Oletteko huomannut, että kateus iskisi helpommin sinuun ja kaveriisi/muuhun henkilöön kun kyseessä on tapaus, että tunnette toisenne jo pitkän aikaa, mahdollisesti jo varhaislapsuudesta?
ikäänkuin tällöin olisi enemmän "vertailupohjaa" ja kateuden tunne valtaisi helpommin?
ja kun vastassa on "uusi ihminen", eli ihminen jonka olet tuntenut vasta muutaman vuoden, niin kateus ei valtaa mieltä puolin tai toisin, sillä tällä uudella ihmisellä ikään kuin on ollut kateutta sinussa mahdollisesti aiheuttavat olosuhteet jo alusta pitäen?
ymmärrättekö mitä tarkoitan? itse olen joskus kateellinen ja luulen että myös minulle ollaan välillä kateellisia. tämä ei ole mikään ongelma, kunhan alalysoin...
vanhastaan tutut
kateus iskee?
0
790
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3931008- 102895
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei293876- 77748
- 82726
- 75720
- 50655
- 37646
- 45631
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609