Härkä mies - arvoitus

Vesm.nainen

Onko se nyt niin että härkä jättää treffeille
pyytämättä jos nainen ei tee aloitta.
Olen 2.5 kuukautta kirjoitellut härkämiehen
kanssa aika tiiviisti.Nyt sitten itse pyysin
treffeille ja sanoin että olet kai ujo.kun et
ole trefeille pyytänyt.
Sanoi kyllä viljailleensa treffeistä jo pitkään.
minä tulkitsin sen todellisen kiinnostuksen
puutteena.Ensitreffit on sovittu ensi perjantaille.
Mahtaako hän ne jopa perua,ujoudesta.esim.
Kertokaa härkämiehet miten minun pitää käyttäytyä.
Ja muutkin härkämiehen kokeneet.
Pitääkö minun vietellä hänet heti vai myöhemmin.
Osaako tai uskaltaako hän tehdä aloitteen..
Olen vesimies.nainen,miten härkä mielestänne
sopii..ja päinvastoin

41

8144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HärkäTÄR

      Vastaan sinulle, älä puutu siihen tai jos puutut ni muista ettet kiinny siihen. Härkämies on täysin paska, kiittämätön, ei ymmärrä jos joku auttaa tai on hänelle läheinen tai auttavainen,. On tunteeton ja toisen syyllistävä ja alistava,,hui,, puhun kokemuksesta

    • ei..

      ole parhain mahdollinen tähtimerkeistä.
      mutta kuitenkin se todellinen luonne ja kiintymys toiseen on lopulta tekijä joka voi tehdä ihmeitä. Härkämies on alussa ujo ja hieman harkitseva .Ehkä tämä sun härkämies on joskus saanut siipeensä ja siitä voi johtua hänen arkuus tai epävarmuus. Härkämies tekee kyllä aloitteen mutta
      ..siihen tarvittaan kärsivällisyyttä ja aikaa.
      jos haluaat kaiken tapahtuvan nopeasti ..sillä tavalla vaan painostat häntä ja hän vetäytyy omiin oloihin.

      Härkämies on hieman itsepäinen mutta oikeudenmukainen ja ottaa kyllä toimivassa parisuhteessa toisen huomioon ja sisäisen herkkyyden näytettyä sinulle ..tulet olemaan hänen ikuisesti ihastunut:)

      joten voit rauhallisinmielin tutustua häneen ilman mitään suurempaa "Liisa ihmemaassa" ajatuksia.

      onnea ja menestystä treffeille.

      • nainen52lappi

        Täysi sika,,käyttää naisia vaan hyväkseen.Ei mikään
        ujo,laskelmoiva,,pelimies viimesen päälle.
        Itsepäinen,mustis,äkkipikainen,jättää helposti,
        kuitenkin kiusaa kuukausia ja yrittää saada sut
        takaisin.Leikkii toisen tunteilla..Unohda,,säästyt paljolta.


      • palautteesta..
        nainen52lappi kirjoitti:

        Täysi sika,,käyttää naisia vaan hyväkseen.Ei mikään
        ujo,laskelmoiva,,pelimies viimesen päälle.
        Itsepäinen,mustis,äkkipikainen,jättää helposti,
        kuitenkin kiusaa kuukausia ja yrittää saada sut
        takaisin.Leikkii toisen tunteilla..Unohda,,säästyt paljolta.

        tuo on jo niin monesti kuultu.
        Mikä oli se luonteen piirre mihin joskus rakastuit tähän hirveään härkämieheen.
        Mikä sinun oma merkisi on..?


      • N:vesmies

        Kiitos vastauksesta...
        Ongelma on myös se.että hän on 8-vuotta nuorempi.
        Poikani mielestä ikä ei ole ongelma..ja olen paljon ikäistäni nuorempi..
        exäni oli minua 14v.vanhempi eikä 30-vuotinen liitto hänen ikään kaatunut.
        Olen kirjoitellut paljon 60-kymppisten kanssa ja
        käynyt treffeilläkin...tohtoreita,maistereita,
        mutta vain harva senikäinen on nuorekas...koen
        olevani aivan eri vuosikymmeneltä.Olen urheillut
        pienestä pitäen.klassista balettia.yms nytkin.
        Joskus 50-kymmppisetkin tuntuvat jämähtäneen
        paikoilleen.
        Tällaista "ikäahdistusta koen"
        Tämän m-härän mielestä näytän kuvassa "vetävältä"
        On kuulemma kiinnostunut vanhemmista naisista.
        Viestejä tulee jatkuvasti.
        Hän vielä ikäistäänkin nuoremmalta ja terävä muutenkin,
        se minua myös kovasti kiehtoo..
        Muihin meilailijoihin olen kyllästynyt alta
        aikayksikön,kun oikein keksimällä pitää keksiä
        mitä vastaa.Tämänkin h-miehen kanssa kirjoittelin
        jo viime tammikuussa..muutamia kertoja ja nyt
        päivittäin..nyttenkin tuolla odottaa tekstari
        ja sähköposti häneltä...
        pitänee laittaa jäitä hattuun ja tarjota vain
        hyvää ystävyyttä..loukkaantuuko hän?!
        vesimiesnainen


      • ainakin..
        N:vesmies kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta...
        Ongelma on myös se.että hän on 8-vuotta nuorempi.
        Poikani mielestä ikä ei ole ongelma..ja olen paljon ikäistäni nuorempi..
        exäni oli minua 14v.vanhempi eikä 30-vuotinen liitto hänen ikään kaatunut.
        Olen kirjoitellut paljon 60-kymppisten kanssa ja
        käynyt treffeilläkin...tohtoreita,maistereita,
        mutta vain harva senikäinen on nuorekas...koen
        olevani aivan eri vuosikymmeneltä.Olen urheillut
        pienestä pitäen.klassista balettia.yms nytkin.
        Joskus 50-kymmppisetkin tuntuvat jämähtäneen
        paikoilleen.
        Tällaista "ikäahdistusta koen"
        Tämän m-härän mielestä näytän kuvassa "vetävältä"
        On kuulemma kiinnostunut vanhemmista naisista.
        Viestejä tulee jatkuvasti.
        Hän vielä ikäistäänkin nuoremmalta ja terävä muutenkin,
        se minua myös kovasti kiehtoo..
        Muihin meilailijoihin olen kyllästynyt alta
        aikayksikön,kun oikein keksimällä pitää keksiä
        mitä vastaa.Tämänkin h-miehen kanssa kirjoittelin
        jo viime tammikuussa..muutamia kertoja ja nyt
        päivittäin..nyttenkin tuolla odottaa tekstari
        ja sähköposti häneltä...
        pitänee laittaa jäitä hattuun ja tarjota vain
        hyvää ystävyyttä..loukkaantuuko hän?!
        vesimiesnainen

        että jos kerran luovuttaa ilman mitään järkevää syytä. Ei luottamus enään palaa entiselleen.
        Jos tunnet että kaikki on ihan hyvin ja haluaat tutustua häneen todella .
        Tekisit sen avoimmin sydämmin ja rehellisesti.
        Älä missään nimessä ala leikkimään kissa ja hiiri leikkiä.!
        jokainen voi olla alkuaikoina hieman epävarmoja ja epäileviä.
        Ole avoin joka asiassa,se saa toisenkin avautumaan lopulta.


