oon tään kesän aikana vaihtanu aika monta tulppaa ja jotkut ei tunnu kestävän ku sen yhen päivän jos sitäkään ja platium tulpat ihan vähä kauemmin mikä vika?
miksi ktm syö tulppia?
8
6096
Vastaukset
- tulppiensyönti
Mulla mhajotti kanssa, varsinkin hitaassa ajossa. Loppui, kun nostin neulaa yhden pykälä. Oli siis vaan liian rikkaalla.
- simapekko Littu-vitukko
Neulan nosto rikastaa seoksen edelleen. :O
- niiikke
simapekko Littu-vitukko kirjoitti:
Neulan nosto rikastaa seoksen edelleen. :O
ei toimi mikää neulan nosto
- oljyyy
niiikke kirjoitti:
ei toimi mikää neulan nosto
Huono öljy tai liian rikas bensa. 2.5 % ei ainaskaan rikkaampi...
Käytätkö 8 tai 9 tulppaa... - nikkee
oljyyy kirjoitti:
Huono öljy tai liian rikas bensa. 2.5 % ei ainaskaan rikkaampi...
Käytätkö 8 tai 9 tulppaa...ei ole vika niissä ehdotettii sytytyspuolaa voisko johtua siitä ja minkähä hintane sellanen mahtaa olla...
- seokset
kohdalleen. Tyhjäkäyntisuutin, neula ja pääsuutin oikeaksi, niin alkaa mopo toimimaan. Käy myös rikkaalla, jos putsari on tukossa tai ryyppy jää vähän päälle.
- njbdpv
mulla söi pienill kiekoill ajaessa ajat enemmä piikillä nii ei syö tulppii
- Kokemusta omaava
Nosta sylinteri paikoiltaan ja vaihda tiiviste pakoaukonympäriltä,se nimittäin vuotaa moottoriöljyt sylinteriin männän päälle ja polttaa nopeasti tulpan pilalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201737
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991558Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy441066Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29919Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?40910Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44792Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37750