tunnetko sisäistä yksinäisyyttä

perheestä huolimatta

ja tunnetko olevasi tavalla tai toisella erilainen. Menestys ei kiinnosta eikä omistaminenkaan. Keskustelut samanhenkisten kanssa kyllä jos heitä vaan löytäisi. Jatkuva kuluttaminen ja vaatteiden nyppiminen vaatetangoilta nyrppii vaikka itsesi näköisistä kuteista periaatteessa tykkäätkin. haluaisit ehkä tuntea olevasi enemmän hyödyksi. Rakastat lapsiasi mutta kaipaat saada auttaa laajemminkin. Et halua olla haihattelija mutta kaipaat jotain enemmän.

10

370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet näköjään omaksunut aitoja essolaisia elämänarvoja, joten olet kasvamassa aikuiseksi itsenäisesti ajattelevaksi ihmiseksi. Trendikkäät pintaliitäjät eivät Sinua arvosta, mutta meiltä viisailta essolaisilta saat kaiken tuen. Tulet vielä onnelliseksi ihmiseksi.

• kirjoittaa

Jostain Helsingin betonihelvetistä. Jos olisit maininnut väkivaltaisesta/pettävästä puolisosta, olisin ohittanut olankohautuksella. Onpa pallo hukassa totaalisesti. Otapa kossua ja mieti vakavasti missä mennään ja mitä haluat ennekuin on liian myöhäistä. Rohkeutta ratkaisuun!

• IKMA

Silloin kun elämäänsä arvottaa, miettii vaikka uusiksi kokonaan niin kossua siihen ei tarvita.

• Tunnen voimakasta läheisyyttä ja onnea läheisistäni. Annamme apua ja turvaa aina toinen toisillemme.

• mutta siitä

ei uskalla puhua ääneen. Samoin ajattelevia on vaikea löytää. Tuttu tunne tuo, ettei kuulu joukkoon ja on jotenkin erilainen. Näennäisesti kaikki on hyvin, mutta silti...

• Meidän kun pitäs

olla iloisia, hymyileviä ja pidettyjä. Suomenkin telkkuun on tullut tekonauru-kulttuuri. Se on minulle hyvin vastenmielistä.

• Meidän kun pitäs kirjoitti:

olla iloisia, hymyileviä ja pidettyjä. Suomenkin telkkuun on tullut tekonauru-kulttuuri. Se on minulle hyvin vastenmielistä.

Ne ovat näyttelijöitä televisiossa. Siis he näyttelevät, kun se on niiden ammatti. Jotkut dokumentit ovat tietysti ehkä aitoja, mutta niissäkin on kait se esiintymis palkkio.

Itse olen huomannut elämässäni, että itkeminen, valittaminen ja nyrpeän naaman näyttäminen ei hyödytä yhtään mitään asiaa, vaan ystävällisellä ja myönteisellä asenteella ja olemuksella, voi jopa vahingossa saada asiansa kuultavaksi.

• oman elämäsi
        miljoona kirjoitti:

Ne ovat näyttelijöitä televisiossa. Siis he näyttelevät, kun se on niiden ammatti. Jotkut dokumentit ovat tietysti ehkä aitoja, mutta niissäkin on kait se esiintymis palkkio.

Itse olen huomannut elämässäni, että itkeminen, valittaminen ja nyrpeän naaman näyttäminen ei hyödytä yhtään mitään asiaa, vaan ystävällisellä ja myönteisellä asenteella ja olemuksella, voi jopa vahingossa saada asiansa kuultavaksi.

päänäyttelijä!

• oman elämäsi kirjoitti:

päänäyttelijä!

Jokainen on omassa elämässään se päätähti.

• IKMA
        Meidän kun pitäs kirjoitti:

on, että nyökätään vaikka asia on kielteinen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      14
      1612
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      64
      1589
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      133
      1210
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      125
      1114
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      83
      797
    6. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      164
      720
    7. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      711
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      406
      624
    9. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      582
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      525
    Aihe