      • nainen52lappi
        palautteesta.. kirjoitti:

        tuo on jo niin monesti kuultu.
        Mikä oli se luonteen piirre mihin joskus rakastuit tähän hirveään härkämieheen.
        Mikä sinun oma merkisi on..?

        Härkä oli erilainen,kuin entiset kaverini.Joskus
        tosi hauska ja huomioiva,mutta nopeasti mielialat
        vaihtuivat laidasta laitaan.Rakastuin tietty Härkään
        mutta,hän ei pysty ketään rakastaan,ei koskaan,näin
        hän kertoi.Oli kuitenkin katkera tultuaan jätetyksi
        juuri tuon huonon luonteensa takia.Itse olen kylä
        jouskari.


      • tuossa..
        nainen52lappi kirjoitti:

        Härkä oli erilainen,kuin entiset kaverini.Joskus
        tosi hauska ja huomioiva,mutta nopeasti mielialat
        vaihtuivat laidasta laitaan.Rakastuin tietty Härkään
        mutta,hän ei pysty ketään rakastaan,ei koskaan,näin
        hän kertoi.Oli kuitenkin katkera tultuaan jätetyksi
        juuri tuon huonon luonteensa takia.Itse olen kylä
        jouskari.

        horoskoopissa jotain perää sitten.
        koska jouskari ja härkä ovat todella
        huono yhdistelmä.
        No eihän sitä voi kuitenkaan elää ihan
        merkkien mukaan. itse luulin että oinas olisi se elämäni-mies ,mutta mettään meni koko juttu:)
        ehkä seuravalla kerralla parempi tuuri:)


      • vees.nainen
        ainakin.. kirjoitti:

        että jos kerran luovuttaa ilman mitään järkevää syytä. Ei luottamus enään palaa entiselleen.
        Jos tunnet että kaikki on ihan hyvin ja haluaat tutustua häneen todella .
        Tekisit sen avoimmin sydämmin ja rehellisesti.
        Älä missään nimessä ala leikkimään kissa ja hiiri leikkiä.!
        jokainen voi olla alkuaikoina hieman epävarmoja ja epäileviä.
        Ole avoin joka asiassa,se saa toisenkin avautumaan lopulta.

        H-miehestä
        kiitos positiivisesta palautteesta.
        Ihmisiähän ne miehetkin ovat,haavoittuvia
        ujoja,arkojakin...Jutut saumasukista, piikkareista
        aina välillä saa minutkin punastumaan..
        Kerroinkin että perjantaiksi pukeudun huntuun
        kun jännittää..vesimies-n


      • minä ite härkä
        palautteesta.. kirjoitti:

        tuo on jo niin monesti kuultu.
        Mikä oli se luonteen piirre mihin joskus rakastuit tähän hirveään härkämieheen.
        Mikä sinun oma merkisi on..?

        Rakastuin häneen, hän oli MIES isolla ämmällä. Siihen naiset rakastuu, mutta totuus paljastuu kyllä sitte. Itse olen myös härkä


      • Varovainen.....
        N:vesmies kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta...
        Ongelma on myös se.että hän on 8-vuotta nuorempi.
        Poikani mielestä ikä ei ole ongelma..ja olen paljon ikäistäni nuorempi..
        exäni oli minua 14v.vanhempi eikä 30-vuotinen liitto hänen ikään kaatunut.
        Olen kirjoitellut paljon 60-kymppisten kanssa ja
        käynyt treffeilläkin...tohtoreita,maistereita,
        mutta vain harva senikäinen on nuorekas...koen
        olevani aivan eri vuosikymmeneltä.Olen urheillut
        pienestä pitäen.klassista balettia.yms nytkin.
        Joskus 50-kymmppisetkin tuntuvat jämähtäneen
        paikoilleen.
        Tällaista "ikäahdistusta koen"
        Tämän m-härän mielestä näytän kuvassa "vetävältä"
        On kuulemma kiinnostunut vanhemmista naisista.
        Viestejä tulee jatkuvasti.
        Hän vielä ikäistäänkin nuoremmalta ja terävä muutenkin,
        se minua myös kovasti kiehtoo..
        Muihin meilailijoihin olen kyllästynyt alta
        aikayksikön,kun oikein keksimällä pitää keksiä
        mitä vastaa.Tämänkin h-miehen kanssa kirjoittelin
        jo viime tammikuussa..muutamia kertoja ja nyt
        päivittäin..nyttenkin tuolla odottaa tekstari
        ja sähköposti häneltä...
        pitänee laittaa jäitä hattuun ja tarjota vain
        hyvää ystävyyttä..loukkaantuuko hän?!
        vesimiesnainen

        Tuntuupa tutulta. Minulla oli neljättä vuotta härkä. Välillä olimme ja taas 3kuukautta väliä. kuukauden välejä. Tuossa ajassa lipsahteli häneltä. Minä kun olen häntä 10v vanhempi. Minä myös olen urheillut pienen ikäni ,ja menen hänen ohitse nuorekkuudessa näössä minua yrittää vain nuoret..Vanhat ei naureskelevat kun sanon ikäni.Eivät sekaannu lastensa ikäsii kuulemma. Tämä mies on 41v mutta syönyt itsensä pahan näköseksi sanoisin 55v näkönen kunto 70v.Jotain on kun katson hänen kuvaa lapsekas nuorekas. Mutta kun sitten tuntee henkilökohtasesti hänen lapsekkuus häviää. Tuo sitten kun halusi vanhemman kypsemmän. Selvisi ajan kanssa hänellä 2 lasta eri naisiin. Taisteli itelleen toista lehtolastaan 3vuotta. Nyt 6v. Hänen mielestään kumpikin äiti kelvoton hoitaa. Halusi itelleen kokonaan.Toisen kanssa onnistuikin hänellä hän neitoiässä nyt. Sitten lipsahteli asioita kun oli juopuneena. Siis etsi hyvän näköisen mutta vanhemman ei enää siitoskykyinen sanoi. Ei halua lapsia. Sitten tuli paukku. Kolmen tapailu vuoden jälkeen alkoi rajusti lähentyä soitteli joka paikasta työmatkoiltaan jotka pyhiä siihen asti. Mietin ja pähkäilin. Olin shokissa. Olin tuleva vaimo yhtäkkiä. 3kuukautta teki tätä. Yhtäkkiä teki riidan. Ha haa sain puskaradion kautta tietää asuu vanhmepien taloa, ja hänen talossaa monen kuukauden remontti.Eli kyttäs asuntoani väliaikaseksi, kun olin muuttams 4huoneen asuntoon. Huh. Tajusin jos olisin mennyt halpaan olisi hän kylmästi muuttanut pois marraskuulla kun talossa loppuu reppa. Muunmuassa löysin häneltä kerran sähköposteja kopioituna eri naisilta. Kiittelivät kuumista öistä. Jopa 2 kiitti samana yönä papereissa. Luin niitä, ja selvisi olivat tavanneet deittipalstan kautta. Hän etsi aina naisia sieltä missä matkusti. Sen huomasin että se pahin kun mokasi itsensä ikäjutulla. Ei koskaan tosiaan enää ota siitosikäistä naista lasta haluavaa. Mutta hyvänäköinen pitää olla eikä saa roikkua. Olisi pitänyt olla valmiina 10minsas kun hän ilmoitti.


