Oletteko huomannut, että kateus iskisi helpommin sinuun ja kaveriisi/muuhun henkilöön kun kyseessä on tapaus, että tunnette toisenne jo pitkän aikaa, mahdollisesti jo varhaislapsuudesta?
ikäänkuin tällöin olisi enemmän "vertailupohjaa" ja kateuden tunne valtaisi helpommin?
ja kun vastassa on "uusi ihminen", eli ihminen jonka olet tuntenut vasta muutaman vuoden, niin kateus ei valtaa mieltä puolin tai toisin, sillä tällä uudella ihmisellä ikään kuin on ollut kateutta sinussa mahdollisesti aiheuttavat olosuhteet jo alusta pitäen?
ymmärrättekö mitä tarkoitan? itse olen joskus kateellinen ja luulen että myös minulle ollaan välillä kateellisia. tämä ei ole mikään ongelma, kunhan alalysoin...
vanhastaan tutut
kateus iskee?
0
760
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252651
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562117Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.241701- 1291518
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641288- 681283
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?711200- 891055
- 90979
- 127920