vaaka & Vesimies pariskuntaa, Sellasta paria,jotka on viettäneet monta vuotta yhdessä???? Naimisissa?
Onko hyvin mennyt ja toimiiko kemiat vaaka & vesimihillä hyvin yhteen??
Mikä on ollut pahin kriisinpaikka?
Kumminpäin parhaiten MVaaka & NVesimies vai NVaaka & MVesimies?
Luin yhden tuolta veskarin sivulta ei ollut kovin vakuuttava..
utelias
1
355
Vastaukset
- 17 vuotta
Me ollaan oltu yhdessä 17 vuotta, vaakaN ja vesimiesM. Ei olla menty naimisiin koska meistä molemmista se tuntuu niin lopulliselta ja sitovalta(?). Kaiken kaikkiaan, nyt kun kertaan mennyttä, on mennyt hyvin. Suurimmat kriisit ovat liittyneet meidän rooleihimme, kun esikoinen syntyi, halusin olla ja opetella olemaan äiti ja puolisoni halusi minun olevan rakastajatar... ja nyt kun lapset ovat isoja (?) haluaisin olla se rakastajatar kun hän haluaisi minun olevan taas äiti... -helppoa!!!
Kemiat meillä ainakin ok. Nauretaan paljon ja sängyssä pyyhkii hienosti. Mutta en usko sen johtuvan horoskooppimerkistä vaan kemioista.
Minä kaipaan toisinaan tilaa niin kuin hänkin. Ja jos haluaa lähteä viikoksi likka/poikakavereiden kanssa jonnekin, niin se sallitaan! Ei riitoja, mykkäkouluja... ei me edes osata riidellä.
Asioista ollaan kyllä erimieltä mutta ei huutaminen ratkaise mitään. Taidetaan olla aika tylsiä aikuisia... :(
Mutta vielä ollaan aina valmiita hyviin bileisiin, minä ehkä hieman helpommin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898176
- 896268
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556188Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344771- 423256
- 503245
- 442799
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per462740- 482712
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572672