      • varovainen....................
        Varovainen..... kirjoitti:

        Tuntuupa tutulta. Minulla oli neljättä vuotta härkä. Välillä olimme ja taas 3kuukautta väliä. kuukauden välejä. Tuossa ajassa lipsahteli häneltä. Minä kun olen häntä 10v vanhempi. Minä myös olen urheillut pienen ikäni ,ja menen hänen ohitse nuorekkuudessa näössä minua yrittää vain nuoret..Vanhat ei naureskelevat kun sanon ikäni.Eivät sekaannu lastensa ikäsii kuulemma. Tämä mies on 41v mutta syönyt itsensä pahan näköseksi sanoisin 55v näkönen kunto 70v.Jotain on kun katson hänen kuvaa lapsekas nuorekas. Mutta kun sitten tuntee henkilökohtasesti hänen lapsekkuus häviää. Tuo sitten kun halusi vanhemman kypsemmän. Selvisi ajan kanssa hänellä 2 lasta eri naisiin. Taisteli itelleen toista lehtolastaan 3vuotta. Nyt 6v. Hänen mielestään kumpikin äiti kelvoton hoitaa. Halusi itelleen kokonaan.Toisen kanssa onnistuikin hänellä hän neitoiässä nyt. Sitten lipsahteli asioita kun oli juopuneena. Siis etsi hyvän näköisen mutta vanhemman ei enää siitoskykyinen sanoi. Ei halua lapsia. Sitten tuli paukku. Kolmen tapailu vuoden jälkeen alkoi rajusti lähentyä soitteli joka paikasta työmatkoiltaan jotka pyhiä siihen asti. Mietin ja pähkäilin. Olin shokissa. Olin tuleva vaimo yhtäkkiä. 3kuukautta teki tätä. Yhtäkkiä teki riidan. Ha haa sain puskaradion kautta tietää asuu vanhmepien taloa, ja hänen talossaa monen kuukauden remontti.Eli kyttäs asuntoani väliaikaseksi, kun olin muuttams 4huoneen asuntoon. Huh. Tajusin jos olisin mennyt halpaan olisi hän kylmästi muuttanut pois marraskuulla kun talossa loppuu reppa. Muunmuassa löysin häneltä kerran sähköposteja kopioituna eri naisilta. Kiittelivät kuumista öistä. Jopa 2 kiitti samana yönä papereissa. Luin niitä, ja selvisi olivat tavanneet deittipalstan kautta. Hän etsi aina naisia sieltä missä matkusti. Sen huomasin että se pahin kun mokasi itsensä ikäjutulla. Ei koskaan tosiaan enää ota siitosikäistä naista lasta haluavaa. Mutta hyvänäköinen pitää olla eikä saa roikkua. Olisi pitänyt olla valmiina 10minsas kun hän ilmoitti.

        Niin vielä akateemisesti koulutettu lukee kokoajan kirjoja ei katso tv kun ajan haaskuuta saa kirjoista enempi tietoa kuulemma.Leuhkii kirjoillaan seinät täynnä. Jotenkin silti kun luin niitä ne yksinkertasii. Ise pidän voimakkaista ajatusta herättävistä kirjoista. Pidin häntä viisaana mutta ajan kanssa huomasin olin paljon paljon viisaampi. Lopuksi huomasin hänen viisautensa kirjaviisautta. Käytti kirjaviisautta ei elämänviisautta ei oppinut mitään elämästä. Voi sitä vihaa vielä sanoisin kun jäi kiinni kosimisestaan. Osaa kääntää kummasti asian niin kuin nainen sitten petollinen kierä. Oli kyllä niin kummallinen utopinen aika elämässäni.Odotettavissa on hän parin kuukauden sisällä kolkuttaa taas oveani, kun käy taas jonku läpi deittipalstan kautta. Nyt vain olen viisastunut, ja minulla tulos elämääni ihana mies. ei koskaan enää härkää.


      • mun kokemusta
        vees.nainen kirjoitti:

        H-miehestä
        kiitos positiivisesta palautteesta.
        Ihmisiähän ne miehetkin ovat,haavoittuvia
        ujoja,arkojakin...Jutut saumasukista, piikkareista
        aina välillä saa minutkin punastumaan..
        Kerroinkin että perjantaiksi pukeudun huntuun
        kun jännittää..vesimies-n

        Minulla oli tuollainen härkä 2m vaalea, joka ihasteli sukkiani piikkareita seksiasujani keksi kaikkea seksin alalta.Toi viimesenä vuotena itsekkin välineitä mm ja sukkia ym. 3vuoden jälkeen alkoi haukkua nartuksi, ja halusin liikaa seksiä häneltä ja olin jos jotaki pettämässä häntä kuulemma. Tuos kirjoitin jo "ole varovainen." Pisti tämäkin juttu silmään. Oli niin kummallinen muutos yhtäkkiä kun seksi meni hyvin. Tuli mustasukkaseksi. Eli opin hän haluaa narttua miksi puhutteli kun halusi tätä sukkaleikkiä. Mutta kaipasi silti yhtäkkiä kilttiä eikä tajunnu niitä leikiksi naiselta minulta.Minä olin todella rakstunut ja halusin häneen tätä, sitä ei tajunnu lopuksi.Minulla oli kyse vain hänestä halu häneen, mutta ei ymmärtäny yleisti mut muille mielessään. Otti tosissaan että kuljen tuola narttuna. Se oli pelottavaa. Olen oppinut hänestä senkin että menee läpi elämän näin. Alkoi jopa ehdottelmaan kahta miestä, ja alkoi viimesenä vuotena määräämään viesteillä otat miehen, ja soitat kuuntelen ja tulen sit mukaan tai jatkamaan. Tuli aina vaan rohkeammaksi ehdotuksissaan. Sen verta olin järkevä että tajusin tuossa vaiheessa kun käski jo minua johonkin osotteeseen odotti toisen miehen kanssa. Tein stopin.Eli ole varovainen etsii vaihtelua tuo sun härkämies jos jo näkemättä puhuu tuollaisia. Etsii deittipalstan kautta todella seksiä vaihtelua ei tosissaan. (niitä lapsia ei saa tulla). Otta vanhempaa kokenutta.Härkämieheen jää kiinni. Vaikka tapailisi sinua parin viikon kuukauden välein et pysty irroittautumaan. Odotat näitä läheisyyskäyntejä.


