Oletteko huomannut, että kateus iskisi helpommin sinuun ja kaveriisi/muuhun henkilöön kun kyseessä on tapaus, että tunnette toisenne jo pitkän aikaa, mahdollisesti jo varhaislapsuudesta?
ikäänkuin tällöin olisi enemmän "vertailupohjaa" ja kateuden tunne valtaisi helpommin?
ja kun vastassa on "uusi ihminen", eli ihminen jonka olet tuntenut vasta muutaman vuoden, niin kateus ei valtaa mieltä puolin tai toisin, sillä tällä uudella ihmisellä ikään kuin on ollut kateutta sinussa mahdollisesti aiheuttavat olosuhteet jo alusta pitäen?
ymmärrättekö mitä tarkoitan? itse olen joskus kateellinen ja luulen että myös minulle ollaan välillä kateellisia. tämä ei ole mikään ongelma, kunhan alalysoin...
vanhastaan tutut
kateus iskee?
0
777
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265314Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313782No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452470Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371812Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241664- 241633
- 411620
- 501598
- 291423
- 141362