Olen rakastunut rapumieheen ,olen rapu nainen ,auttakaa kuinka sovimme yhteen ...hän tuntuu ihanalta ja luotettavalta ja kiltiltä...
hätä tapaus
12
2137
Vastaukset
- Rapumiekkonen
Kuka voisi paremmin tuntea ravun, kuin toinen rapu? :)
Eli antaa mennä vaan, kerran täällä vain ollaan..- rapu nainen
kiitos kun vastasit,lämmitti mieltäni.....
- Rapumiekkonen
rapu nainen kirjoitti:
kiitos kun vastasit,lämmitti mieltäni.....
Olen nimittäin itsekkin aikaslailla ihastunut yhteen rapunaiseen.. :) On helppo jutella, kun toinen ymmärtää toista niin hyvin. :)
Kiitos itsellesi ja onnea maailman pyörteisiin.. :) - rapunainen ilahtuneena
Rapumiekkonen kirjoitti:
Olen nimittäin itsekkin aikaslailla ihastunut yhteen rapunaiseen.. :) On helppo jutella, kun toinen ymmärtää toista niin hyvin. :)
Kiitos itsellesi ja onnea maailman pyörteisiin.. :)vaikutat suloselta miekkonen...jos se nainen johon ihastunut onkin minä...
- Rapumiekkonen
rapunainen ilahtuneena kirjoitti:
vaikutat suloselta miekkonen...jos se nainen johon ihastunut onkin minä...
Vai niin.. Mistäs sen tietää? :D
-T... :) - rapu typykkä
Rapumiekkonen kirjoitti:
Vai niin.. Mistäs sen tietää? :D
-T... :)No joo onpa jännää joo......:)kerro lisää...t:C
- Rapumiekkonen
rapu typykkä kirjoitti:
No joo onpa jännää joo......:)kerro lisää...t:C
Valitettavasti nyt taisi mennä tieltä pientareen kautta ojaan. :)
Sun etunimesi alkaa "väärällä" kirjaimella.
No, olisikin ollut vähän niinkuin lottovoittajan tuuria. :) Nyt jäi täyspotti viimeisestä pallosta kiinni, eikä tässä nyt lisänumerotkaan auta. :D - toiveikas vielä
Rapumiekkonen kirjoitti:
Valitettavasti nyt taisi mennä tieltä pientareen kautta ojaan. :)
Sun etunimesi alkaa "väärällä" kirjaimella.
No, olisikin ollut vähän niinkuin lottovoittajan tuuria. :) Nyt jäi täyspotti viimeisestä pallosta kiinni, eikä tässä nyt lisänumerotkaan auta. :DEi voi mitää sitte ,nyt ei naurata kyllä yhtään....:/
- Rapumiekkonen
toiveikas vielä kirjoitti:
Ei voi mitää sitte ,nyt ei naurata kyllä yhtään....:/
Ei nyt kannata koko kirvestä kaivoon heittää, jos vain varsi on poikki.
Hymyä huulille ja positiivistä mieltä. :) Mä en ollut se joka sä toivoit mun olevani, mutta hae se rapumiehesi ja nauttikaa elämästä yhdessä. Teillä on varmasti edessäpäin paljon mukavia yhteisiä hetkiä. :)
Kiitos ja näkemiin, T? :) - katuu
Rapumiekkonen kirjoitti:
Ei nyt kannata koko kirvestä kaivoon heittää, jos vain varsi on poikki.
Hymyä huulille ja positiivistä mieltä. :) Mä en ollut se joka sä toivoit mun olevani, mutta hae se rapumiehesi ja nauttikaa elämästä yhdessä. Teillä on varmasti edessäpäin paljon mukavia yhteisiä hetkiä. :)
Kiitos ja näkemiin, T? :)NO pettymys se olikin ,haki vaan sitä yhtä asiaa...mutta muitaki miehiä maailmassa on..ELÄMÄ JATKUU...HYVÄÄ SYKSYÄ...
- on pettäjiä
Etsi joku muu. Rapumies kahlitsee sinut ja itse käy vieraissa minkä ehtii. Kokemuksia on!
- "kokemusta on"
vitunpaskat. RAVUT ON IHANII JA RAPU ja rapu sopii parhaite yhtee ku ne ei oo sellasii paskoi kute ne muut. Pahoittelen omaa horoskooppirasismii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983