      • on tärkein..
        varovainen.................... kirjoitti:

        Niin vielä akateemisesti koulutettu lukee kokoajan kirjoja ei katso tv kun ajan haaskuuta saa kirjoista enempi tietoa kuulemma.Leuhkii kirjoillaan seinät täynnä. Jotenkin silti kun luin niitä ne yksinkertasii. Ise pidän voimakkaista ajatusta herättävistä kirjoista. Pidin häntä viisaana mutta ajan kanssa huomasin olin paljon paljon viisaampi. Lopuksi huomasin hänen viisautensa kirjaviisautta. Käytti kirjaviisautta ei elämänviisautta ei oppinut mitään elämästä. Voi sitä vihaa vielä sanoisin kun jäi kiinni kosimisestaan. Osaa kääntää kummasti asian niin kuin nainen sitten petollinen kierä. Oli kyllä niin kummallinen utopinen aika elämässäni.Odotettavissa on hän parin kuukauden sisällä kolkuttaa taas oveani, kun käy taas jonku läpi deittipalstan kautta. Nyt vain olen viisastunut, ja minulla tulos elämääni ihana mies. ei koskaan enää härkää.

        Kiitos tarinastasi

        Ihmiset sekoaa tuolla deittiplstoilla ja
        jäävät riippuvaisiksi...ainahan sieltä
        seuraa saa..mutta minkälaista.
        Samalla sitten sekoittavat perhe-elämänsä..
        kun mikään ei riitä tai jos vielä parempi
        vastaan tulisi..
        Olen lähes vuoden ollut eronnut ja deittailua
        paljon harrastanut eron jälkeen..
        Monet jotka ottivat heti yhteyttä...
        mutta sitten ei mitään kuulunut..
        ovat taas kiinnostuneita.

        Onnea ja tasapainoa sinulle...vesimiesnainen


      • sivistystä..
        mun kokemusta kirjoitti:

        Minulla oli tuollainen härkä 2m vaalea, joka ihasteli sukkiani piikkareita seksiasujani keksi kaikkea seksin alalta.Toi viimesenä vuotena itsekkin välineitä mm ja sukkia ym. 3vuoden jälkeen alkoi haukkua nartuksi, ja halusin liikaa seksiä häneltä ja olin jos jotaki pettämässä häntä kuulemma. Tuos kirjoitin jo "ole varovainen." Pisti tämäkin juttu silmään. Oli niin kummallinen muutos yhtäkkiä kun seksi meni hyvin. Tuli mustasukkaseksi. Eli opin hän haluaa narttua miksi puhutteli kun halusi tätä sukkaleikkiä. Mutta kaipasi silti yhtäkkiä kilttiä eikä tajunnu niitä leikiksi naiselta minulta.Minä olin todella rakstunut ja halusin häneen tätä, sitä ei tajunnu lopuksi.Minulla oli kyse vain hänestä halu häneen, mutta ei ymmärtäny yleisti mut muille mielessään. Otti tosissaan että kuljen tuola narttuna. Se oli pelottavaa. Olen oppinut hänestä senkin että menee läpi elämän näin. Alkoi jopa ehdottelmaan kahta miestä, ja alkoi viimesenä vuotena määräämään viesteillä otat miehen, ja soitat kuuntelen ja tulen sit mukaan tai jatkamaan. Tuli aina vaan rohkeammaksi ehdotuksissaan. Sen verta olin järkevä että tajusin tuossa vaiheessa kun käski jo minua johonkin osotteeseen odotti toisen miehen kanssa. Tein stopin.Eli ole varovainen etsii vaihtelua tuo sun härkämies jos jo näkemättä puhuu tuollaisia. Etsii deittipalstan kautta todella seksiä vaihtelua ei tosissaan. (niitä lapsia ei saa tulla). Otta vanhempaa kokenutta.Härkämieheen jää kiinni. Vaikka tapailisi sinua parin viikon kuukauden välein et pysty irroittautumaan. Odotat näitä läheisyyskäyntejä.

        Ei täällä saa kirjoitella parituksesta...
        Sivistystä sinullekin...viestiketju poistetaan
        senvuoksi ehkä.


      • paritukseen
        vees.nainen kirjoitti:

        H-miehestä
        kiitos positiivisesta palautteesta.
        Ihmisiähän ne miehetkin ovat,haavoittuvia
        ujoja,arkojakin...Jutut saumasukista, piikkareista
        aina välillä saa minutkin punastumaan..
        Kerroinkin että perjantaiksi pukeudun huntuun
        kun jännittää..vesimies-n

        Ai otit sillä ei paritusta. Ise puhuit jo saumasukista korkkikset vihjailua. Mutta jos punastut jo siitä härkä ei oikea sinulle. Hän vaatii paljon juuri siinä asiassa. Yritin auttaa tajuamaan jos jo kun ei nähty puhuu tuollaisia ei hyvältä näytä. Eikä se paritusta vaan härkämiehen luonnolista seksuaalista halua.


    • KaurisNainen

      HärkäM on erittäin ujo. Jos tapaatte ensi perjantaina, on todennäköistä, että härkäM on "hermostunut" ja levoton. Älä missään tapauksessa yritä vietellä härkäM, vaan anna hänen hoitaa viettely. Hän ei viettele sinua todennäköisesti ensi perjantaina, vaan joskus myöhemmin. HärkäMiehen mottoon: Hiljaa hyvä tulee... HärkäM osaa tehdä aloitteen... Älä mieti tai torju härkäM
      koskaan tai pelisi on pelattu ainiaaksi. HÄRKÄMIESTÄ KANNATTAA ODOTTAA, MUTTA SE VAATII HELVETISTI KÄRSIVÄLLISYYTTÄ! HärkäM rakastuu harvoin. Onnea treffeille! Jos haluat selvittää teidän yhteensopivuuden, mene astrologille.

      • Ves.nainen

        H-mies V-nainen-nouseva-skorpioni

        Kiitos positiivisuudesta ja neuvoista..
        Olen itsekin harrastanut astrologiaa...
        Seppo Tanhuan sivuilla.astro.voi tehdä ns.pikana.
        itse "rakkaushoroskoopin yhteensopivuudesta"
        Totta on että yksin saa jäädä kun ryhtyy
        vedättämään ja seikkailemaan monien kanssa,
        kyllä kumppani sen huomaa...Minä ehkä en kun
        olen spontaani luonnonlapsi.
        Tuolla deittisivuilla en ole ollut viikkoon.
        Ei kyllä mielikään ole tehnyt.


    • jouskari...

