oon tään kesän aikana vaihtanu aika monta tulppaa ja jotkut ei tunnu kestävän ku sen yhen päivän jos sitäkään ja platium tulpat ihan vähä kauemmin mikä vika?
miksi ktm syö tulppia?
8
5738
Vastaukset
- tulppiensyönti
Mulla mhajotti kanssa, varsinkin hitaassa ajossa. Loppui, kun nostin neulaa yhden pykälä. Oli siis vaan liian rikkaalla.
- simapekko Littu-vitukko
Neulan nosto rikastaa seoksen edelleen. :O
- niiikke
simapekko Littu-vitukko kirjoitti:
Neulan nosto rikastaa seoksen edelleen. :O
ei toimi mikää neulan nosto
- oljyyy
niiikke kirjoitti:
ei toimi mikää neulan nosto
Huono öljy tai liian rikas bensa. 2.5 % ei ainaskaan rikkaampi...
Käytätkö 8 tai 9 tulppaa... - nikkee
oljyyy kirjoitti:
Huono öljy tai liian rikas bensa. 2.5 % ei ainaskaan rikkaampi...
Käytätkö 8 tai 9 tulppaa...ei ole vika niissä ehdotettii sytytyspuolaa voisko johtua siitä ja minkähä hintane sellanen mahtaa olla...
- seokset
kohdalleen. Tyhjäkäyntisuutin, neula ja pääsuutin oikeaksi, niin alkaa mopo toimimaan. Käy myös rikkaalla, jos putsari on tukossa tai ryyppy jää vähän päälle.
- njbdpv
mulla söi pienill kiekoill ajaessa ajat enemmä piikillä nii ei syö tulppii
- Kokemusta omaava
Nosta sylinteri paikoiltaan ja vaihda tiiviste pakoaukonympäriltä,se nimittäin vuotaa moottoriöljyt sylinteriin männän päälle ja polttaa nopeasti tulpan pilalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394523Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.5643429Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732171Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o121734- 961596
MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis351558TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1611261OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301108- 2241041
- 70976