taistelu kala on tosi apaattinen...on ollut vasta kuukauden verran meillä alussa 3 viikkoa uiskenteli todella aktiivisesti..nyt viikon verran ollu vai melkeenpä yhdessä paikassa. vatsakin sillä on turvonnut aika lailla. onkohan sillä jokin tauti?? vesi arvoista ei ole mitään tietoa...ei olla mittailtu ennen eikä kyllä nytkään. akvaario on noin 100 litranen ja taistelukalan lisäksi muita kaloja siinä on 5 platyä, 2 partaimumonnia, 2 albiinomonnista,10 neontetraa ja 5 musta tetraa
apua
2
319
Vastaukset
- fish KING
pH, lämpötila, NO2 (mitattuna ennen ja jälkeen viikottaisen vedenvaihdon)
Taisto luultavasti hankittu ihan akvaliikkeestä, kuinkahan vanha se mahtaa olla?
- kala on n. vajaa vuoden ikäinen kun se pääsee myynti altaaseen, taistelukala elää maksimissaan nelisen vuotiaaksi
Platyt, neonit sekä taisto ei sovellu samoihin vesi arvoihin jos halutaan pitää kaloista niin hyvää huolta kuin mahdollista, mitä sinä ole valmis tekemään kalojes hyvin voinnin parhaaksi?
Muutenkin akva on aikas täyteen sulottu kalasto määrällisestikin, satalitraiseen suositellaan yleensä VAIN yhtä parvilajia pääluvultaan 10-20 lajin täysmittakoosta riippuen, parvikalat kun tuntevat olonsa stressittömäksi mitä suuremassa parvessa ne saavat olla, kymmenen alkaa olla jo parvi pienessä tilassa mutta satalitrasessa voi ko. kalaa pitää jo kolmattakymmentä päätä neoneja... jotain pitää nyt muuttaa, mitä itse haluat? - lll
Akvaarion hoitajana sinulla on kyllä vastuu huolehtia veden laadusta joten suosittelisin ihan lemmikkiesi parhaaksi että hankkisit mittatikut ja pitäisit silmällä veden laatua. Sillä tavalla saisit nopeammin selville mistä ongelmat johtuvat, sillä nyt et välttämättä voi olla varma jothuuko oireet kalasta vai vedestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432221Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t22984Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist177881Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685