      Tälläisellä yhdistelmällä lähden myös treffeille ensi perjantaina, kuukausi on kirjoiteltu. Tämä mies kertoo joskus olleensa sellainen "naistenkaataja", kerran avioliitossa ja viidesti asunutkin naisen kanssa. Juu, kertoo miehen luonteesta jotain ja varovaisesti edeten tässä olen mennyt. Tämä mies ei kyllä ole ollut ujo eikä ole säästellyt ihastuksen sanojaan, just sain viestinkin, että voisi jo sanoa melkein, että rakastaa, on niin ihastunut.

      Hieno tämä mies tuntuisi näin olevan, oikein mahtava ja tykkään hänestä suunnattomasti. Treffit vähän arveluttavat ja mietin miten ne menevät ja millainen hän todella on. Ujona ei voi tätä härkämiestä pitää ja ehdotellut kyllä jo alusta asti, että haluaisi niin kovasti nähdä.

      Saapa nähdä millainen taikina tästä tulee. Hyvin on nyt mennyt, mutta katsellaan...tulinen jousimies kyllä jaksaa odottaa ja tietää, että hiljaa hyvä tulee. Härkämies on itse niin täpinöissään, että välistä jo ihmettelen, onko moinen pelkkää näyttelemistä ja nostaako siellä taas päätään entinen naisennaurattaja, joka haluaa saada jälleen yhden merkin kirjaansa.

      • härkätreffeille

        Ensitreffeille Härkä miehen kanssa perjantaina
        Taitaa olla härkä - miesten onnen päivä.
        Vai meidän .Toivottavasti kaikkien.
        Tosin "härkämieheni" sanoi ,että niin kauan pitää
        odottaa.
        Onhan tämä harvinaista että hyvin jaksaa vaihtaa
        ajatuksia sen seitsemän kertaa päivässä.
        Onnea sinunkin perjantaillesi.


      • sattuma ja yhtäläisyyksiä,
        härkätreffeille kirjoitti:

        Ensitreffeille Härkä miehen kanssa perjantaina
        Taitaa olla härkä - miesten onnen päivä.
        Vai meidän .Toivottavasti kaikkien.
        Tosin "härkämieheni" sanoi ,että niin kauan pitää
        odottaa.
        Onhan tämä harvinaista että hyvin jaksaa vaihtaa
        ajatuksia sen seitsemän kertaa päivässä.
        Onnea sinunkin perjantaillesi.

        että meillä molemmilla on ensitreffit 3.10. härkämiesten kanssa, sinä olet vesimies ja minä jousimies.. ;))) Kumpainenkin tunnettu härkämme vasta hetken. Olisi kyllä mukavaa kuulla miten teidän treffit meni ja oliko hän sellainen millaisen kuvan olit saanut. Itse tässä välillä venkslaan ja mietin, perunko koko homman.. Tämä härkämies on muuten lähdössä reissun päälle lomailemaan, mites sinun härkäsi? Pysyykö suomenkamaralla lähiaikoina?


      • veeesnainen
        sattuma ja yhtäläisyyksiä, kirjoitti:

        että meillä molemmilla on ensitreffit 3.10. härkämiesten kanssa, sinä olet vesimies ja minä jousimies.. ;))) Kumpainenkin tunnettu härkämme vasta hetken. Olisi kyllä mukavaa kuulla miten teidän treffit meni ja oliko hän sellainen millaisen kuvan olit saanut. Itse tässä välillä venkslaan ja mietin, perunko koko homman.. Tämä härkämies on muuten lähdössä reissun päälle lomailemaan, mites sinun härkäsi? Pysyykö suomenkamaralla lähiaikoina?

        Hei ystäväiseni...

        Älä nyt jänistä...kävi miten kävi.Jää muuten
        vaivaamaan liikaa.Parempi katsoa kuin katua.
        Kyllähän minuakin jännittää..ramppikuumeen lailla.
        Tämä härkämies kuvailee sääriäni saumasukissa ja
        piikkareissa...ja aion sellaiset saumasukat hankkia
        ihan vaan rohkeuden osoituksena ja huumori..
        Itsekin juuri kertoi jännittävänsä.Mutten usko.
        Tulee luokseni syömään silloin perjantaina...
        Olet myös selvästi ihastunut...on kyllä tämäkin
        hyvin viettelevä.Varmaan sitten pyörryn
        jännityksestä tajuttomaksi...palataan sitten
        treffejen jälkeen maankamaralle ja kirjoitellaan.
        terv.vesim.n....
        Täytynee ottaa vitamiineja vahvikkeeksi


      • veees.nainen
        sattuma ja yhtäläisyyksiä, kirjoitti:

        että meillä molemmilla on ensitreffit 3.10. härkämiesten kanssa, sinä olet vesimies ja minä jousimies.. ;))) Kumpainenkin tunnettu härkämme vasta hetken. Olisi kyllä mukavaa kuulla miten teidän treffit meni ja oliko hän sellainen millaisen kuvan olit saanut. Itse tässä välillä venkslaan ja mietin, perunko koko homman.. Tämä härkämies on muuten lähdössä reissun päälle lomailemaan, mites sinun härkäsi? Pysyykö suomenkamaralla lähiaikoina?

        Ei suunnittele matkaa tietääkseni..On 51 v.
        Tuskin sama...Mutta ompa joskus käynyt
        että sama mies on tuttavankin kanssa kosiskellut.
        Yhteistuumissa sitten lopetettiin.
        Ei nyt kannata lähteä siitä että on epäluotettava..
        Mukavaa perjantaita.


      • jouskari..
        veees.nainen kirjoitti:

        Ei suunnittele matkaa tietääkseni..On 51 v.
        Tuskin sama...Mutta ompa joskus käynyt
        että sama mies on tuttavankin kanssa kosiskellut.
        Yhteistuumissa sitten lopetettiin.
        Ei nyt kannata lähteä siitä että on epäluotettava..
        Mukavaa perjantaita.

        eipä taida mies olla sama, tämä mies on kyllä nuorempi. Just tuossa soiteltiin ja kerroin mitä olen pohtinut. Hän otti sen kyllä kovin rakentavasti ja sanoi, että saan päättää (tietysti) ja miettiä tarkasti tapaammeko vai emme.

        Me ajattelimme lähteä metsäretkelle, olin suunnitellut piknikiä ja vilttilöhöilyä metsän siimeksessä, mutta taitaa olla vettä luvassa ja siltä osin vähän menee ainakin suunnitelmat uusiksi. Mutta mutta...katsotaan, lähdenkö sydämenjuoksuun mukaan....Palataan ehdottomasti viimeistään treffien jälkeen, jos sellaiset tulevat.

        Sähän olet kivaa suunnitellut hänen varalleen, pysy suunnitelmissasi ;)))


      • Upea härkämies
        jouskari.. kirjoitti:

        eipä taida mies olla sama, tämä mies on kyllä nuorempi. Just tuossa soiteltiin ja kerroin mitä olen pohtinut. Hän otti sen kyllä kovin rakentavasti ja sanoi, että saan päättää (tietysti) ja miettiä tarkasti tapaammeko vai emme.

