Sinulle joka spreijasit autoni viime viikolla. Oli jo kolmas kerta.
Minulla on nyt valvontasysteemi, joka piippaa makuuhuoneessa, jos joku lähestyy autoani.
Minulla on ladattu haulikko valmiina odottamassa.
Nyt vituttaa sen verran että lähden vaikka vankilaan taposta. Ja sinä lähdet monosen kyydissä.
Autoni töhrijälle
7
1357
Vastaukset
- maallinen
no ei kannata lusimaan kummiskaan lähtä jonkin
maallisen pellin takia.
kunnon opetus ois paikallaan,kun toisen omaisuutta törkeästi tuhotaan. - tsottsot.
Ota rennosti ja ajele tagi-tojotallasi niinkuin mitään ei olisi tapahtunut.
- Greekface
Kohta ei ole sitä haulikkoa eikä autoakaan.
- Raivopää
Laiton uhkaus (jos tämä nyt sitten edes oli sellainen, koska sen kohdetta ei voi tarkasti yksilöidä) on asianomistajarikos.
Joten siitä vaan arvoisa spreijaaja tekemään uhkauksestani rikosilmoitusta. Samalla joudut tunnustamaan töhrintäsi. Tai jos et tunnusta, niin et ole asianomistaja eikä syyttäjä voi lain mukaan syyttää minua laittomasta uhkauksesta. Ellei nyt sitten "yleinen etu vaadi", on siellä rikoslaissa toki sellainenkin pykälä. Mikähän etu se olisi? Yleinen lainkuuliaisuus? Entäs jos arvoisa spreijaaja jättäisit toisen omaisuuden rauhaan yleisen lainkuuliaisuuden nimissä?
PS. Ei minulla ole edes haulikkoa tai muutakaan asetta eikä edes sitä hälytysjärjestelmää. Kunhan hiukan purin höyryä kolmen kaljan jälkeen autoa pari tuntia liuottimella putsattuani. Ei muuten lähtenyt ihan täysin, oli jotenkin syövyttänyt jäljen maalipintaan. Pitänee maalauttaa.
- esko vuodelta 1956
nykyään nuoriso töhertelee kauheaa jälkeä. oliko autossa pillun kuvia vai kiroilu tekstejä vai näitä outoja koukeroita tageja.
- vai missä se oli?
Missäpäin tapahtui? Pari potentiaalista olisi Röykässä. Harjoittelivat jo 1. luokalla tollasta, vaikka kehitysvammaisia ovatkin. Olisko nyt taidot kasvaneet ja onnistuu kirkkoveneetkin?
- Voihan Vi**u
Röykkä Röykkä Röykkä Röykkä
JEE JEE JEE JEE
Röykkä rulez ok
Röykkä rulettaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2936567Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652039- 1801780
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151257- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681163Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71136RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521025Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962