että apua löytyisi:)
DIYARBAKIR
16
1751
Vastaukset
- Joo..s.s.s
Onko kyseessä randomina maailmankartasta sormeesi osunut valinta vai, suosikki pitseriasi kurdilaisen työntekijän sulle valehtelema "upee pääkaupunki Kurdistanin" ??? Vai ootko muuten vaan tyhmä?
- miettiä vähä
mitä suustaan päästää? suosittelisin vihan hallintakurssia:)
- sama tyyppi
miettiä vähä kirjoitti:
mitä suustaan päästää? suosittelisin vihan hallintakurssia:)
Nautin ja nauroin kuollaakseni kirjoittamaani viestiin. Se oli nerokasta!!
- ei v
sama tyyppi kirjoitti:
Nautin ja nauroin kuollaakseni kirjoittamaani viestiin. Se oli nerokasta!!
:D:D:D
- ikimuistoinen matka
Olin viime vuonna ko. paikassa. Matkustin Ankarasta bussilla. Kaverini meni Izmiristä lentäen.
- aloittaja
hei! onko diryarbakirissa hyviä nähtäävyksiä, osaisito suosittella jotain hotellia?
entä miten matka sujui siellä esim. onko plajon taskuvarkaita ym tai muuta erityistä huomioon otettavaa kuin muualla turkissa? ( olen aiemmin ollut marmariksessa& alanyassa) - ###
aloittaja kirjoitti:
hei! onko diryarbakirissa hyviä nähtäävyksiä, osaisito suosittella jotain hotellia?
entä miten matka sujui siellä esim. onko plajon taskuvarkaita ym tai muuta erityistä huomioon otettavaa kuin muualla turkissa? ( olen aiemmin ollut marmariksessa& alanyassa)Suosittelen lukemaan Kristiina Koivusen kirjan; Kaakkois-Turkki. Sieltä saa monenlaista tietoa niin nähtävyyksistä kuin alueesta yleensä.
- glbkuhbh
aloittaja kirjoitti:
entä miten matka sujui siellä esim. onko plajon taskuvarkaita ym tai muuta erityistä huomioon otettavaa kuin muualla turkissa? ( olen aiemmin ollut marmariksessa& alanyassa)Itä-Turkin kaupunkeja ei turistipaikkoihin voi millään tavalla verrata.
Jos olet nainen joudut kulkemaan huivi päässä myöskin alkoholin juomista eikä tupakanpolttoa katsella hyvällä. Naisen oman turvallisuutensa vuoksi tule kulkea siellä yksin vaan aina jonkun turvallisen tuttava miehen kanssa.
Hotelleihin naimattomilla pariskunnilla ei ole asiaa.
Itselle oli shokki kuinka erilainen kulttuuri pelkästään Istanbulissa on kun oli tottunut avoimeen "eurooppalaiseen" kulttuuriin Alanyassa ja Marmariksessa.
Itse en Diarbakiriin suostuisi lähtemään vaikka kutsun olen saanutkin. Sen verran islam ja kurdikulttuuri siellä vaikuttaa. - Meikä vaan
glbkuhbh kirjoitti:
Itä-Turkin kaupunkeja ei turistipaikkoihin voi millään tavalla verrata.
Jos olet nainen joudut kulkemaan huivi päässä myöskin alkoholin juomista eikä tupakanpolttoa katsella hyvällä. Naisen oman turvallisuutensa vuoksi tule kulkea siellä yksin vaan aina jonkun turvallisen tuttava miehen kanssa.
Hotelleihin naimattomilla pariskunnilla ei ole asiaa.
Itselle oli shokki kuinka erilainen kulttuuri pelkästään Istanbulissa on kun oli tottunut avoimeen "eurooppalaiseen" kulttuuriin Alanyassa ja Marmariksessa.
Itse en Diarbakiriin suostuisi lähtemään vaikka kutsun olen saanutkin. Sen verran islam ja kurdikulttuuri siellä vaikuttaa.Itse olin reilun viikon lomalla Diyarbakirista vielä eteen päin. Ei siellä kyllä "pitänyt kulkea huivi päässä" kuten joku kirjoitti... Ihan samalla tavalla siellä cityllä käppältiin ja vieläpä käsi kädessä miehen kanssa (hui) ;). Löytyi ihania kahviloita, hampurilaispaikkoja, isoja kauppakeskuksia jne. Kyllä siellä ihan normaalisti olis saanu myös kaljaakin baarista jos olis halunnu.
Eli avoimin mielin vaan reissuun. Maalaisjärjellä ja ystävällisyydellä pärjää hienosti, kuten normaalistikin maailmalla. aloittaja kirjoitti:
entä miten matka sujui siellä esim. onko plajon taskuvarkaita ym tai muuta erityistä huomioon otettavaa kuin muualla turkissa? ( olen aiemmin ollut marmariksessa& alanyassa)komeat muurit.
- YENGE-
Lukaisepas: www.matkatarinat.com, selaile matkatarinoita..
Ja matkan kohteeksi Diyarbakir, saat minun käsitykseni omasta matkastani! :)- :)))
olisi kiva kuulla / kysellä lisää matkastasi, onko sinulla mahdollisesti mailia johon voisin kirjoittaa / msn?
- tiedänpä vaan
Oletko menossa tutuja tapaamaan vai yksiksesi? Olen harkinnut matkaa samaan kohteeseen.
- aloittaja
vähän kumpaakin:) mutta ajankohdasta ei ole vielä tietoa. Tein vain alustavaa kyselyä jotta saisin enemmän tietoa paikasta. Olen aina pitänyt enemmän omatoimi matkoista, ja kun eräs tuttukin tuolla asustelee niin aloin miettimään että olisi ehkä kiva käydä tutustumassa.
Entä itse? oletko aiemmin vieraillut?
- joakara
kannattaa käydä,vähän erilainen paikka.itse kävin toissa syksynä.alanyasta bussilla n.15 tuntia,hinta muistaakseni n.40.e.keskustassa,kibris caddesilla hyvä hinta-laatusuhde hotelli kristal.huhtikuussa aion lähteä uudestaan.diyarbakir-mardin-van.
- aloittaja
kiitos vastauksesta=) oletko mies vai nainen? minkälainen kaupunki & ihmiset olivat, entäpä pärjääkö englannilla , sanakirjalla & bodylaguagella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628