        Me ajattelimme lähteä metsäretkelle, olin suunnitellut piknikiä ja vilttilöhöilyä metsän siimeksessä, mutta taitaa olla vettä luvassa ja siltä osin vähän menee ainakin suunnitelmat uusiksi. Mutta mutta...katsotaan, lähdenkö sydämenjuoksuun mukaan....Palataan ehdottomasti viimeistään treffien jälkeen, jos sellaiset tulevat.

        Sähän olet kivaa suunnitellut hänen varalleen, pysy suunnitelmissasi ;)))

        Treffeillä.
        Härkämies on upea.

        Sivistynyt, huomaavainen,tunteellinen.
        Juteltiin aamuöyhön asti,nukuttiin samassa sängyssä.
        Vaikkei oikeastaan nukuttu lainkaan,muttei rakasteltu.
        Minusta se oli kiinni.En halunnut tilannetta syntyvän
        ...liian paljon ,liian pian.

        Tosi siistiä.


      • jouskari..
        Upea härkämies kirjoitti:

        Treffeillä.
        Härkämies on upea.

        Sivistynyt, huomaavainen,tunteellinen.
        Juteltiin aamuöyhön asti,nukuttiin samassa sängyssä.
        Vaikkei oikeastaan nukuttu lainkaan,muttei rakasteltu.
        Minusta se oli kiinni.En halunnut tilannetta syntyvän
        ...liian paljon ,liian pian.

        Tosi siistiä.

        että teillä meni kaikki hyvin.. ;))

        Meidän treffit meni myös todella hienosti ja hän halailikin. Hän on aivan loistava ihminen ja hiljaa tästä voisi tullakin jotain, nyt pidän häntä enemmän ystävänä, en kykene vielä enempään. Ei suudeltu, johtui minusta. Annan ajan näyttää.


      • Hyvää jatkoa
        jouskari.. kirjoitti:

        että teillä meni kaikki hyvin.. ;))

        Meidän treffit meni myös todella hienosti ja hän halailikin. Hän on aivan loistava ihminen ja hiljaa tästä voisi tullakin jotain, nyt pidän häntä enemmän ystävänä, en kykene vielä enempään. Ei suudeltu, johtui minusta. Annan ajan näyttää.

        Miellyttävä tuttavuus.
        Varmasti myös hyvä rakastaja.


    • Vesimiestyttö81

      Itsellä härkämies ja olen vesimiesnainen. Minun mies ainakin "puski päälle" heti täysillä. Tekstaria pukkas usein ja halusi melkein joka päivä treffeille. Oli tosi romanttinen ja huomaavainen ja on sitä vieläkin. Erittäin hyvä mies mulle. Joissain asioissa itseppäinen, mutta meillä nää asiat on olleet yhteiseksi hyväksi ja hyvä että on pitänytkin päänsä. Huolehtivainen ja hellä.

      • tyyli.......................

        Vesimiesnainen sopii sen takia härälle kun ei laita vastaan. Tunnen vesimiesnaisia ,jotka ovat vain härkien kanssa vaikka härät asuvat toisen naisen kanssa. Vesimiesnaiset uskovat vain, kyllä se joskus mun on. Toinen minkä huomannut antavat miehen tulla koska vain mihkä aikaan vaikka aamuyöstä. Tulevat usein viihteeltä n. 2, 3 maissa. Vesimiesnainen ottaa vastaan ei saarnaa ei moiti alistuu härälle. Sanoisin että esim. neitsytnainen monta kertaa itse on yhtä voimakas kuin härkä eikä hyväksy härkä tulee paanalta yöllä viereen kun ei mäihä käynyt paanalla. Mutta vesimiesnainen ei välitä tällaisesta vaikka sitten tulisi härkä suoraa avovaimonsa sängystä häneen.


      • V-Nainen
        tyyli....................... kirjoitti:

        Vesimiesnainen sopii sen takia härälle kun ei laita vastaan. Tunnen vesimiesnaisia ,jotka ovat vain härkien kanssa vaikka härät asuvat toisen naisen kanssa. Vesimiesnaiset uskovat vain, kyllä se joskus mun on. Toinen minkä huomannut antavat miehen tulla koska vain mihkä aikaan vaikka aamuyöstä. Tulevat usein viihteeltä n. 2, 3 maissa. Vesimiesnainen ottaa vastaan ei saarnaa ei moiti alistuu härälle. Sanoisin että esim. neitsytnainen monta kertaa itse on yhtä voimakas kuin härkä eikä hyväksy härkä tulee paanalta yöllä viereen kun ei mäihä käynyt paanalla. Mutta vesimiesnainen ei välitä tällaisesta vaikka sitten tulisi härkä suoraa avovaimonsa sängystä häneen.

        Olen vesimies-nainen.
        Nouseva skorpioni-kotka.

        Miestäni en kyllä jaa enkä koske tikullakaan
        toisten miehiin.

        Tosin en kylläkään ole taskujen ja kännykän
        tietojen tutkimiseen sorru.

        Joten älä puhu P:skaa vesimies naisista.


      • Vesimiestyttö81
        tyyli....................... kirjoitti:

        Vesimiesnainen sopii sen takia härälle kun ei laita vastaan. Tunnen vesimiesnaisia ,jotka ovat vain härkien kanssa vaikka härät asuvat toisen naisen kanssa. Vesimiesnaiset uskovat vain, kyllä se joskus mun on. Toinen minkä huomannut antavat miehen tulla koska vain mihkä aikaan vaikka aamuyöstä. Tulevat usein viihteeltä n. 2, 3 maissa. Vesimiesnainen ottaa vastaan ei saarnaa ei moiti alistuu härälle. Sanoisin että esim. neitsytnainen monta kertaa itse on yhtä voimakas kuin härkä eikä hyväksy härkä tulee paanalta yöllä viereen kun ei mäihä käynyt paanalla. Mutta vesimiesnainen ei välitä tällaisesta vaikka sitten tulisi härkä suoraa avovaimonsa sängystä häneen.

        Aika katkeraa puhetta! Olet tainnut menettää härkäsi vesimiehelle .. minun härkämies ei tosiaankaan rieku kapakoissa, hän haluaa olla koko ajan minun kanssani. Riitti kun ilmoitin hänelle suhteen alussa että en tykkää kapakoivista miehistä.

        Hän ei todellakaan petä minua kun on kaikki illat minun kanssani. Osaan kyllä laittaa hänelle hanttiin, mutta monesti se ei ole ollut tarpeen koska tulemme niin hyvin toimeen. Härät ovat kilttejä ja lempeitä eivätkä pidä ärhentely/ilkeily tyylistä, siksikin kiltti vesimies sopii hyvin.

