Olen kärsinyt vatsakivuista jo vuosia. Sitten kuulin keliakiasta ja gluteenittomasta ruokavaliosta ja tein sen virheen että aloin gluteenittomalle ennen tutkimuksia. Tähystyksessä ei sitten näkynyt mitään. Nyt sain uuden lähetteen tähystykseen ja pitäisi syödä tavallista ruokaa jouluun saakka. Heti ensimmäisen ruisleipäpalan jälkeen alkoivat kamalan pahan hajuiset ilmavaivat. Välillä vatsa tulee kipeäksi välillä ei. Ja kipeä se on ollut välillä vaikka olen ollut gluteeniton niin että en tiedä johtuuko kipu siitä. Mutta ilmavaivoja ei ole ollut gluteenittoman aikana. Kuulostaako keliakian oireilta vai mitä muuta se voisi olla? Veriarvot ovat huonot, gluteenittoman aikana nousivat ensin mutta sitten taas vähän laskivat ja nyt ovat taas huonot.
Onkohan tämä
keliakiaa?
1
447
Vastaukset
- 35v mies
Kyllä tuo saattaisi olla keliakiaa, jos vatsa menee sekaisin ruisleivästä. Mene ihmeessä testeihin ja kokeisiin, jos epäilet keliakiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643235Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1002197- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132