        On totta että monet vesimiesnaiset ovat joustavia ja ymmärtäväisiä ja saattavat jopa katsoa sivusuun pettämisenkin, mutta se on yksilöstä kiinni. Itse en hyväksyisi todellakaan pettämistä.


      • suhteeseen..vielä

        Kiitos vastaksestasi.

        Treffit olivat täydelliset,hyvää ruokaa,
        hyviä keskusteluja H:miehen kanssa.Samassa
        sängyssä nukuttiin,mutten halunnut loukata häntä,
        käyttämällä seksuaalisti hyväkseni,koska en ole
        valmis vielä,vakituiseen suhteeseen.
        Erostani on vasta vajaa vuosi.
        "vapauttain ,kukaan ei saa" ainakaan vielä.

        Kyllä on viimeisen päälle hieno ja sivistynyt,
        seksikäs pehmo ja periaatteelinen.
        Hyvää jatkoa ja onnea härkä- miehesi kanssa.

        Terv. Vesimies -nainen.Nouseseva skorpioni-kotka.

        Ps.kirjoitin yhden vastauksen nimi.m V-Nainen


      • Neitsyt.............ikuisesti
        Vesimiestyttö81 kirjoitti:

        Aika katkeraa puhetta! Olet tainnut menettää härkäsi vesimiehelle .. minun härkämies ei tosiaankaan rieku kapakoissa, hän haluaa olla koko ajan minun kanssani. Riitti kun ilmoitin hänelle suhteen alussa että en tykkää kapakoivista miehistä.

        Hän ei todellakaan petä minua kun on kaikki illat minun kanssani. Osaan kyllä laittaa hänelle hanttiin, mutta monesti se ei ole ollut tarpeen koska tulemme niin hyvin toimeen. Härät ovat kilttejä ja lempeitä eivätkä pidä ärhentely/ilkeily tyylistä, siksikin kiltti vesimies sopii hyvin.

        On totta että monet vesimiesnaiset ovat joustavia ja ymmärtäväisiä ja saattavat jopa katsoa sivusuun pettämisenkin, mutta se on yksilöstä kiinni. Itse en hyväksyisi todellakaan pettämistä.

        En ole menettänyt härkääni. Hän menetti pari kertaa minut;-)..(Jos oikein mietin en ole menettänyt yhtäkään miestäni. Minä olen tehnyt loput). Sanoi huomanneensa kuinka tärkeä olen kun olin saavuttamattomissa pari kuukautta. Lukekaa kirjoitukset kunnolla. Kerroin tuntemistani vesimiesnaisista en sinusta. Täälä kirjoittaa kypsät naiset jotka menneet läpi elämässään, ja nähneet.Puhumme,ja puhuin 45-52v naisista. Teillä vuonna-vuoden81 lapsilla vielä paljon opittavaa. Odotetaan kun tulet 40v ikään. Avioliitto väljähtyy ja se härkämiehen vietti, ja ne 50v 40v villitykset alkaa.Ei minunkaan Härkämies halua käyn kapakoissa.Niin hän nyt 42v itse liikematkoillaan joutuu käymään. Isekeskeisiä kun ovat. Enhän minä sitten saa;-) tai en saisi. Niin tämä minunkin härkämies meni nuoruudessaan 10vuoden avioliiton läpi, ja muutaman suhteen sen jälkeen. Nyt jäänyt minuun n. 4vuotta olemme taivaltaneet yhdessä.


      • Puhuit ..yleistäen
        Neitsyt.............ikuisesti kirjoitti:

        En ole menettänyt härkääni. Hän menetti pari kertaa minut;-)..(Jos oikein mietin en ole menettänyt yhtäkään miestäni. Minä olen tehnyt loput). Sanoi huomanneensa kuinka tärkeä olen kun olin saavuttamattomissa pari kuukautta. Lukekaa kirjoitukset kunnolla. Kerroin tuntemistani vesimiesnaisista en sinusta. Täälä kirjoittaa kypsät naiset jotka menneet läpi elämässään, ja nähneet.Puhumme,ja puhuin 45-52v naisista. Teillä vuonna-vuoden81 lapsilla vielä paljon opittavaa. Odotetaan kun tulet 40v ikään. Avioliitto väljähtyy ja se härkämiehen vietti, ja ne 50v 40v villitykset alkaa.Ei minunkaan Härkämies halua käyn kapakoissa.Niin hän nyt 42v itse liikematkoillaan joutuu käymään. Isekeskeisiä kun ovat. Enhän minä sitten saa;-) tai en saisi. Niin tämä minunkin härkämies meni nuoruudessaan 10vuoden avioliiton läpi, ja muutaman suhteen sen jälkeen. Nyt jäänyt minuun n. 4vuotta olemme taivaltaneet yhdessä.

        Siinä sen näkee....X:SÄNI oli neitsyt mies
        ja aina puhuttiin..hiukkasen eri asioista.
        Etenkin loppuvaiheessa.

        Ps.Aloitin tämän palstan ja olen jo täyttänyt 55.v
        Enkä leuhki,kuka on jättänyt.
        Ei kuulu vesimiehen ominaisuuksiin.
        V-nainen.Nouseva skorpioni-kotka


      • Vesimiestyttö81
        Neitsyt.............ikuisesti kirjoitti:

        En ole menettänyt härkääni. Hän menetti pari kertaa minut;-)..(Jos oikein mietin en ole menettänyt yhtäkään miestäni. Minä olen tehnyt loput). Sanoi huomanneensa kuinka tärkeä olen kun olin saavuttamattomissa pari kuukautta. Lukekaa kirjoitukset kunnolla. Kerroin tuntemistani vesimiesnaisista en sinusta. Täälä kirjoittaa kypsät naiset jotka menneet läpi elämässään, ja nähneet.Puhumme,ja puhuin 45-52v naisista. Teillä vuonna-vuoden81 lapsilla vielä paljon opittavaa. Odotetaan kun tulet 40v ikään. Avioliitto väljähtyy ja se härkämiehen vietti, ja ne 50v 40v villitykset alkaa.Ei minunkaan Härkämies halua käyn kapakoissa.Niin hän nyt 42v itse liikematkoillaan joutuu käymään. Isekeskeisiä kun ovat. Enhän minä sitten saa;-) tai en saisi. Niin tämä minunkin härkämies meni nuoruudessaan 10vuoden avioliiton läpi, ja muutaman suhteen sen jälkeen. Nyt jäänyt minuun n. 4vuotta olemme taivaltaneet yhdessä.

        Ikä ei todellakaan kerro ihmisestä mitään, se kertoneekin ajatusmaailmastasi jotain kun ikärasismiin sorrut. Olen huomannut, että joskus minun ikäisellä on enemmän sydämen sivistystä ja viisautta kuin monella 40-50 naisella. Olen tähän ikääni mennessä ehtinyt tutustua erilaisiin miehiin ja olla erilaisissa parisuhteissa. En usko siihen että oma härkämieheni on juuri samanlainen kuin sinun. Pelimiehiä on kaikissa horoskooppimerkeissä. Olen pahoillani puolestasi jos sellaiseen kapsahdit. Mieheni ei ole ainut härkä jonka tunnen, yleensä he ovat kilttejä, uskollisia ja läheisistään huoltapitäviä yksilöitä. Kaikkien avioliitto ei myöskään pääse väljähtymään on myös onnellisia tarinoita, jokaiselle on SE OIKEA olemassa, mutta se ei välttämättä ole se ensimmäinen eikä se toinenkaan yritys.


      • jotkut pahenee
        Vesimiestyttö81 kirjoitti:

        Ikä ei todellakaan kerro ihmisestä mitään, se kertoneekin ajatusmaailmastasi jotain kun ikärasismiin sorrut. Olen huomannut, että joskus minun ikäisellä on enemmän sydämen sivistystä ja viisautta kuin monella 40-50 naisella. Olen tähän ikääni mennessä ehtinyt tutustua erilaisiin miehiin ja olla erilaisissa parisuhteissa. En usko siihen että oma härkämieheni on juuri samanlainen kuin sinun. Pelimiehiä on kaikissa horoskooppimerkeissä. Olen pahoillani puolestasi jos sellaiseen kapsahdit. Mieheni ei ole ainut härkä jonka tunnen, yleensä he ovat kilttejä, uskollisia ja läheisistään huoltapitäviä yksilöitä. Kaikkien avioliitto ei myöskään pääse väljähtymään on myös onnellisia tarinoita, jokaiselle on SE OIKEA olemassa, mutta se ei välttämättä ole se ensimmäinen eikä se toinenkaan yritys.

        Olet aivan oikeassa.Ikä ei tuo viisautta
        eikä viehättävyyttä.
        Jollei sitä sitä ole alunperinkään..
        niin mistä se voi lisääntyä.

        Palstan aloittaja


    • Anonyymi

      Härkämies on epäluotettava. Piirittää kyllä, mutta voi olla kiinni edellisessä ja vähän piirittää muitakin. En ymmärrä. Ei ole kasvanut aikuiseksi, on kuin pikkupoika pahimmassa tarkoituksessa.
      Aivan outo höpöttäjä.
      En voi sietää härkömiestä, koska hön on itsekäs, pihi, epäluotettava. Lihoo isomahaiseksi jo viisikymppisenä ja ei edes ymmärrä sen olevan huono juttu. Liian mukavuudenhaluinen. Istuu Volvossaan, se on ainoa liikunta.
      Never.

      • Anonyymi

        Tää oli hyvä:D mutta tuohon että härät ovat kyllä aika luotettavia aineskin monet ketä olen tavannut myös piheydestä en tiedä enemmänkin tarkkoja rahan käytöstään. Aika jääräpäisiä ovat nämä ketä tavannut.


    • Anonyymi

      hei elkää arvottako ihmisiä horoskoppien perustheella. Ei elkää tehkö niin. Se on väärin. Mä tein sitä samaa mitä teistä moni tekee mut ei se kannata. Eräs kokenut nainen tuli kertoon ja sanoon mulle kerran suorat sanat niin mie opin häneltä elämänviisautta. Ehkä tietämättänne syyllistytte kiusaamiseen kun tuomitsette ja arvotatte horoskooppien perusteelle ihmiset. Hyi.

      • Anonyymi

        itse olen aurinko härkä. Olen kotona oleskeleva. Mukautuvainen. En ole lihava(ei ole isoa mahaa). tykkään harrastaa liikuntaa(pitkät kävelylenkit). En sopeudu uusiin muutoksiin kovin helepolla, mut kai se johtuu enemmän neurologisesta poikkeavuudestani kuin aurinkosyntymämerkistä, mut en ole varma siitä, mut voi siinä syntymämerkilläkin olla roolinsa toki. Itsepäinen olen välillä mutta olen myös joustava. Ehkä enemmän kuitenkin joustava kuin itsepäinen. Huomioin toiset. Mut vahtaan paljon kotini seiniä. Kotihiiri siis ja se voi olla jonkun mielestä huono asia, mut oli mulla teininä sosiaalisimmat vuoteni kun ramppasin joka päivä parin jätkän luona kylässä, mut aika pian sosiaalisuuteni sitten jäi. Varmaan aloin erkaantua yhteiskunnasta ja ihmisistä pitkälti sen takia kun jouduin usein kiusatuksi. Sitä jatkunut omissa oloissa oleskelua noin 25 vuotta putkeen. Eipä tule oikeastaan tapailtua ketään ihmisiä. Asun isäni kanssa. Isäni on aurinko rapu. Äitini on aurinko jousimies. Äidiltäni oon saanut tulisuutta jonkun verran.

        Mutta kuten sanoin tuossa äsken niin älkää koskaan ihmisiä tuomitseko tähtimerkkien perusteella. Minä joskus olin tyhmä kun tein niin, mut eräs viisas nainen opetti minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itse olen aurinko härkä. Olen kotona oleskeleva. Mukautuvainen. En ole lihava(ei ole isoa mahaa). tykkään harrastaa liikuntaa(pitkät kävelylenkit). En sopeudu uusiin muutoksiin kovin helepolla, mut kai se johtuu enemmän neurologisesta poikkeavuudestani kuin aurinkosyntymämerkistä, mut en ole varma siitä, mut voi siinä syntymämerkilläkin olla roolinsa toki. Itsepäinen olen välillä mutta olen myös joustava. Ehkä enemmän kuitenkin joustava kuin itsepäinen. Huomioin toiset. Mut vahtaan paljon kotini seiniä. Kotihiiri siis ja se voi olla jonkun mielestä huono asia, mut oli mulla teininä sosiaalisimmat vuoteni kun ramppasin joka päivä parin jätkän luona kylässä, mut aika pian sosiaalisuuteni sitten jäi. Varmaan aloin erkaantua yhteiskunnasta ja ihmisistä pitkälti sen takia kun jouduin usein kiusatuksi. Sitä jatkunut omissa oloissa oleskelua noin 25 vuotta putkeen. Eipä tule oikeastaan tapailtua ketään ihmisiä. Asun isäni kanssa. Isäni on aurinko rapu. Äitini on aurinko jousimies. Äidiltäni oon saanut tulisuutta jonkun verran.

        Mutta kuten sanoin tuossa äsken niin älkää koskaan ihmisiä tuomitseko tähtimerkkien perusteella. Minä joskus olin tyhmä kun tein niin, mut eräs viisas nainen opetti minua.

        käytin väärää sanaa mukautuvainen oli väärä sana sillä tarkoitin mukavuudenhaluinen tai parempi termi on kuitenkin turvallisuushakuinen. Ei mukavuudenhaluinen niinkään vaan turvallisuushakuinen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe